Men det gør vel i princippet heller ikke noget, at du ikke selv kan se det, så længe jeg selv kan mærke det? Jeg er gået fra at tænke på det konstant og have frygten konstant, til at jeg har "fri" nogle timer om dagen, mens det måske kun er én gang hver eller hveranden dag frygten bliver rigtig slem... Ja, jeg har stadigvæk frygten, men den er der godt nok ikke i samme grad som, da jeg skrev mit første indlæg herinde.
Det var bare ikke dét indtryk, du gav i et tidligere indlæg i dag: “Ja, og jeg er sgu stadigvæk pisse bange, men har bare fundet ud af, det ikke er acceptabelt at ytre sig om sin frygt.. ” Her lød det, som om alt var status quo, men at du blot holdt dig tilbage pga. negative reaktioner herinde.
Men det vil sige, at du siden sidst, du skrev, faktisk har fået MINDRE angst? Måske et hint om, at det faktisk har været positivt for dig ikke at skrive herinde? - tænker jeg.
Stadig er jeg dybt uforstående over for din læges råd. Som at bede en person med irrationel angst for cancer om at opsøge et forum for kræftsyge. Det kan da kun nære angsten.
Anmeld
Citér