Rygere ved busstoppested

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2017

Bananaalice

Kald mig kylling, men som regel er det teenagere der gør det her hvor jeg bor, og jeg gider ærlig talt ikke deres fornærmelser og tilsvining de så kan komme med..
Så hellere gå ud, og pisse dem af ved at komme først ind i bussen og rigtig tage mig god tid om at få bippet...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2017

Kay

Jeg går ud... jeg kan slet ikke klare lugten af røg og bliver enormt hurtigt køresyg især ved lugt af røg det busstoppested sted vi har hvor vi bor er lige foran handelsskolen og det bliver konsekvent brugt som rygeskur af både studerende og personalet både i regnvejr og sol  der ligger skodder over alt og lugter ofte rigtig grimt... 

Anmeld Citér

29. juni 2017

migxher

Mom skriver:

Så du mener at der slet ikke må ryges i det offentlige rum såsom fortov og andre steder?

Niks. Jeg synes det er så super klamt at gå rundt på gaden, f.eks gågaden eller lignende, og gå gennem den ene røgsky efter den anden. Jeg er vokset op i et ryger hjem og jeg får virkelig hovedpine af det, ja bare røg generelt. 

Anmeld Citér

29. juni 2017

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Den som har lasten er vel den som tager hensynet. Det hører vel under helt almindelig pli.

Anmeld Citér

30. juni 2017

Tutter92

Jeg synes at det er så klamt hvis der kommer en og begynder at ryge ved siden af mig. Det kan overhovedet ikke undskyldes på nogen måde, de må bare tage hensyn og smutte så vi andre kan holde ud og være der. Det er Dem med problemet ikke jeg.. Hvorfor skal jeg straffes på offentlige steder fordi de har valgt at forgifte deres krop, det må de gøre derhjemme.. 

Jeg var i sommerland med min søn i Onsdags, og jeg synes det er Så dejligt at man ikke må ryge i hele parken mere, men kun på få udvalgte steder. 

Anmeld Citér

30. juni 2017

anonym12

Jeg går udenfor i regnen. Jeg gad godt at jeg turde sige noget til folk. 

Jeg ville ønske rygere tog lidt hensyn (det er der også nogen der gør). De ryger lige foran indgange til hospitaler, de ryger i busskure osv. De er fuldstændig lige glade og tænker kun på sig selv

Anmeld Citér

30. juni 2017

Anonym

Supergirl skriver:

Du mener de der halvtage agtige stoppesteder? Hvor I stadigvæk er udenfor?

Jeg flytter mig bare, det er ikke min bås og så længe de ikke ryger mig lige ind i hovedet, kan jeg ikke se hvad jeg har at brokke mig over...

Synes det er synd at rygere bare bliver gjort til fjenden, egoister...

Og skal stå i regnen, fordi de har lyst til en smøg...

Seriøst???! Det må være en joke! Er det synd at rygere - som puster kræftfremkaldende luft på os andre og får vores nyvaskede tøj til at stinke ad helvede til - skal stå i regnen som konsekvens af at de ellers gør de to førnævnte ting?! WTF!! 

Anmeld Citér

30. juni 2017

Sprit25

Anonym skriver:

Seriøst???! Det må være en joke! Er det synd at rygere - som puster kræftfremkaldende luft på os andre og får vores nyvaskede tøj til at stinke ad helvede til - skal stå i regnen som konsekvens af at de ellers gør de to førnævnte ting?! WTF!! 

JEg synes godt nok også folk er stride ved rygere. De behandles som om de har pest! 

Min mand er en mega hensynsfuld ryger. Han ryger aldrig i nærheden af børn, han går altid udenfor(selv hvis han må ryge inde) og han er selv skide træt af de penge han bruger! 

Men han er afhængig. Og han kan bare ikke komme af med den skide afhængighed. Det er faktisk synd for rygere! Specielt når de udsættes for total antirygerne, der mener DE ejer hele verden! 

Anmeld Citér

30. juni 2017

migxher

Sprit25 skriver:

JEg synes godt nok også folk er stride ved rygere. De behandles som om de har pest! 

Min mand er en mega hensynsfuld ryger. Han ryger aldrig i nærheden af børn, han går altid udenfor(selv hvis han må ryge inde) og han er selv skide træt af de penge han bruger! 

Men han er afhængig. Og han kan bare ikke komme af med den skide afhængighed. Det er faktisk synd for rygere! Specielt når de udsættes for total antirygerne, der mener DE ejer hele verden! 

Ih ja hvor er det synd for rygerne at de må tage deres dårlige vane med et sted hen hvor de ikke udsætter andre for skadelig røg. Ej men helt ærlig. Det er da dejligt at din kæreste er hensynsfuld men det er bare langt fra alle rygere der er lige så hensynsfulde. Der er satme også mange rygere der tror at DE ejer hele verden.

Anmeld Citér

30. juni 2017

Sprit25

migxher skriver:

Ih ja hvor er det synd for rygerne at de må tage deres dårlige vane med et sted hen hvor de ikke udsætter andre for skadelig røg. Ej men helt ærlig. Det er da dejligt at din kæreste er hensynsfuld men det er bare langt fra alle rygere der er lige så hensynsfulde. Der er satme også mange rygere der tror at DE ejer hele verden.

Synes begge sider graver sig ned. Hvis nu begge sider snakkede pænt omkring det, ville vi sikkert få meget mere hygge sammen. Tænker det er de færreste ryger, der ikke vil tage hensyn! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.