Bare mig igen, undskyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2018

Anonym

Ja, og jeg er sgu stadigvæk pisse bange, men har bare fundet ud af, det ikke er acceptabelt at ytre sig om sin frygt.. Men tak fordi du prøver at få folk til at forstå det... Forstår godt det er træls for dem men der er ikke så meget vi kan gøre ved det... :-(

Jo det er absolut acceptabelt at tale om frygt, bare ikke på et baby forum hvor du bliver bekræftet i graviditet via alle de andre tråde folk opretter. 

Et angst forum er nok bedre, for du har jo skrevet om gravitet flere gange og det hjælper ikke ret længe af gangen 

det et lidt som at tisse i bukserne for at holde varmen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jo det er absolut acceptabelt at tale om frygt, bare ikke på et baby forum hvor du bliver bekræftet i graviditet via alle de andre tråde folk opretter. 

Et angst forum er nok bedre, for du har jo skrevet om gravitet flere gange og det hjælper ikke ret længe af gangen 

Bestemmer du at det ikke er acceptabelt? Eller mener du i virkeligheden at det ville være bedre for TS for hendes skyld at skrive på et angst forum?

Det har jeg en smule svært ved at tyde.

Anmeld Citér

16. januar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej, det er ikke træls for dem. At du skriver, tvinger dem ikke til at gå ind på tråden og bruge tid på at læse, og endda svare. Det er et åbent forum, hvor der er plads til alle mulige tråde og indlæg, og ingen skal bestemme over hvad der er overflødigt, fjollet, spild af tid. Det ef det for dem, men ikke andre. Skriv endelig og søg hjælp, trøst osv. fra dem der vælger at give det. Ingen grund til at skamme sig og lukke sig mere inde med sit problem, hvad end det er, det hjælper næppe. Og der vil altid være negative kommentar, bebrejdelser og tvivl omkring ægtheden/troll. Du kunne oprette tråd om at du elsker blomster, blå himmel og alle mennesker, og stadig få en masse negativitet.

Du er guld værd kan jeg fornemme!

Anmeld Citér

16. januar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men det at jeg får lov til at skrive, og de, der gider tage sig tid ti det svarer, og bekræfter mig i jeg ikke er gravid, beroliger mig ligeså meget...

Anmeld Citér

16. januar 2018

CBbaby

Men det at jeg får lov til at skrive, og de, der gider tage sig tid ti det svarer, og bekræfter mig i jeg ikke er gravid, beroliger mig ligeså meget...

Kender du det her sted TS?  https://www.headspace.dk/kobenhavn/hvad-er-headspace-koebenhavn

her ee deres side om angst:https://www.headspace.dk/temaer/angst

Det kunne være, de kunne give dig noget mere ro end os. De er super søde. Og der findes en organisation i hver landsdel, som jeg husker det.

du kan chatte med dem, komme ind til dem eller ringe. Og de hjælper dig med at finde redskaber og tilbud. 

det er gratis

Anmeld Citér

16. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Har du været i kontakt med angst foreningen? Har du prøvet deres forums og grupper? Ville det ikke give dig mere tryghed at  andre med samme slags angst kan bekræfte du ikke er gravid? 

Anmeld Citér

16. januar 2018

Anonym trådstarter

CBbaby skriver:

Kender du det her sted TS?  https://www.headspace.dk/kobenhavn/hvad-er-headspace-koebenhavn

her ee deres side om angst:https://www.headspace.dk/temaer/angst

Det kunne være, de kunne give dig noget mere ro end os. De er super søde. Og der findes en organisation i hver landsdel, som jeg husker det.

du kan chatte med dem, komme ind til dem eller ringe. Og de hjælper dig med at finde redskaber og tilbud. 

det er gratis

Har aldrig hørt om dem, så nej... Men tak for tippet! Kan se de har lukket lige nu, men vil prøve og skrive ind til dem imorgen... :-)

Anmeld Citér

16. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Du er guld værd kan jeg fornemme!

Hehe, kun når jeg får sovet 

Anmeld Citér

16. januar 2018

CBbaby

Anonym skriver:

Har aldrig hørt om dem, så nej... Men tak for tippet! Kan se de har lukket lige nu, men vil prøve og skrive ind til dem imorgen... :-)

De har været fantastiske for en del af mine venner. :-) så kan kun anbefale dem. Og de skal nok hjælpe dig uanset, hvilken belastning du måtte sidde med.

God vind :-) du kommer stærkere ud på den anden side i rette behandling. Så bliver livet rigtig godt igen! 

Anmeld Citér

16. januar 2018

Anonym trådstarter

CBbaby skriver:

De har været fantastiske for en del af mine venner. :-) så kan kun anbefale dem. Og de skal nok hjælpe dig uanset, hvilken belastning du måtte sidde med.

God vind :-) du kommer stærkere ud på den anden side i rette behandling. Så bliver livet rigtig godt igen! 

Tusind tak! Det er også bare så dumt med den her frygt, for egentlig ved jeg jo godt, jeg ikke er gravid men frygten sidder bare i mig... Og så nogle gange overvinder frygten ligesom den rationelle tankegang, og så er det jeg har brug for at blive beroliget.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.