Jeg har siden i tisdags døjet med de vildeste mavekramper, og er enormt svimmel (om aften så meget jeg nærmest ikke kan stå)
jeg har i flere mdr lidt af søvnløshed, været træt om dagen og ikke kunne sove om natten. Jeg har ingen appetit og har kronisk hovedpine. Jeg har den vildeste uro i maven døgnet rundt, jeg føler jeg skal dø når der er rigtig slemt for så sætter det sig til hjertebanken, og jeg føler kvælning! Yderst ubehageligt..
jeg er pt i er særlig nederen forhold som jeg virkelig prøver komme ud af, men han vil ikke give slip (vi har ingen børn sammen) han er så manipulerende og min familie sys han er den eneste rigtige for mig, fordi han får mig til at fremstå som psykisk ustabil hvor det er ham der hjælper mig .. han bilder mig ind at jeg gerne vil ud af det fordi jeg ved han har ret
ud over det så er han tit 'hård' overfor mig. Han har aldrig kaldt mig noget, men siger flere gange om ugen at jeg ville dø uden ham, og at jeg ikke kan overleve uden ham..
jeg prøver at gå men han blokere og holder mig tilbage
og for fredens skyld blir jeg men jeg er ødelagt, knust og har ingen opbakning fordi alle sys han er så fantastisk! Han vil kun acceptere forholdet slutter vis det er pga utroskab, jeg har overvejet det men må jo ikke gå ud for ham ..
desidste uger er han begyndt at holde mig fast hvilken får mig til at gå i panik, jeg er virkelig bange for jeg snart knækker helt og aldrig kommer herfra..
Er bare så bange for det til sidst udvikler sig til vold
men hva gør jeg ?
Anmeld