Bare mig igen, undskyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2018

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Jeg vil være helt ærlig og sige, at den tanke har også strejfet mig, men jeg ved det ikke.

Kan ikke rigitg gøre så meget for at bevise overfor jer, at det ikke er en joke... Det er noget i selv må rode med, men lige til dig, der er anonym; af hjertet TAK for din enorme hjælpsomhed. Ved ikke om du allerede er mor, eller om du er kommende mor, men for dit barns skyld, så håber jeg ikke, det får nogle psykiske ting at bøvle med, for ud fra dine kommentarer her, er det ikke den bedste støtte det vil få. Men det kommer ikke mig ved. Synes bare du skal tænke en smule over de ting du skriver... Du må have en dejlig aften

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tænker du skal ringe til psykiatrisk skadestue og fortælle dem hvordan det står til så du kan få noget medicin her og nu eller en snak. 

Det lyder som vrangforestillinger det du har, jeg er ikke psykiater og kan ikke stile en diagnose, men det virker virkelig til at du har brug for hjælp nu! 

Jeg tror bestemt din læge har glemt fuldstændigt at det er rigtige mennesker der sidder bare skærmene og at vi nok hurtigt skal lurer at det ikke er graviditet der er tale om her, men noget andet. 

jeg tror slet ikke h+n har tænkt på at folk vil have holdninger og modsvar til dine indlæg. Så for din egen skyld, søg hjælp et andet sted.. 

oh så sorry to say kan du ikke forvente at tilfældige mennesker på et baby/børne forum kan hjælpe dig og har overskud til at svarer på flere tråde dagligt om det samme emne. 

kan det ikke hjælpe dig at læse de gamle tråde igen? du har jo flere gange listet de samme symptomper som du føler igen og igen, så det må da næsten være det samme som at få nye svar. 

Flere tråde dagligt er vist at overdrive. Tak for svar

Anmeld Citér

11. januar 2018

Anonym trådstarter

pb2017 skriver:

For det første, så synes jeg det er skide ærgerligt folk kaster sådan med mudder efter dig! 

For det andet, er det godt at høre, at din læge hjælper dig  

Din risiko for at være gravid er lig nul!  Forstår godt, det kan være svært at slippe tanken, og som det er nu, så slipper du den nok heller ikke uden professionel hjælp. Husk på, at din krop sagtens kan give samme symptomer, som denne ville gøre, hvis du havde været gravid - men det er altså HELT NORMALT. Min menstruation har f.eks. flere gange rykket sig flere dage, været meget sparsom (plejer at bløde meget og have store smerter) og uden smerter, men jeg har aldrig været gravid. Dernæst kan du bilde din krop en masse ind, og du vil også lægge mere mærke til din krops signaler nu end før. At ens menstruation ændre sig er HELT NORMALT, og vil formentlig ske mange gange i løbet af dit liv  Desuden ville en blodprøve UDEN TVIVL have vist et markant højere (vi snakker flere 1.000) end 2, hvis du var gravid. 

Til sidst vil jeg blot ønske dig held og lykke med psykolog, og håber du får det bedre 

Tusind tak for dit overskudsrige svar

Anmeld Citér

11. januar 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg tror også, du er nødt til at søge noget akut hjælp. Det er ikke sundt for dig. Må være vildt stressende?

Anmeld Citér

11. januar 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Kan ikke rigitg gøre så meget for at bevise overfor jer, at det ikke er en joke... Det er noget i selv må rode med, men lige til dig, der er anonym; af hjertet TAK for din enorme hjælpsomhed. Ved ikke om du allerede er mor, eller om du er kommende mor, men for dit barns skyld, så håber jeg ikke, det får nogle psykiske ting at bøvle med, for ud fra dine kommentarer her, er det ikke den bedste støtte det vil få. Men det kommer ikke mig ved. Synes bare du skal tænke en smule over de ting du skriver... Du må have en dejlig aften

Du skal da heller ikke bevise noget.

Anmeld Citér

11. januar 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg mener, din læges råd er helt misforstået og undrer mig over det. Hvis din angst omhandlede cancer, ville det da også kun forstærke det overdrevne fokus på symptomer og på cancer i det hele taget at opsøge et forum, hvor kræftsyge delte deres oplevelser og symptomer. Enhver ved, at det værste, en indbildt syg kan gøre, er at bladre i et lægeleksikon, for så dukker der bare nye “sygdomstegn” op. 

Ud fra den teori, at det er angst, du lider af, ville det være langt mere formålstjenstligt, hvis du fandt et forum for folk med angst. Her ville du dels kunne lære noget mere om lidelsen, dels møde større forståelse. 

