Bare mig igen, undskyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.287 visninger
86 svar
151 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. januar 2018

Anonym trådstarter

Hej. Jeg er hende de er bange for at være gravid, da jeg fik finger, hvor der muligvis har været sæd på. Jeg er bange på trods af alle de tegn der peger imod. Jeg vil her skrive alle de ting, der peger imod, men først vil jeg lade jer vide, st jeg er i kontakt med lægen ang psykologhjælp, men da der er lang ventetid, har han opfordret mig til at skrive på sider som disse, da det beroliger mig rigtig meget, at få bekræftelse i jeg ikke er gravid.

Her er alle de ting, der peger imod:

1. Ikke haft sex

2. haft blødninger hver måned siden - meget underlige blødninger med meget lyserød blod og især de første dage er det meget lidt blod og blandet med rigtig meget udflåd. Blødningerne har lagt således: 14/10-20/10, 27/11-1/12, 24/12-29/12

3. Graviditetstest taget d. 14/11-2017 = negativ (ville her være 8+4)

4. Fingre var blevet tørt af i dynen, hvilket mindsker risikoen for graviditet endnu mere

5. Kun 25-30% chance for graviditet i min alder ved fuldbyrdet samleje =eget mindre på denne måned = skal virkelig være uheldig for at være gravid

6. Endnu en graviditetstest blev taget d. 18/11-2017 =negativ (ville her være 9+1)

7. Negativ test d.24/11-2017 = negativ (ville her være 10+0)

8. G-test taget 28/11-2017 =negativ (ville her være 10+4)

9. G-test taget d. 30/11-2017 =negativ (ville her være 10+6)

10. Urintest ved lægen 1/12 = negativ (ville her være 11+0)

11. G-test taget d 5/12-2017 = negativ (ville her være 11+5)

12. Ialt 7 negative tests

13. Får tager blodprøve ved læge 7/12-2017 (ville her være 12+0), svar 8/12-2017 = hcg på 2 =referencetaller for kvinder over 18 som ikke er gravide er mellem 0 og 5 = ikke gravid