Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2017

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Han har låst døren til gangen og til hoveddøren. Han er total syg  jeg har aldrig i mit liv været så bange før  jeg spørg lige min svigerinde om hun ikke kan komme jeg har det så elendigt og ville virkelig nødig være her alene, jeg er ikke i tvivl om at han eksplodere uanset om de er her eller ej 

Ja gør enlig det 

Ville dog ønske du ville skrive din adresse til mig så jeg kan få hjulpet dig væk med det samme ! 

Sidder her med vildt ondt i maven vil bare gerne hjælpe dig væk nu !!! Men kan ikke få politiet til dig vis ikke jeg har din adresse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2017

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Min svigerinde kommer nu, og så ringer hun efter dem når hun lige har luret stemningen af 

Er jeg glad for at høre !!! 

Håber hun får dig væk !! 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Muffinmus skriver:

Du skal jo have en til at rense din mobil for dig. Skifte nr osv

Et krisecenter er et godt sted at starte.  Der vil de give vejledning til hvordan du kommer bedst ud af det og samtidigt er mænd forbudt, så han vil ikke blive lukket ind.

Er det helt grelt med forholdet så smut ned i byen og få fikset din tlf som det gøede, så er der styr på den

Derefter er det nemmere for dig at undgå kontakt med ham og få dit eget liv op og køre igen.

Du er hverken den første eller sidste der forelsker sig i den forkerte mand, men det er kun dig der kan stoppe det.

Lær at stol på dig selv. Lad være med at tænke over hvad din familie vil sige. De er ikke dig og skal ikke være medbestemmende over dine forhold

Du er et voksent nemmeste, så tag ansvaret selv og tænk på at din familie nok skal komme sig over dit forhold er slut.

Du kan godt 

Og husk politiet er vant til disse opgaver, de kan godt hente dig og køre dig på et center. 

Hvordan får man den renset? Uanset hvad så når jeg kommer væk bestiller jeg en my mobil med nyt simkort og smider den her af helveds til, vil ikke engang sælge den.. 

Anmeld

2. april 2017

Nel

Anonym skriver:

Ja, han er virkelig syg  lige nu ønsker jeg bare de tog hjem til hans bror.. men tror jeg ikke de tør, for hendes familie osv ved hvordan de er, min familie fatter det ikke 

ja håber de begge sover der nede i nat  han bad mig bare da vi kom hjem om at gå oven på. Han har låst døren til gangen og til hoveddøren  er i chok over at han nærmest spærre mig inde.. 

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive.. Det er meget tæt på at være frihedsberøvelse, hvilket er ulovligt. Ringer du (eller en anden) til politiet og siger at du bliver holdte indenfor mod din vilje, så skal de reagere.

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Er jeg glad for at høre !!! 

Håber hun får dig væk !! 

Ja også mig 

Anmeld

2. april 2017

Aristocats

Anonym skriver:

Hvordan får man den renset? Uanset hvad så når jeg kommer væk bestiller jeg en my mobil med nyt simkort og smider den her af helveds til, vil ikke engang sælge den.. 

Du kan sagtens beholde din mobil. Du skal bare nulstille den. 

https://support.apple.com/da-dk/HT201351

Så skal du have nyt nummer og dertil hører også et nyt simkort. 

Anmeld

2. april 2017

Aristocats

Har du mulighed for at hoppe ud af et vindue? 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive.. Det er meget tæt på at være frihedsberøvelse, hvilket er ulovligt. Ringer du (eller en anden) til politiet og siger at du bliver holdte indenfor mod din vilje, så skal de reagere.

Ja men da jeg ringede tidligere sagde de at de ikke kunne gøre noget når der ikke havde været vold. Jeg kan jo ikke komme til at ringe og sige jeg ikke må komme ud.. men min svigerinde er på vej 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Aristocats skriver:

Du kan sagtens beholde din mobil. Du skal bare nulstille den. 

https://support.apple.com/da-dk/HT201351

Så skal du have nyt nummer og dertil hører også et nyt simkort. 

Okay, det vil jeg prøve imorgen  

nej, han sendte mig op på første sal og tør ikke springe ned 

Anmeld

2. april 2017

Nel

Anonym skriver:

Ja men da jeg ringede tidligere sagde de at de ikke kunne gøre noget når der ikke havde været vold. Jeg kan jo ikke komme til at ringe og sige jeg ikke må komme ud.. men min svigerinde er på vej 

Godt nok at hun kommer, så er du ikke alene  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.