Jeg synes, det virker indlysende, at det er angst, du skal fokusere på at lære mere om -  det er dét, du rent faktisk skal deale med - og ikke graviditet, eftersom du ikke er gravid. 

Anmeld Citér

11. januar 2018

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Du skal da heller ikke bevise noget.

Det har du nok ret i, jeg ikke skal.. Men jeg bliver faktisk ret så stødt over, at folk tror jeg sidder og laver sjov med det her, og føler derved, jeg skal bevise, at jeg altså ikke bare sidder og joker... 

Anmeld Citér

11. januar 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Det har du nok ret i, jeg ikke skal.. Men jeg bliver faktisk ret så stødt over, at folk tror jeg sidder og laver sjov med det her, og føler derved, jeg skal bevise, at jeg altså ikke bare sidder og joker... 

Men har du overvejet for din egen skyld, at slette dig (ihvertfald for en periode), fra de baby sider, hvor du kan læse om symptomer og graviditet og ubevidst overføre det til dig selv og derved give din angst ny næring hele tiden ?

Anmeld Citér

11. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

For det første, så er jeg mor. Og jeg kan garantere dig for jeg aldrig ville lade min datter gå rundt med sådan en psyke og støtte hende i hun IKKE er gravid. Jeg ville sørge for hun fik psykiatrisk hjælp med det samme, istedet for at gå i 3 mdr og tage test og gå til lægen osv. Også var jeg nok os gået med til den læge der sagde hun havde angst, for ud fra hvad du skriver lider du ikke af angst men forestiller dig ting som ikke er der. Det svare lidt til at gå og tro jorden er flad når det beviser for den er rundt.

Og for det andet, skal du ikke forvente at folk på et baby forum er psykiatere eller angst medicin. Det er så malplaceret du trækket dine psykiske problemer herind om sådan noget så vi skal bekræfte dig i du ikke er gravid. De 7 test hjalp da Ikke, så tvivler på der noget der virker.

Og for det tredje, er jeg ikke så naiv jeg tror på en uddannet læge har (om han har diagnosticeret angst eller ej) sagt du skal fortsætte med at skrive indlæg for at få afkræftet du er gravid. Det passer simpelthen ikke. Intet rationelt menneske ville se dey som en løsningn på angst.

Og for det fjerde,  så passer det heller ikke der er lang ventetid hos psykologer. Hvis der er hos den ene, kan du ringe til men anden. Alle psykologer har akutte tider til tilfælde som dit, og det ved jeg fordi jeg har prøvet det 

Ja sorry fordi jeg ikke stryger dig med hårene og giver dig en pakke kiks og en hånd. Men jeg tror du fuld af løgn. Simpelt 

Anmeld Citér

11. januar 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

For det første, så er jeg mor. Og jeg kan garantere dig for jeg aldrig ville lade min datter gå rundt med sådan en psyke og støtte hende i hun IKKE er gravid. Jeg ville sørge for hun fik psykiatrisk hjælp med det samme, istedet for at gå i 3 mdr og tage test og gå til lægen osv. Også var jeg nok os gået med til den læge der sagde hun havde angst, for ud fra hvad du skriver lider du ikke af angst men forestiller dig ting som ikke er der. Det svare lidt til at gå og tro jorden er flad når det beviser for den er rundt.

Og for det andet, skal du ikke forvente at folk på et baby forum er psykiatere eller angst medicin. Det er så malplaceret du trækket dine psykiske problemer herind om sådan noget så vi skal bekræfte dig i du ikke er gravid. De 7 test hjalp da Ikke, så tvivler på der noget der virker.

Og for det tredje, er jeg ikke så naiv jeg tror på en uddannet læge har (om han har diagnosticeret angst eller ej) sagt du skal fortsætte med at skrive indlæg for at få afkræftet du er gravid. Det passer simpelthen ikke. Intet rationelt menneske ville se dey som en løsningn på angst.

Og for det fjerde,  så passer det heller ikke der er lang ventetid hos psykologer. Hvis der er hos den ene, kan du ringe til men anden. Alle psykologer har akutte tider til tilfælde som dit, og det ved jeg fordi jeg har prøvet det 

Ja sorry fordi jeg ikke stryger dig med hårene og giver dig en pakke kiks og en hånd. Men jeg tror du fuld af løgn. Simpelt 

Hvis det er psyk. Med henblik på psykologsamtaler, Hun er henvist til, så er der lang ventetid, Desværre..

dog er jeg enig i det meste af det du skriver. Undrer mig også over en læge ville give sådan et råd.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.