Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2017

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Åh det er frygteligt!

Ja, jeg er gået op i seng.. de sidder nede i stuen og nedgør mig total 

han spurgte på vej hjem om jeg ikke selv kunne se at jeg havde brug for hjælp når jeg gjorde sådanne ting, og sagde han ville ringe til min læge imorgen inden han tager på job 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2017

Nel

Anonym skriver:

Det går ahelveds til. Han kunne se på det der lort hvor jeg sidst var registreret, så hans bror kom ud til skoven og da jeg løb kom min kæreste den anden vej fra. Jeg prøvede sige jeg ventede på min veninde men han tror ikke på det, aldrig har han været så sur som han er idag og hans latterlige bror følger trop og bakker ham op, de er ens på det punkt. han har ikke ydet vold, så politiet ville ikke komme.
Jeg er så bange jeg hr lovet mig selv at imorgen er jeg VÆK! Og det skal jeg! Jeg skal bare finde ud af hvordan når hans bror er her.. jeg hr skrevet med hans brors (eks)kæreste og hun vil gerne hjælpe mig imorgen..
tænk at nogle vil gøre sådan, at røve andres frihed, han holder mig jo nærmest indespærret jeg er magtensløs og ked af det, det her lyder som en dårlig film, der desværre er min virkelighed Håber ikke der findes flere af den slags idioter 

Hvor er det sindssygt. Det er meget tæt på at være frihedsberøvelse. Jeg synes det er vildt, at politiet ikke vil hjælpe. Men det er nok sådan, når han, som du siger, ikke har været fysisk voldelig. Desværre

Godt at du har brorenes ekskæreste til at hjælpe! Jeg er dog ret bekymret for dig, men forhåbentlig kan du komme væk i morgen. Du kan måske sige til broren at du f.eks. tager ud og handler?

Håber du kan komme væk

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Fuck noget lort sikke en idiot !!! 

Du er velkommen til at skrive privat til mig vis du har brug for at skrive 

Jeg vil med glæde gerne ringe til politiet for dig og se om jeg kan få dem til at hjælpe dig der fra vis du bare skriver privat til mig her inde  med dit navn og adresse så ringer jeg med det samme !!!

Jeg tør ikke  han går så meget amok, og jeg kan ikke være i mig selv lige nu  de sidder neden under begge to. Han spurgte på vej hjem om jeg ikke selv kunne se at jeg var syg og havde brug for hjælp, når jeg gør sådan noget her. han vil ringe til min læge imorgen inden han tager på arbejde, og så fortæller jeg lægen ALT uanset om en af dem tager med.. tror ikke han gør noget der nede, om ikke andet er der hjælp ved siden af.. 

Anmeld

2. april 2017

Nel

Anonym skriver:

Ja, jeg er gået op i seng.. de sidder nede i stuen og nedgør mig total 

han spurgte på vej hjem om jeg ikke selv kunne se at jeg havde brug for hjælp når jeg gjorde sådanne ting, og sagde han ville ringe til min læge imorgen inden han tager på job 

Idiot, han lyder super manipulerende og kontrollerende. Du har brug for hjælp ja, men til at komme væk fra ham! Godt at de dog lader dig være.

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Hvor er det sindssygt. Det er meget tæt på at være frihedsberøvelse. Jeg synes det er vildt, at politiet ikke vil hjælpe. Men det er nok sådan, når han, som du siger, ikke har været fysisk voldelig. Desværre

Godt at du har brorenes ekskæreste til at hjælpe! Jeg er dog ret bekymret for dig, men forhåbentlig kan du komme væk i morgen. Du kan måske sige til broren at du f.eks. tager ud og handler?

