Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2017

Anonym trådstarter

Jeg er ikke lige online et stk tid, han vil have aftensmad og så vil han snakke bagefter.. jeg skriver senere 

og tak fordi i forstår hvad jeg mener 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2017

Nel

Anonym skriver:

Jeg er ikke lige online et stk tid, han vil have aftensmad og så vil han snakke bagefter.. jeg skriver senere 

og tak fordi i forstår hvad jeg mener 

Helt fint, held og lykke med det hele
(og jeg synes det lyder som en god plan med at skrive til ham, når du er taget afsted og har slået mobil halløjet fra)

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Helt fint, held og lykke med det hele
(og jeg synes det lyder som en god plan med at skrive til ham, når du er taget afsted og har slået mobil halløjet fra)

Mange tak. Han er møg sur, så svare i aften

Anmeld

2. april 2017

Dorthe1986

Anonym skriver:

Mange tak. Han er møg sur, så svare i aften

Jeg ville ikke skrive en besked på SMS, men på et stykke papir. Så når han kommer hjem og ser den er du allerede langt væk.

Og bliver sgu bekymret når du skriver sådan, at han vil snakke og er sur. 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Jeg ville ikke skrive en besked på SMS, men på et stykke papir. Så når han kommer hjem og ser den er du allerede langt væk.

Han er lige i bad så svare lige hurtigt. Ja ved ikke hva han nu har gang i, han sys vores forhold er så perfekt, jeg skal bare lytte til ham osv, han begyndte og snakke om børn , og det kom jeg til at afvise i stedet for bare og snakke ham efter munden.. dumt ved jeg.. men tænker ikke helt klart når vi sidder sammen.. 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

God ide. Og hva skriver jeg der? Bare at jeg er smuttet og han skal lade mig være????

Anmeld

2. april 2017

Dorthe1986

Anonym skriver:

God ide. Og hva skriver jeg der? Bare at jeg er smuttet og han skal lade mig være????

For det første snak ham efter munden. Ja det synes jeg. Og at du ikke ønsker han kontakter dig og derfor får han heller ikke at vide hvor du er. Meget kort. Ikke en lang smørre om hvorfor og de ting han gør. Bare kort og kontant. 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

For det første snak ham efter munden. Ja det synes jeg. Og at du ikke ønsker han kontakter dig og derfor får han heller ikke at vide hvor du er. Meget kort. Ikke en lang smørre om hvorfor og de ting han gør. Bare kort og kontant. 

Ja det vil jeg prøce.. prøver og føre sporet ind på emnet igen når han kommer ind igen fra badet så han i det mindste er sur i aften jeg er utryk ved at være her når han er sur.. har lyst til at gå nu, men er bange for jeg ikke når helt væk.. 

ja god ide.. det vil jeg gøre i stedet, og så blokere jeg hans nummer på min tlf.. ved du hvordan man gør det ?? Og kan man blokere så han ikke kan ringe med hemmeligt nummer???

Anmeld

2. april 2017

Dorthe1986

Anonym skriver:

Ja det vil jeg prøce.. prøver og føre sporet ind på emnet igen når han kommer ind igen fra badet så han i det mindste er sur i aften jeg er utryk ved at være her når han er sur.. har lyst til at gå nu, men er bange for jeg ikke når helt væk.. 

ja god ide.. det vil jeg gøre i stedet, og så blokere jeg hans nummer på min tlf.. ved du hvordan man gør det ?? Og kan man blokere så han ikke kan ringe med hemmeligt nummer???

Jeg kender ikke i Phone. Men ved at jeg under hver enkelt kontakt kan gå ind og vælge bloker kontakt. 

Og mht hemmeligt nummer. Så ville jeg lade være med at tage tlf i et langt stykke tid hvis det er hemmeligt nummer der ringer. Og så ved jeg at du kan installere en app  der gør at hver gang et nummer ringer du ikke har kødet ind, at så fortæller den lige hvem det er. Det er vidst krak der laver den. Den laver lige et hurtigt opslag på krak. 

Anmeld

2. april 2017

Dorthe1986

Anonym skriver:

Se evt her https://support.apple.com/da-dk/HT201229

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.