Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Du kan komme ind med det samme, hvis de har plads. Men det lyder til at du er fleksibel ift. hvorhenne du kan tage hen (så længe det bare er væk fra ham) så hvis du ringer til dem, kan de hjælpe dig med hvor du kan tage hen. Der er mange forskellige steder i landet, så der skal nok være et sted med plads.

Rigtig godt hvis du får ringet til dem. Kan du gøre det aften uden at han hører det? eller må det vente til i morgen tidligt?

Og ja, slå "find min iphone" fra så snart du er taget afsted. 

Ift. at pakke, så må du tage de vigtigste ting med. Tøj, nogle personlige ejendele, toiletsager. Hvis du har noget, du ikke vil efterlade hos ham, så tage også det med (hvis det ikke er for stort)

Jeg vil også lige sige; rigtig sejt af dig at gøre noget ved din situation! Det er ikke bare lige noget man gør. Det er virkelig stærkt

Og forresten.. kan man komme ind samme dag man ringer?? Tør nemlig næsten ikke ringe idag, når han er hjemme.. vil virkelig gerne ud herfra, jeg har det elendigt med mig selv og er virkelig skilt af, så jeg har bare snart brug for at komme herfra og snakke med nogle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Ja det tror jeg også er et rigtig godt råd. Lad som ingenting.

Jeg kan sagtens forstå du er bange for hvad han vil/kan gøre. Men krisecenteret skal nok hjælpe dig, de er absolutte eksperter lige præcis med sådanne sager som din, hvor det ikke nødvendigvis stopper fordi at du flytter.  De vil også kunne hjælpe med politiet, hvis du frygter for dit liv.

Det gør jeg, er ikke et sekundet i tvivl om at han gerne holder fri resten af ugeb og kære landet rundt .. jeg har lige ændret koden til mit CBB så han ikke kan se hvem jeg ringer til, så det håber jeg ikke han opdager idag.. ja jeg er virkelig bange, jeg ryster over hele kroppen 

Anmeld

2. april 2017

Dorthe1986

Hvor er du fra i landet ?

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Hvor er du fra i landet ?

Jeg bor i Herning 

Anmeld

2. april 2017

Nel

Anonym skriver:

Og forresten.. kan man komme ind samme dag man ringer?? Tør nemlig næsten ikke ringe idag, når han er hjemme.. vil virkelig gerne ud herfra, jeg har det elendigt med mig selv og er virkelig skilt af, så jeg har bare snart brug for at komme herfra og snakke med nogle 

Ja det kan du, hvis der er plads. Man kan faktisk også bare møde op, men jeg tænker at det er smart at ringe på forhånd, så du ikke tager forgæves afsted til et sted der ikke er plads. Men hvis du lige pludselig står og tænker "jeg skal afsted NU" så skal de nok hjælpe dig med det samme. 

Anmeld

2. april 2017

Dorthe1986

Anonym skriver:

Jeg bor i Herning 

Kan se at der et krise center i Herning, men tror du vil føle dig mere tryg længere væk.listen over landets krisecentre finder du på det link, der blev smidt tidligere i tråden. Der kan du også se at nogle har døgnåbent. 

Anmeld

2. april 2017

Dorthe1986

Anonym skriver:

Jeg bor i Herning 

Og er der ikke plads hvor du kommer hen, så hjælper de dig videre til et andet center.

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Kan se at der et krise center i Herning, men tror du vil føle dig mere tryg længere væk.listen over landets krisecentre finder du på det link, der blev smidt tidligere i tråden. Der kan du også se at nogle har døgnåbent. 

Ja Herning er alt for tæt det tør jeg ikke.. det ville nok være det første sted han søger hen når han ser jeg ikke er hos familie / venner .. skal man skrive en besked til ham at jeg ikke kommer tilbage eller ??

Anmeld

2. april 2017

Nel

Anonym skriver:

Ja Herning er alt for tæt det tør jeg ikke.. det ville nok være det første sted han søger hen når han ser jeg ikke er hos familie / venner .. skal man skrive en besked til ham at jeg ikke kommer tilbage eller ??

Det ville måske være en meget god ide, så han ved at du altså er gået din vej med vilje og at han ikke skal opsøge dig.

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Det ville måske være en meget god ide, så han ved at du altså er gået din vej med vilje og at han ikke skal opsøge dig.

Ja ikke? Jeg tror jeg skriver til ham når det der halløj er slået fra og er kommet et stykke væk.. skal jeg bare skrive at jeg er flyttet og at han ikke skal opsøge mig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.