Håber du kan komme væk

Jo var min tanke at sige jeg skal hente mad til katten og så bare skride, må indlade at tage mine ting med så. 

min 'kæreste' vil ringe til lægen imorgen han siger jeg er syg og lige til den lukkede.. og så må jeg åbne for lægen uanset om de tager med eller ej. Han gør nok ikke noget der nede.. 

ja hun ved som en af de eneste hvordan de to er, og hun har det så dårligt over at broren også kom her. Havde han ikke gjort det havde jeg haft en chance for at ha nået op til vejen inden de nåede mig, men jeg havde ingen chance mod de to 

Anmeld

2. april 2017

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Jeg tør ikke  han går så meget amok, og jeg kan ikke være i mig selv lige nu  de sidder neden under begge to. Han spurgte på vej hjem om jeg ikke selv kunne se at jeg var syg og havde brug for hjælp, når jeg gør sådan noget her. han vil ringe til min læge imorgen inden han tager på arbejde, og så fortæller jeg lægen ALT uanset om en af dem tager med.. tror ikke han gør noget der nede, om ikke andet er der hjælp ved siden af.. 

Søde han kan ikke gøre dig noget vis politiet er der og han opdager dem ikke før de står der for at hjælpe dig væk 

Og jeg vil med glæde ringe for dig med det samme  det er bedst du kommer væk nu for nu skal han nok holde ekstra øje med dig og du får nok ikke lige chancen igen og vil med glæde hjælpe dig  alt bliver holdt privat så giver ingen af dine oplysninger videre 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Idiot, han lyder super manipulerende og kontrollerende. Du har brug for hjælp ja, men til at komme væk fra ham! Godt at de dog lader dig være.

Ja, han er virkelig syg  lige nu ønsker jeg bare de tog hjem til hans bror.. men tror jeg ikke de tør, for hendes familie osv ved hvordan de er, min familie fatter det ikke 

ja håber de begge sover der nede i nat  han bad mig bare da vi kom hjem om at gå oven på. Han har låst døren til gangen og til hoveddøren  er i chok over at han nærmest spærre mig inde.. 

Anmeld

2. april 2017

Muffinmus

Ja jeg vil gerne så langt væk som overhovedet muligt, jeg ved at han vil dukke op, så snart han opdager det.. er bange for jeg ikke er stærk nok til at afvise ham 

Du skal jo have en til at rense din mobil for dig. Skifte nr osv

Et krisecenter er et godt sted at starte.  Der vil de give vejledning til hvordan du kommer bedst ud af det og samtidigt er mænd forbudt, så han vil ikke blive lukket ind.

Er det helt grelt med forholdet så smut ned i byen og få fikset din tlf som det gøede, så er der styr på den

Derefter er det nemmere for dig at undgå kontakt med ham og få dit eget liv op og køre igen.

Du er hverken den første eller sidste der forelsker sig i den forkerte mand, men det er kun dig der kan stoppe det.

Lær at stol på dig selv. Lad være med at tænke over hvad din familie vil sige. De er ikke dig og skal ikke være medbestemmende over dine forhold

Du er et voksent nemmeste, så tag ansvaret selv og tænk på at din familie nok skal komme sig over dit forhold er slut.

Du kan godt 

Og husk politiet er vant til disse opgaver, de kan godt hente dig og køre dig på et center. 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Søde han kan ikke gøre dig noget vis politiet er der og han opdager dem ikke før de står der for at hjælpe dig væk 

Og jeg vil med glæde ringe for dig med det samme  det er bedst du kommer væk nu for nu skal han nok holde ekstra øje med dig og du får nok ikke lige chancen igen og vil med glæde hjælpe dig  alt bliver holdt privat så giver ingen af dine oplysninger videre 

Han har låst døren til gangen og til hoveddøren. Han er total syg  jeg har aldrig i mit liv været så bange før  jeg spørg lige min svigerinde om hun ikke kan komme jeg har det så elendigt og ville virkelig nødig være her alene, jeg er ikke i tvivl om at han eksplodere uanset om de er her eller ej 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Min svigerinde kommer nu, og så ringer hun efter dem når hun lige har luret stemningen af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.