Bare mig igen, undskyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2018

Pinkypie

Anonym skriver:

Det er helt okay at du er bange for at være gravid.. og hvad så hvis du er? Hvad vil der kunne ske? Altså hvad er du bange for? Synes det er underligt du opretter flere tråde om samme emne.. og synes også de er træls at læse om og om igen.. ja wow du har fået finger osv, nydeligt for dig.. hvad så med at fortælle din partner fra start af at du ikke beskytter dig og at han lige skal passe på med sæden (vaske fingrene grundigt osv).. du vidste da godt man bliver gravid med sæd.. men ja dine tests ser negative ud.. efter 4. Uge burde du vide du er gravid hvis du var.. hvorfor tester du stadig hvis den har været negativ så mange gange..? Jeg forstår dig simpelthen ikke, at du vil gå til psykolog for at være bange for at være gravid til et lille væsen..? (Det er slet ikke for at være ond, men du er vel moden og du ved alt om det med sex, jeg har bare svært ved at forstå dig?)

Øhmm..  jeg er i tvivl om du,har læst tidligere tråde trådstarter har lavet?..

Jeg er ikke psykolog eller noget, men jo jeg vil klart mene hun skal have en eller anden form for hjælp.. 

Hun ved godt fysisk(via.blodprøver,test osv), at hun ikke er gravid, men alligevel er det noget inde i hovedet på hende , der siger det modsatte?�� Det må da være pisse træls..  psykolog hjælp, familiehjælp eller hvilken form for hjælp ved jeg ikke.. men jo hun skal have hjælp.....

Men hver sin mening der

God aften

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2018

Mom

Profilbillede for Mom

Det samme kan du hvis du ikke kan lide mine svar 

Forskellen på du og jeg er, at jeg ikke føler behov for at opføre mig dårligt og ja jeg kunne hoppe videre, men jeg tror på at man skal sige fra hvergang man oplever dårlig opførsel, hvilket jeg så har gjort.

Anmeld Citér

12. januar 2018

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kære alle

Uafhængigt af hvor mange tråde man opretter, hvor irriterende det kan være og så videre. Så har man ret til at oprette tråde på Baby.dk uden at blive beskyldt for at være en troll. Hvis man tvivler på en brugers intentioner er man mere end velkommen til at skrive en anmeldelse.

Og skulle man mistænke en bruger for at være en troll, så er det bedste man kan gøre at springe tråden over og ikke gå med på legen. 

Anmeld Citér

12. januar 2018

Anonym

Mom skriver:

Forskellen på du og jeg er, at jeg ikke føler behov for at opføre mig dårligt og ja jeg kunne hoppe videre, men jeg tror på at man skal sige fra hvergang man oplever dårlig opførsel, hvilket jeg så har gjort.

Åh hvor er du bare et fantastisk menneske. Skulderklap til dig 

Anmeld Citér

12. januar 2018

Sprit25

Moderator skriver:

Kære alle

Uafhængigt af hvor mange tråde man opretter, hvor irriterende det kan være og så videre. Så har man ret til at oprette tråde på Baby.dk uden at blive beskyldt for at være en troll. Hvis man tvivler på en brugers intentioner er man mere end velkommen til at skrive en anmeldelse.

Og skulle man mistænke en bruger for at være en troll, så er det bedste man kan gøre at springe tråden over og ikke gå med på legen. 

Jeg tror i bund og grund ikke det handler om mængden af tråde men mere Om præmissen af trådene. Det er samme indhold og samme tekst. Jeg forstår udemærket hendes angst men her har vi at gøre med en kvinde, hvis angst bliver værre for hver tråd. Det er det nogle af os reagere på! Jeg håber inderligt ts er kort på psyk skadestue da hun tydeligvis har brug for hjælp lige nu! Ikke i morgen men nu! 

Anmeld Citér

12. januar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Åh hvor er du bare et fantastisk menneske. Skulderklap til dig 

Rigtig mange tak

Anmeld Citér

12. januar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Sprit25 skriver:

Jeg tror i bund og grund ikke det handler om mængden af tråde men mere Om præmissen af trådene. Det er samme indhold og samme tekst. Jeg forstår udemærket hendes angst men her har vi at gøre med en kvinde, hvis angst bliver værre for hver tråd. Det er det nogle af os reagere på! Jeg håber inderligt ts er kort på psyk skadestue da hun tydeligvis har brug for hjælp lige nu! Ikke i morgen men nu! 

Men det handler jo åbenbart om mængden af tråde..

Du har jo selv skrevet således:

"Stop! Stop med at spamme. Kan du ikke bruge den samme tråd? "

Enhver har vel lov til at oprette lige så mange tråde om det samme emne som en måtte ønske - uagtet hvor belastende det end måtte være?

Anmeld Citér

12. januar 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mom skriver:

Men det handler jo åbenbart om mængden af tråde..

Du har jo selv skrevet således:

"Stop! Stop med at spamme. Kan du ikke bruge den samme tråd? "

Enhver har vel lov til at oprette lige så mange tråde om det samme emne som en måtte ønske - uagtet hvor belastende det end måtte være?

Spørgsmålet er, hvor meget det gavner TS, at du i denne tråd har skrevet NI indlæg ikke til hende, men til kritiske røster. 

Anmeld Citér

12. januar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Mor og meget mere skriver:

Spørgsmålet er, hvor meget det gavner TS, at du i denne tråd har skrevet NI indlæg ikke til hende, men til kritiske røster. 

Det jeg finder relevant er at TS (måske) har en oplevelse af, at andre siger fra overfor dårlig opførsel, når hun måske pt ikke selv er i stand til det.

Det er en debatside, man kan skrive om alt - men jeg syntes, også som tidligere nævnt, at man skal opføre sig ordentlig imens, og jeg siger altid fra, når jeg ser hvad jeg vil mene er dårlig opførsel - også selvom det så på den måde bevæger sig væk fra det oprindelige emne.

Dybest set så mener jeg, at det gavner alle hvis, alle opføre sig ordentlig, og det gavner især den person som den dårlige opførsel går ud over.

Anmeld Citér

12. januar 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mom skriver:

Det jeg finder relevant er at TS (måske) har en oplevelse af, at andre siger fra overfor dårlig opførsel, når hun måske pt ikke selv er i stand til det.

Det er en debatside, man kan skrive om alt - men jeg syntes, også som tidligere nævnt, at man skal opføre sig ordentlig imens, og jeg siger altid fra, når jeg ser hvad jeg vil mene er dårlig opførsel - også selvom det så på den måde bevæger sig væk fra det oprindelige emne.

Dybest set så mener jeg, at det gavner alle hvis, alle opføre sig ordentlig, og det gavner især den person som den dårlige opførsel går ud over.

Jo, men du lader det jo ikke blive ved dét, men fortsætter med at svare på indlæg, der er kritiske over for dig, og dermed handler debatten på ingen måde om TS længere, men om din holdning til andres opførsel hér. Det kunne du oprette en særskilt tråd om. 

Nu har jeg selv gjort mig til en del af dén debat, derfor bliver dette mit sidste indlæg om dét aspekt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.