Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ej puha, jeg får helt ondt i maven på dine vegne Det er så stærkt gået, at du er taget afsted!
Det er nogle rigtig gode råd Anna111 kommer med. Jeg vil også sige, at hvis du føler at du ikke kan komme hen til krisecenteret sikkert, så ring til politiet.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvor er du sød god ide med politiet, det vil jeg prøve vis ikke jeg kan komme der over .. ja har tjekket bussen, den går først om et stykke tid fordi der er weekend er slet ikke van til at tage bussen, så det vidste jeg ikke..
Hvor er du sød
god ide med politiet, det vil jeg prøve vis ikke jeg kan komme der over .. ja har tjekket bussen, den går først om et stykke tid fordi der er weekend er slet ikke van til at tage bussen, så det vidste jeg ikke..
Hvordan går det? Så flot du smuttede!
Dorthe1986 skriver: Hvordan går det? Så flot du smuttede!
Enig ring til politiet
Håber sådan du er i god behold!
Det går ahelveds til. Han kunne se på det der lort hvor jeg sidst var registreret, så hans bror kom ud til skoven og da jeg løb kom min kæreste den anden vej fra. Jeg prøvede sige jeg ventede på min veninde men han tror ikke på det, aldrig har han været så sur som han er idag og hans latterlige bror følger trop og bakker ham op, de er ens på det punkt. han har ikke ydet vold, så politiet ville ikke komme.
Jeg er så bange jeg hr lovet mig selv at imorgen er jeg VÆK! Og det skal jeg! Jeg skal bare finde ud af hvordan når hans bror er her.. jeg hr skrevet med hans brors (eks)kæreste og hun vil gerne hjælpe mig imorgen..
tænk at nogle vil gøre sådan, at røve andres frihed, han holder mig jo nærmest indespærret jeg er magtensløs og ked af det, det her lyder som en dårlig film, der desværre er min virkelighed Håber ikke der findes flere af den slags idioter
Nel skriver: Ej puha, jeg får helt ondt i maven på dine vegne Det er så stærkt gået, at du er taget afsted! Det er nogle rigtig gode råd Anna111 kommer med. Jeg vil også sige, at hvis du føler at du ikke kan komme hen til krisecenteret sikkert, så ring til politiet.
Det går ahelveds til. Han kunne se på det der lort hvor jeg sidst var registreret, så hans bror kom ud til skoven og da jeg løb kom min kæreste den anden vej fra. Jeg prøvede sige jeg ventede på min veninde men han tror ikke på det, aldrig har han været så sur som han er idag og hans latterlige bror følger trop og bakker ham op, de er ens på det punkt. han har ikke ydet vold, så politiet ville ikke komme. Jeg er så bange jeg hr lovet mig selv at imorgen er jeg VÆK! Og det skal jeg! Jeg skal bare finde ud af hvordan når hans bror er her.. jeg hr skrevet med hans brors (eks)kæreste og hun vil gerne hjælpe mig imorgen.. tænk at nogle vil gøre sådan, at røve andres frihed, han holder mig jo nærmest indespærret jeg er magtensløs og ked af det, det her lyder som en dårlig film, der desværre er min virkelighed Håber ikke der findes flere af den slags idioter
anna111 skriver: Øv øv problemet er jo når han opdager du ikke er ved din veninde så er det bedst du er på krisecentret Jeg ville ringe til politiet med det samme og bede om hjælp og forklare din situation du tør ikke tage op til vejen da du ikke ved hvornår han kommer forbi og bussen ikke køre er sikker på de vil hjælpe dig. Ellers må du få fat på en taxi selv om det jo selvfølgelig koster Og så sørg for at ringe til banken i morgen og få lukket dit kort og spærret dit nem id vis han har det Øv at jeg er 115km væk
Øv øv problemet er jo når han opdager du ikke er ved din veninde så er det bedst du er på krisecentret
Jeg ville ringe til politiet med det samme og bede om hjælp og forklare din situation du tør ikke tage op til vejen da du ikke ved hvornår han kommer forbi og bussen ikke køre er sikker på de vil hjælpe dig.
Ellers må du få fat på en taxi selv om det jo selvfølgelig koster
Og så sørg for at ringe til banken i morgen og få lukket dit kort og spærret dit nem id vis han har det
Øv at jeg er 115km væk
Anonym skriver: Det går ahelveds til. Han kunne se på det der lort hvor jeg sidst var registreret, så hans bror kom ud til skoven og da jeg løb kom min kæreste den anden vej fra. Jeg prøvede sige jeg ventede på min veninde men han tror ikke på det, aldrig har han været så sur som han er idag og hans latterlige bror følger trop og bakker ham op, de er ens på det punkt. han har ikke ydet vold, så politiet ville ikke komme. Jeg er så bange jeg hr lovet mig selv at imorgen er jeg VÆK! Og det skal jeg! Jeg skal bare finde ud af hvordan når hans bror er her.. jeg hr skrevet med hans brors (eks)kæreste og hun vil gerne hjælpe mig imorgen.. tænk at nogle vil gøre sådan, at røve andres frihed, han holder mig jo nærmest indespærret jeg er magtensløs og ked af det, det her lyder som en dårlig film, der desværre er min virkelighed Håber ikke der findes flere af den slags idioter
Åh det er frygteligt!
Fuck noget lort sikke en idiot !!!
Du er velkommen til at skrive privat til mig vis du har brug for at skrive
Jeg vil med glæde gerne ringe til politiet for dig og se om jeg kan få dem til at hjælpe dig der fra vis du bare skriver privat til mig her inde med dit navn og adresse så ringer jeg med det samme !!!
Venter bare på du skriver og så ringer jeg med det samme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128