Bare mig igen, undskyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

For det første, så er jeg mor. Og jeg kan garantere dig for jeg aldrig ville lade min datter gå rundt med sådan en psyke og støtte hende i hun IKKE er gravid. Jeg ville sørge for hun fik psykiatrisk hjælp med det samme, istedet for at gå i 3 mdr og tage test og gå til lægen osv. Også var jeg nok os gået med til den læge der sagde hun havde angst, for ud fra hvad du skriver lider du ikke af angst men forestiller dig ting som ikke er der. Det svare lidt til at gå og tro jorden er flad når det beviser for den er rundt.

Og for det andet, skal du ikke forvente at folk på et baby forum er psykiatere eller angst medicin. Det er så malplaceret du trækket dine psykiske problemer herind om sådan noget så vi skal bekræfte dig i du ikke er gravid. De 7 test hjalp da Ikke, så tvivler på der noget der virker.

Og for det tredje, er jeg ikke så naiv jeg tror på en uddannet læge har (om han har diagnosticeret angst eller ej) sagt du skal fortsætte med at skrive indlæg for at få afkræftet du er gravid. Det passer simpelthen ikke. Intet rationelt menneske ville se dey som en løsningn på angst.

Og for det fjerde,  så passer det heller ikke der er lang ventetid hos psykologer. Hvis der er hos den ene, kan du ringe til men anden. Alle psykologer har akutte tider til tilfælde som dit, og det ved jeg fordi jeg har prøvet det 

Ja sorry fordi jeg ikke stryger dig med hårene og giver dig en pakke kiks og en hånd. Men jeg tror du fuld af løgn. Simpelt 

Uanset, hvorfor føler du at det er vigtigt at optræde så aggressivt overfor et andet menneske? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2018

Anonym

Mom skriver:

Uanset, hvorfor føler du at det er vigtigt at optræde så aggressivt overfor et andet menneske? 

Jeg føler heller ikke det er vigtigt, jeg er bare træt af alle de tråde. Hvis jeg virkelig troede det var en pige med psykiske problemer ville jeg også råde oprigtigt. 

Men jeg tror det er en der keder sig, eller er fuld af løgn. Det kan jeg ikke tage seriøst og jeg gider ikke hoppe med på stakkels-ts bølgen.

Anmeld Citér

11. januar 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Der findes psykiatriske skadestuer hvor man kan komme hvis det bare ikke kan vente. Har selv haft min eks derinde da han begyndte at få angstanfald lige pludselig. 

Der kan man få en samtale og måske noget medicin hvis man kortsigtet har brug for noget for at fungere indtil man kan få den permanente hjælp. Min eks fik selvsagt noget beroligende der hjalp her og nu. Og så blev der sat et forløb igang med det samme med et par samtaler for at kortlægge hans problemer, evt behov for medicin og derefter i hvilken retning han skulle terapi-mæssigt. 

Jeg tænker det kunne være en løsning at tage på en psyk skadestue. Det fylder jo vitterligt hele din verden. 

Anmeld Citér

11. januar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg føler heller ikke det er vigtigt, jeg er bare træt af alle de tråde. Hvis jeg virkelig troede det var en pige med psykiske problemer ville jeg også råde oprigtigt. 

Men jeg tror det er en der keder sig, eller er fuld af løgn. Det kan jeg ikke tage seriøst og jeg gider ikke hoppe med på stakkels-ts bølgen.

Du behøver skam ikke hoppe med på en bølge. Men du KAN jo vælge blot at hoppe videre

Anmeld Citér

11. januar 2018

Anonym

Synes det er så BELASTENDE du ikke kan stoppe med at oprettet så mane tråde, seriøst!!!

Du får de samme svar igen og igen, og jeg læst folk som gerne vil hjælpe og har givet dig råd til hvad du skal gøre for at tænke på noget andet når tanken om graviditet opstår.

du burde virkelig stoppe dig selv, jeg begynder også at tro det her er en troll. Magter det ikke mere, OG JA vi kan bare gå forbi dine tråde! 

Og hvordan kan det hjælpe dig og gå ind på baby.dk og min-mave og så er det eneste som er derinde graviditet, børn og babyer, så jeg synes selv du fodre din angst SÅ fint!!

