Anonym skriver:
Hej. Jeg er hende de er bange for at være gravid, da jeg fik finger, hvor der muligvis har været sæd på. Jeg er bange på trods af alle de tegn der peger imod. Jeg vil her skrive alle de ting, der peger imod, men først vil jeg lade jer vide, st jeg er i kontakt med lægen ang psykologhjælp, men da der er lang ventetid, har han opfordret mig til at skrive på sider som disse, da det beroliger mig rigtig meget, at få bekræftelse i jeg ikke er gravid.
Her er alle de ting, der peger imod:
1. Ikke haft sex
2. haft blødninger hver måned siden - meget underlige blødninger med meget lyserød blod og især de første dage er det meget lidt blod og blandet med rigtig meget udflåd. Blødningerne har lagt således: 14/10-20/10, 27/11-1/12, 24/12-29/12
3. Graviditetstest taget d. 14/11-2017 = negativ (ville her være 8+4)
4. Fingre var blevet tørt af i dynen, hvilket mindsker risikoen for graviditet endnu mere
5. Kun 25-30% chance for graviditet i min alder ved fuldbyrdet samleje =eget mindre på denne måned = skal virkelig være uheldig for at være gravid
6. Endnu en graviditetstest blev taget d. 18/11-2017 =negativ (ville her være 9+1)
7. Negativ test d.24/11-2017 = negativ (ville her være 10+0)
8. G-test taget 28/11-2017 =negativ (ville her være 10+4)
9. G-test taget d. 30/11-2017 =negativ (ville her være 10+6)
10. Urintest ved lægen 1/12 = negativ (ville her være 11+0)
11. G-test taget d 5/12-2017 = negativ (ville her være 11+5)
12. Ialt 7 negative tests
13. Får tager blodprøve ved læge 7/12-2017 (ville her være 12+0), svar 8/12-2017 = hcg på 2 =referencetaller for kvinder over 18 som ikke er gravide er mellem 0 og 5 = ikke gravid
MEN her de sidste par dage har jeg haft en underlige følelse af sidestik, og så kommer de negative tanker igen “hvad nu hvis jeg er gravid, men slet ikke kan teste positiv, og jeg så har sidestik fordi kroppen er ved at udvide sig om livet?” Hader de her tanker, og det hjælper SÅ meget når i bekræfter mig i jeg ikke er gravid...Å
Det er helt okay at du er bange for at være gravid.. og hvad så hvis du er? Hvad vil der kunne ske? Altså hvad er du bange for? Synes det er underligt du opretter flere tråde om samme emne.. og synes også de er træls at læse om og om igen.. ja wow du har fået finger osv, nydeligt for dig.. hvad så med at fortælle din partner fra start af at du ikke beskytter dig og at han lige skal passe på med sæden (vaske fingrene grundigt osv).. du vidste da godt man bliver gravid med sæd.. men ja dine tests ser negative ud.. efter 4. Uge burde du vide du er gravid hvis du var.. hvorfor tester du stadig hvis den har været negativ så mange gange..? Jeg forstår dig simpelthen ikke, at du vil gå til psykolog for at være bange for at være gravid til et lille væsen..? (Det er slet ikke for at være ond, men du er vel moden og du ved alt om det med sex, jeg har bare svært ved at forstå dig?)