Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hvis du er utryg her til aften kan du ringe til en veninde eller familiemedlem? Bruge lidt tid på at snakke med dem.. Du behøver ikke fortælle dem at du er utryg, men mere bare så du ikke behøver være 'alene' med ham. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2017

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Jeg kender ikke i Phone. Men ved at jeg under hver enkelt kontakt kan gå ind og vælge bloker kontakt. 

Og mht hemmeligt nummer. Så ville jeg lade være med at tage tlf i et langt stykke tid hvis det er hemmeligt nummer der ringer. Og så ved jeg at du kan installere en app  der gør at hver gang et nummer ringer du ikke har kødet ind, at så fortæller den lige hvem det er. Det er vidst krak der laver den. Den laver lige et hurtigt opslag på krak. 

Fuck hvor smart! Det vil jeg lige studere senere, og så se om jeg kan finde ud af det. Kan se at jeg hvertfald kan finde ud af at blokere hans nummer, det ligger hvor du sagde  tak 

skriver senere , han er tilbage nu 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Hvis du er utryg her til aften kan du ringe til en veninde eller familiemedlem? Bruge lidt tid på at snakke med dem.. Du behøver ikke fortælle dem at du er utryg, men mere bare så du ikke behøver være 'alene' med ham. 

Ja det var en god ide, det vil jeg gøre.. ja er meget utryk, han er pisse sur  jeg hader virkelig det her.. så grænseoverskridende 

Anmeld

2. april 2017

Aristocats

Det er super nemt at blokere et nummer. Min iphone er installeret på engelsk, men du går ind på "telefon", ind på "kontakter" og så tryk på hans navn. Aller længst nede står der "block this caller" - så vil nok gå udfra at der står "bloker denne kontakt" på dansk. Tryk dér 

Hov, kan se at du har fundet ud af det. Godt! 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Aristocats skriver:

Det er super nemt at blokere et nummer. Min iphone er installeret på engelsk, men du går ind på "telefon", ind på "kontakter" og så tryk på hans navn. Aller længst nede står der "block this caller" - så vil nok gå udfra at der står "bloker denne kontakt" på dansk. Tryk dér 

Hov, kan se at du har fundet ud af det. Godt! 

Jep, tak 

jeg blokere ham imorgen 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Se evt her https://support.apple.com/da-dk/HT201229

Han er kørt til vildbjerg efter hans bror der skal være her nogle dage han er blevet smidt ud af kæresten jeg tror jeg smutter nu, jeg kommer ikke her fra mens hans bror er her, han arbejder om natten men har fri idag så han er hjemme mens min kæreste er på job. Sådan noget pis 

Anmeld

2. april 2017

Lilleguldklump

Afsted med dig i en fart og se dig ikke tilbage! 

Anmeld

2. april 2017

Lilleguldklump

Pak en taske mens du har krisecenter i røret og så afsted med bussen 

Anmeld

2. april 2017

Dorthe1986

Anonym skriver:

Han er kørt til vildbjerg efter hans bror der skal være her nogle dage han er blevet smidt ud af kæresten jeg tror jeg smutter nu, jeg kommer ikke her fra mens hans bror er her, han arbejder om natten men har fri idag så han er hjemme mens min kæreste er på job. Sådan noget pis 

Hvor langt er der til vildbjerg? Hvor længe vil han være væk?

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Hvor langt er der til vildbjerg? Hvor længe vil han være væk?

Ikke så langt.. han ringede da jeg var ved at pakke, og tror han kunne fornemme noget. han råbte og skreg og begyndte at truede osv, fordi jeg sagde at jeg ikke lige havde tid, sagde jeg var på vej i bad. han sagde alt muligt med at hans bror godt kun blive farlig og at jeg virkelig skulle passe på.. jeg er taget afsted.. er gået hen til skoven ikke så langt væk, og her blir jeg lidt indtil han 'opdager' det ig så fortæller jeg ham at jeg er på vej til Min veninde  så begynder han sikkert og køre den vej. Og så smutter jeg hen til krisecenteret og så hjælper de mig videre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.