Anonym skriver:
Kan ikke rigitg gøre så meget for at bevise overfor jer, at det ikke er en joke... Det er noget i selv må rode med, men lige til dig, der er anonym; af hjertet TAK for din enorme hjælpsomhed. Ved ikke om du allerede er mor, eller om du er kommende mor, men for dit barns skyld, så håber jeg ikke, det får nogle psykiske ting at bøvle med, for ud fra dine kommentarer her, er det ikke den bedste støtte det vil få. Men det kommer ikke mig ved. Synes bare du skal tænke en smule over de ting du skriver... Du må have en dejlig aften
For det første, så er jeg mor. Og jeg kan garantere dig for jeg aldrig ville lade min datter gå rundt med sådan en psyke og støtte hende i hun IKKE er gravid. Jeg ville sørge for hun fik psykiatrisk hjælp med det samme, istedet for at gå i 3 mdr og tage test og gå til lægen osv. Også var jeg nok os gået med til den læge der sagde hun havde angst, for ud fra hvad du skriver lider du ikke af angst men forestiller dig ting som ikke er der. Det svare lidt til at gå og tro jorden er flad når det beviser for den er rundt.
Og for det andet, skal du ikke forvente at folk på et baby forum er psykiatere eller angst medicin. Det er så malplaceret du trækket dine psykiske problemer herind om sådan noget så vi skal bekræfte dig i du ikke er gravid. De 7 test hjalp da Ikke, så tvivler på der noget der virker.
Og for det tredje, er jeg ikke så naiv jeg tror på en uddannet læge har (om han har diagnosticeret angst eller ej) sagt du skal fortsætte med at skrive indlæg for at få afkræftet du er gravid. Det passer simpelthen ikke. Intet rationelt menneske ville se dey som en løsningn på angst.
Og for det fjerde, så passer det heller ikke der er lang ventetid hos psykologer. Hvis der er hos den ene, kan du ringe til men anden. Alle psykologer har akutte tider til tilfælde som dit, og det ved jeg fordi jeg har prøvet det
Ja sorry fordi jeg ikke stryger dig med hårene og giver dig en pakke kiks og en hånd. Men jeg tror du fuld af løgn. Simpelt
Anmeld
Citér