Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2017

Aristocats

Anonym skriver:

Okay, det vil jeg prøve imorgen  

nej, han sendte mig op på første sal og tør ikke springe ned 

Det kan du sagtens finde ud af, det er super nemt - bare få det gjort så hurtigt du kan 

Og øv øv øv at det er på første sal. Håbede på at det var et parcelhus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Godt nok at hun kommer, så er du ikke alene  

Ja  håber hun snart er her. Pisse ydmygende at han er sådan.. han behandler mig som et lille barn.. 

Anmeld

2. april 2017

Aristocats

Og tænker også på om det eventuelt var klogt at søge tilhold mod ham.. tænker at de eventuelt kan vejlede dig om det på et krisecenter 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Aristocats skriver:

Det kan du sagtens finde ud af, det er super nemt - bare få det gjort så hurtigt du kan 

Og øv øv øv at det er på første sal. Håbede på at det var et parcelhus 

Nej.. vores soveværelse er i stue etagen, men han sagde jeg skulle gå op i gæsteværelset.. han ved godt at jeg daffer vis muligheden kommer.. jeg håber snart den byder sig.. min krop kan ikke holde til mere Af det her.. han har nok ret i at jeg er lige til den lukkede efterhånden .. han siger han kan få mig indlagt på røde papir, ved du hvad det betyder ?? 

Anmeld

2. april 2017

Nel

Anonym skriver:

Ja  håber hun snart er her. Pisse ydmygende at han er sådan.. han behandler mig som et lille barn.. 

Det er helt langt ude. Du må kommer med en update, når der er noget nyt

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Aristocats skriver:

Og tænker også på om det eventuelt var klogt at søge tilhold mod ham.. tænker at de eventuelt kan vejlede dig om det på et krisecenter 

Det gør jeg også 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Det er helt langt ude. Du må kommer med en update, når der er noget nyt

Det lover jeg dig sødeste 

ved du hvad det betyder at få en indlagt på røde papir? Det har han lige skrevet at han får gjort imorgen  

Anmeld

2. april 2017

Aristocats

Anonym skriver:

Nej.. vores soveværelse er i stue etagen, men han sagde jeg skulle gå op i gæsteværelset.. han ved godt at jeg daffer vis muligheden kommer.. jeg håber snart den byder sig.. min krop kan ikke holde til mere Af det her.. han har nok ret i at jeg er lige til den lukkede efterhånden .. han siger han kan få mig indlagt på røde papir, ved du hvad det betyder ?? 

Det betyder en tvangsindlæggelse. Selvfølgelig kan han ikke det. Der er INTET galt med dig andet end at du flygter fra en voldelig og farlig kæreste. Det skal du ikke være bekymret for. Du bliver IKKE indlagt og absolut ikke tvangsindlagt! 

Anmeld

2. april 2017

Dorthe1986

Anonym skriver:

Det lover jeg dig sødeste 

ved du hvad det betyder at få en indlagt på røde papir? Det har han lige skrevet at han får gjort imorgen  

Bare rolig han kan ikke en skid! 

Anmeld

2. april 2017

Anonym

Undskyld jeg blander mig. At blive indlagt på røde papir betyder at du skal være til fare for dig selv og andre. Det er du jo bestemt ikke. Så det kan han godt glemme❤️

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.