Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2017

Nel

Anonym skriver:

Det lover jeg dig sødeste 

ved du hvad det betyder at få en indlagt på røde papir? Det har han lige skrevet at han får gjort imorgen  

Hmm ikke helt præcist, men jeg kan forestille mig at det er at blive indlagt mod sin vilje. Det kan han dog ikke. Det kræver at du er til fare for dig selv eller andre. Han prøver bare at true dig, hvis han overhovedet begynder at involvere andre, så siger du bare hvordan det hele hænger sammen. Det skal du ikke bekymre dig om, tværtimod tænker jeg at det bare vil være en mulighed for dig at kunne sige til nogen andre hvilken situation du er i. Men jeg tror bare han prøver at manipulere med dig, så du ikke tør gøre noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2017

Anonym trådstarter

Aristocats skriver:

Det betyder en tvangsindlæggelse. Selvfølgelig kan han ikke det. Der er INTET galt med dig andet end at du flygter fra en voldelig og farlig kæreste. Det skal du ikke være bekymret for. Du bliver IKKE indlagt og absolut ikke tvangsindlagt! 

Okay, skræmmende at han vil forsøge på det .. jeg er jo ikke syg, jeg er bare meget langt nede pga ham. Og jeg står så alene, jeg er kun 23, han er 29..

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Bare rolig han kan ikke en skid! 

Det håber jeg ikke 

Anmeld

2. april 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Ved du hvor langt din svigerinde er nået ?? 

Og nej han kan ikke få dig indlagt på nogen måde !! 

Han køre psykisk terre på dig lige nu fordi han ikke kan andet ! Du skal ikke lytte selv om det er svært 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Undskyld jeg blander mig. At blive indlagt på røde papir betyder at du skal være til farer for dig selv og andre. Det er du jo bestemt ikke. Så det kan han godt glemme❤️

Du skal ikke undskylde .. nej det er jeg ikke.. men havde jeg ku havde jeg revet hans hoved af 

tak for din svar 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Hmm ikke helt præcist, men jeg kan forestille mig at det er at blive indlagt mod sin vilje. Det kan han dog ikke. Det kræver at du er til fare for dig selv eller andre. Han prøver bare at true dig, hvis han overhovedet begynder at involvere andre, så siger du bare hvordan det hele hænger sammen. Det skal du ikke bekymre dig om, tværtimod tænker jeg at det bare vil være en mulighed for dig at kunne sige til nogen andre hvilken situation du er i. Men jeg tror bare han prøver at manipulere med dig, så du ikke tør gøre noget.

Tak  det virker også rigtig godt, jeg har panik angst lige nu. Så jeg har bare lyst til at blive under dynen resten af året 

Anmeld

2. april 2017

Aristocats

Anonym skriver:

Okay, skræmmende at han vil forsøge på det .. jeg er jo ikke syg, jeg er bare meget langt nede pga ham. Og jeg står så alene, jeg er kun 23, han er 29..

Jeg tror i øvrigt overhovedet ikke han vil forsøge på det. Han siger det bare for at opnå kontrol over dig. Du skal være psykotisk eller lignende for at blive tvangsindlagt. Det er du IKKE! Jeg gentager, han kan IKKE få dig indlagt på nogen måde - hvis han altså overhovedet forsøger. Og det forsøg vil 100 % mislykkedes. Men jeg tvivler stærkt på han gør det. Du skal ikke være bange for det - det ville aldrig kunne lade sig gøre! 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Ved du hvor langt din svigerinde er nået ?? 

Og nej han kan ikke få dig indlagt på nogen måde !! 

Han køre psykisk terre på dig lige nu fordi han ikke kan andet ! Du skal ikke lytte selv om det er svært 

Hun er her om 15-20min heldigvis. Ja det rigtig svært  han har jo sagt sådanne ting i 6 mdr, dog aldrig truet mig at få mig indlagt  jeg vil fandme ikke på den lukkede. Han skrev alt muligt med at det ville jeg blive med det samme, og han skrev han bare ville sige jeg truede med at begå selvmord og at jeg ville slå ham ihjel (somom, han er så stor i forhold til mig, jeg er1.60 og vejer 59kg, han er 1.90 og vejer 100) han har ingen realistisk sans overhoved. 

Anmeld

2. april 2017

FrkC

Vil bare sende dig mit varmeste kram  Ved godt det ikke gør så meget, men du skal have det alligevel .. har ikke andre råd end dem der allerede er blevet givet .. godt din svigerinde er på vej .. håber du snart slipper ud af hans vold .. han kan ikke få dig indlagt på røde papirer, det kræver som tidligere nævnt at en læge vurderer at du er til fare for dig selv eller andre .. sender dig mine bedste tanker 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Aristocats skriver:

Jeg tror i øvrigt overhovedet ikke han vil forsøge på det. Han siger det bare for at opnå kontrol over dig. Du skal være psykotisk eller lignende for at blive tvangsindlagt. Det er du IKKE! Jeg gentager, han kan IKKE få dig indlagt på nogen måde - hvis han altså overhovedet forsøger. Og det forsøg vil 100 % mislykkedes. Men jeg tvivler stærkt på han gør det. Du skal ikke være bange for det - det ville aldrig kunne lade sig gøre! 

Det håber jeg   Kan godt være det bare er en af hans numre igen for at få mig til at blive her og lytte til ham

jeg havde aldrig troede at den mand jeg engang elskede så højt ville blive sådan her 

forsptr slet ikke man kan behandle andre sådan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.