Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:
Seriøst???! Det må være en joke! Er det synd at rygere - som puster kræftfremkaldende luft på os andre og får vores nyvaskede tøj til at stinke ad helvede til - skal stå i regnen som konsekvens af at de ellers gør de to førnævnte ting?! WTF!! 
Nej, det er ikke en joke. Og jeg står ved min mening. (Jeg tør i hvert fald, og ikke gemme mig.
)
Jeg ved ikke hvor du står på bussen, men jeg oplever ikke at rygere står og ryger mig lige ind i hovedet, og jeg tror aldrig jeg er kommet hjem med tøj der stank af røg, også selvom at jeg har stået og snakket med en der røg. Jeg synes rygere tager fint hensyn, så nej jeg gider ikke indgå en heksejagt, på noget der sker udenfor. Så jo jeg synes faktisk det er synd, at de skal jages væk lige meget hvor de står.
Ja, det er pisse farligt, men hvad med alt det andet farlige i den her verden, biler og sådan noget, skal vi afskaffe dem og gå tilbage til hestevogne?
Så længe du ikke står lige ved siden af rygeren(de huse jeg har set, er der rigeligt plads til at man kan flytte sig, eller man kan be personen om at have cigaretten ud af døren), så synes jeg ikke det er et problem.
Anmeld
Citér