Anonym skriver:
Hold op en overtolknkng! Jeg har skrevet et opslag, og skrev lige jeg vilde høre fra ligesindet!!!!

Passer bare overhovedet ikke!
jeg er ikke sinddsyg at formulere mig på skridt
men jeg elsker høre andre synespunkter og snakke meget om dem 
det er da meget mere spænende end en man er 100% enige i
glemmer aldrig en aften jeg var til fest, og sad ved siden af en søde kvinde, vi snakke om forskelligt, og vi var enige i alt! Samtalen døde ud efter 1 time .... jeg kunne bare ikke finde på andet at spørge hende om .... så sad vi der og kommentere småting
Men hvis du elsker at høre andres synspunkter og synes, at det spændende, at man ikke er enige - hvorfor må fok så ikke skrive i tråden, hvis de har en anden mening ? Du får jo et skævt billede af folks synspunkter, hvis det kun er dem, der kan relatere til det, der må svare. Så bliver du jo bare bekræftet i, at du har ret.
Jeg ved ikke helt, om jeg synes, folk er blevet mere egoistiske. Selvfølgelig er der mange, der har nok i sig selv, men har der ikke altid været det ? Man kan da godt tænke - var det ikke meget bedre i "gamle dage" - men jeg er ikke sikker.
Jeg er vokset op i en lille by og bor nu i en større by. I min barndomsby er folk rigtig gode til at tage vare på hinanden og spørge til hinanden - også i dag. Det oplever jeg tit, når jeg besøger min mor. Sådan er det tit, når man bor i en lille by, tror jeg. Det er lidt noget andet, når man bor i en opgang.
Da jeg var yngre, var jeg meget genert, og jeg kunne virkelig ikke lide at komme til at sidde sammen med nogen, jeg ikke kendte til fester o.lign. - for jeg blev fuldstændig tom i hovedet og kunne ikke finde på noget at sige eller spørge om. Ville helst bare, at de andre var gode til at snakke.
Det har heldigvis ændret sig - godt nok er jeg introvert og stadig en rolig pige, men jeg får tit at vide, at jeg er god til at smalltalke. Folk kan have et smykke, som ser spændende ud eller en tatovering, hvor der står "Kilimanjaro 2005" - og så kan det jo hurtigt komme til at dreje sig om bjergbestigning.
Jeg er lidt træt af, at mange samtaler til en fest, starter med "hvad laver du så ?" - jeg kan bedre lidt spørgsmålet "Hvad interesserer du dig for ?" - for som Lineog4 skriver, så kan der altså sidde nogen, der ikke har et job og frygter spørgsmålet om, hvad de laver.
Jeg har været på mange korte højskolekurser, og der møder jeg mange spændende mennesker, som både selv har en spændende historie at fortælle og også gerne spørger ind.
Det lyder til, at du er god til at lytte, og det er en god egenskab. Men man er også nødt til at have forståelse for, at folk er meget forskellige.
Når en kollega har været syg eller på weekendtur eller har fået en hundehvalp, så synes jeg, det er naturligt at spørge, hvordan det går, om det var en god tur, eller om lille Fido har bidt noget i stykker.
Jeg kender selvfølgelig også mennesker, der slet ikke spørger ind til noget.