Anmeld Citér

11. januar 2018

Anonym

Mom skriver:

Du behøver skam ikke hoppe med på en bølge. Men du KAN jo vælge blot at hoppe videre

Det samme kan du hvis du ikke kan lide mine svar 

Anmeld Citér

11. januar 2018

Nybruger2021

Anonym skriver:

Det samme kan du hvis du ikke kan lide mine svar 

Anmeld Citér

11. januar 2018

Pinkypie

Jeg tror det der skal siges til dig, er blevet sagt ..

Men kæmpe knus til dig, jeg håber alt ordner sig for dig, og du får den form for hjælp du har brug for!❤

Anmeld Citér

12. januar 2018

AnoMom

Gud hvor er det sørgeligt og ynkeligt med så mange personer der skal svine folk til og ikke tør stå ved deres indlæg men skal gemme sig bag anonym knappen. 

Jeg synes sq også det er belastende. Men jo mere i fodre hendes tråde jo flere opretter hun også. 

Dont feed the troll som man siger. 

Anmeld Citér

12. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej. Jeg er hende de er bange for at være gravid, da jeg fik finger, hvor der muligvis har været sæd på. Jeg er bange på trods af alle de tegn der peger imod. Jeg vil her skrive alle de ting, der peger imod, men først vil jeg lade jer vide, st jeg er i kontakt med lægen ang psykologhjælp, men da der er lang ventetid, har han opfordret mig til at skrive på sider som disse, da det beroliger mig rigtig meget, at få bekræftelse i jeg ikke er gravid.

Her er alle de ting, der peger imod:

1. Ikke haft sex

2. haft blødninger hver måned siden - meget underlige blødninger med meget lyserød blod og især de første dage er det meget lidt blod og blandet med rigtig meget udflåd. Blødningerne har lagt således: 14/10-20/10, 27/11-1/12, 24/12-29/12

3. Graviditetstest taget d. 14/11-2017 = negativ (ville her være 8+4)

4. Fingre var blevet tørt af i dynen, hvilket mindsker risikoen for graviditet endnu mere

5. Kun 25-30% chance for graviditet i min alder ved fuldbyrdet samleje =eget mindre på denne måned = skal virkelig være uheldig for at være gravid

6. Endnu en graviditetstest blev taget d. 18/11-2017 =negativ (ville her være 9+1)

7. Negativ test d.24/11-2017 = negativ (ville her være 10+0)

8. G-test taget 28/11-2017 =negativ (ville her være 10+4)

9. G-test taget d. 30/11-2017 =negativ (ville her være 10+6)

10. Urintest ved lægen 1/12 = negativ (ville her være 11+0)

11. G-test taget d 5/12-2017 = negativ (ville her være 11+5)

12. Ialt 7 negative tests

13. Får tager blodprøve ved læge 7/12-2017 (ville her være 12+0), svar 8/12-2017 = hcg på 2 =referencetaller for kvinder over 18 som ikke er gravide er mellem 0 og 5 = ikke gravid

MEN her de sidste par dage har jeg haft en underlige følelse af sidestik, og så kommer de negative tanker igen “hvad nu hvis jeg er gravid, men slet ikke kan teste positiv, og jeg så har sidestik fordi kroppen er ved at udvide sig om livet?” Hader de her tanker, og det hjælper SÅ meget når i bekræfter mig i jeg ikke er gravid...Å

Det er helt okay at du er bange for at være gravid.. og hvad så hvis du er? Hvad vil der kunne ske? Altså hvad er du bange for? Synes det er underligt du opretter flere tråde om samme emne.. og synes også de er træls at læse om og om igen.. ja wow du har fået finger osv, nydeligt for dig.. hvad så med at fortælle din partner fra start af at du ikke beskytter dig og at han lige skal passe på med sæden (vaske fingrene grundigt osv).. du vidste da godt man bliver gravid med sæd.. men ja dine tests ser negative ud.. efter 4. Uge burde du vide du er gravid hvis du var.. hvorfor tester du stadig hvis den har været negativ så mange gange..? Jeg forstår dig simpelthen ikke, at du vil gå til psykolog for at være bange for at være gravid til et lille væsen..? (Det er slet ikke for at være ond, men du er vel moden og du ved alt om det med sex, jeg har bare svært ved at forstå dig?)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.