Bare mig igen, undskyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Man må også gerne have ondt af ts, alt det man vil. Men heltene er dem der går efter dem der har negative kommentarer og som ikke kan passe deres eget bord 

Så skal de ind og forsvare ts mod de negative kommentare og belære .. Det så trættende..

Mærkeligt at bruge ordet heltene. Hvis man oplever at nogen efter ens mening er ubehagelige, uretfærdige osv. over for et andet menneske, så siger man noget. Det er heldigvis stadig helt normalt for mange mennesker. At holde mund og passe sit eget er da udtryk for et noget ensomt og køligt menneskesyn. Hellere flere af dem der reagerer på unødig negativitet, med bedste mening, selv hvis de ikke altid rammer helt plet, end dem der bare passer sit bord, i et liv hvor alle tager sine egne kampe og ikke blander sig i andres. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Man må også gerne have ondt af ts, alt det man vil. Men heltene er dem der går efter dem der har negative kommentarer og som ikke kan passe deres eget bord 

Så skal de ind og forsvare ts mod de negative kommentare og belære .. Det så trættende..

Hvor ville det være frygteligt, hvis alle bare passede deres eget bord - som du skriver at vi som handler på dårlig opførsel burde gøre?

Tænk hvis folk bare lod som ingenting hele tiden - hvordan tror du så verden ville se ud?

For mig handler det ikke om at belære andre - for mig handler det om at stå op for en, som JEG mener bliver behandlet dårligt. At andre så ikke er enige, er såmænd helt fint, men det for mig ikke til at ændre attitude.

Anmeld Citér

15. januar 2018

Tommelise

Anonym skriver:

OK på den måde.

Men jeg synes, det er godt, hvis der nogen, der reagerer på et meget negativt svar.

Meget tyder på, at TS er en ung kvinde med en psykisk lidelse - eller i hvert fald en stærk sårbarhed. Og man kan virkelig skubbe til læsset, hvis man skriver meget negativt til hende.

Ja, der eksisterer en anonymknap, og den har man selvfølgelig lov til at bruge, men jeg har ikke så meget respekt for, at man bruger den til at "overfalde" TS. 

Anmeld Citér

15. januar 2018

Anonym

Uanset hvad, så er vi alle enige om at ts ikke kan være gravid. Tror måske hun mangler et bevis på, man ikke kan være gravid med er hcg på 2

Anmeld Citér

15. januar 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Jeg føler heller ikke det er vigtigt, jeg er bare træt af alle de tråde. Hvis jeg virkelig troede det var en pige med psykiske problemer ville jeg også råde oprigtigt. 

Men jeg tror det er en der keder sig, eller er fuld af løgn. Det kan jeg ikke tage seriøst og jeg gider ikke hoppe med på stakkels-ts bølgen.

Man er altid velkommen til at springe de tråde over, man ikke gider. Du kan jo se på overskriften, hvad de handler om.

Anmeld Citér

16. januar 2018

Anonym

Tror TS har fået svar på sit indlæg og den eneste måde at stoppe TS og TS dyrkelse af sin ikke eksisterende graviditet - troll eller ej er ved, at der ikke bliver kommenteret mere på TS indlæg herinde.

Anmeld Citér

16. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Tror TS har fået svar på sit indlæg og den eneste måde at stoppe TS og TS dyrkelse af sin ikke eksisterende graviditet - troll eller ej er ved, at der ikke bliver kommenteret mere på TS indlæg herinde.

Jeg er på en måde uenig i det, du siger. Hvis ts finder det beroligende at få svar, så skal hun da også have svar.

Anmeld Citér

16. januar 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Igen igen - du er velkommen til at springe tråden over. Men du kan jo ikke diktere, at andre ikke må skrive i tråden.

Så længe TS måske bliver beroliget ved at skrive og få svar så er det ok med mig.

Anmeld Citér

16. januar 2018

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Igen igen - du er velkommen til at springe tråden over. Men du kan jo ikke diktere, at andre ikke må skrive i tråden.

Så længe TS måske bliver beroliget ved at skrive og få svar så er det ok med mig.

Ja, og jeg er sgu stadigvæk pisse bange, men har bare fundet ud af, det ikke er acceptabelt at ytre sig om sin frygt.. Men tak fordi du prøver at få folk til at forstå det... Forstår godt det er træls for dem men der er ikke så meget vi kan gøre ved det... :-(

Anmeld Citér

16. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ja, og jeg er sgu stadigvæk pisse bange, men har bare fundet ud af, det ikke er acceptabelt at ytre sig om sin frygt.. Men tak fordi du prøver at få folk til at forstå det... Forstår godt det er træls for dem men der er ikke så meget vi kan gøre ved det... :-(

Nej, det er ikke træls for dem. At du skriver, tvinger dem ikke til at gå ind på tråden og bruge tid på at læse, og endda svare. Det er et åbent forum, hvor der er plads til alle mulige tråde og indlæg, og ingen skal bestemme over hvad der er overflødigt, fjollet, spild af tid. Det ef det for dem, men ikke andre. Skriv endelig og søg hjælp, trøst osv. fra dem der vælger at give det. Ingen grund til at skamme sig og lukke sig mere inde med sit problem, hvad end det er, det hjælper næppe. Og der vil altid være negative kommentar, bebrejdelser og tvivl omkring ægtheden/troll. Du kunne oprette tråd om at du elsker blomster, blå himmel og alle mennesker, og stadig få en masse negativitet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.