Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2017

Anonym trådstarter

Lilleguldklump skriver:

Pak en taske mens du har krisecenter i røret og så afsted med bussen 

Jeg er smuttet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria

Afsted med dig! 
Ring til nogen med det samme! Krisecenter, en ven, bare sørg for at du er i kontakt med nogen. 

Anmeld

2. april 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Jeg er smuttet 

Godt 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Afsted med dig! 
Ring til nogen med det samme! Krisecenter, en ven, bare sørg for at du er i kontakt med nogen. 

Har snakket med krisecenteret men det ligger så langt væk at jeg ikke kan nå der ned før han er tilbage, og skal ikke gå på vejen eller noget for så samler han mig op. 

Jeg forsøger at få ham til at tro at jeg er på vej over til en veninde når han lander og så er jeg sikker på han køre den vej (har selvf aftalt det med hende) men så kan jeg nå hen til krisecenteret og så hjælper de mog til et andet.. 

Anmeld

2. april 2017

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Har snakket med krisecenteret men det ligger så langt væk at jeg ikke kan nå der ned før han er tilbage, og skal ikke gå på vejen eller noget for så samler han mig op. 

Jeg forsøger at få ham til at tro at jeg er på vej over til en veninde når han lander og så er jeg sikker på han køre den vej (har selvf aftalt det med hende) men så kan jeg nå hen til krisecenteret og så hjælper de mog til et andet.. 

Godt håber på det bedste for dig ��

Er der ingen bus i nærheden du kan tage hen til krisecentret  ? 

Håber du har slået fra så han ikke kan se hvor du er  

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Godt håber på det bedste for dig ��

Er der ingen bus i nærheden du kan tage hen til krisecentret  ? 

Håber du har slået fra så han ikke kan se hvor du er  

Jo ca 400m herfra.. men tør ikke gå den vej op mod når jeg ved han er på vej den vej.. han har lige ringet 20 gange og så begyndte hans bror.. skrev at jeg var taget op til en veninde så de kunne hygge sig alene og få snakket, altså lod somom ingenting.. men han er rasende.. ja det var godt du skrev det, havde glemt det i panikken.. men har gjort det. Håber det virker 

Anmeld

2. april 2017

anna111

Anonym skriver:

Min mand forslog du skal ringe til politiet 114 

Sige du står her og prøver at kommer til det nærmeste krisecenter du er skrækslagen for han finder dig når han kommer hjem om lidt og han spore dig med sin mobil og du ikke ved hvordan du skal nå væk og der hen inden han finder dig 

Anmeld

2. april 2017

anna111

Anonym skriver:

Jo ca 400m herfra.. men tør ikke gå den vej op mod når jeg ved han er på vej den vej.. han har lige ringet 20 gange og så begyndte hans bror.. skrev at jeg var taget op til en veninde så de kunne hygge sig alene og få snakket, altså lod somom ingenting.. men han er rasende.. ja det var godt du skrev det, havde glemt det i panikken.. men har gjort det. Håber det virker 

Kan jeg godt forstå du ikke tør. 

Kan du ikke tjekke bus tiderne på din mobil og så gemme dig i nærheden og så løbe ind i bussen når den dukker op. 

Er sku ked af jeg bor så langt væk ellers havde jeg med glæde hentet dig og kørt dig til krisecentret 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Kan jeg godt forstå du ikke tør. 

Kan du ikke tjekke bus tiderne på din mobil og så gemme dig i nærheden og så løbe ind i bussen når den dukker op. 

Er sku ked af jeg bor så langt væk ellers havde jeg med glæde hentet dig og kørt dig til krisecentret 

Hvor er du sød  

god ide med politiet, det vil jeg prøve vis ikke jeg kan komme der over .. ja har tjekket bussen, den går først om et stykke tid fordi der er weekend  er slet ikke van til at tage bussen, så det vidste jeg ikke..

Anmeld

2. april 2017

anna111

Anonym skriver:

Hvor er du sød  

god ide med politiet, det vil jeg prøve vis ikke jeg kan komme der over .. ja har tjekket bussen, den går først om et stykke tid fordi der er weekend  er slet ikke van til at tage bussen, så det vidste jeg ikke..

Øv øv  problemet er jo når han opdager du ikke er ved din veninde så er det bedst du er på krisecentret 

Jeg ville ringe til politiet med det samme og bede om hjælp og forklare din situation du tør ikke tage op til vejen da du ikke ved hvornår han kommer forbi og bussen ikke køre er sikker på de vil hjælpe dig. 

Ellers må du få fat på en taxi selv om det jo selvfølgelig koster 

Og så sørg for at ringe til banken i morgen og få lukket dit kort og spærret dit nem id vis han har det 

Øv at jeg er 115km væk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.