Nel skriver:
Nej, de kan netop hjælpe dig med at "holde dig skjult". Det er det de er rigtig gode til. De kan også hjælpe dig videre ift. hvad du skal gøre og hvor du skal flytte hen bagefter. Jeg kender en som brugte et krisecenter, da hendes kæreste også viste sig at være psykopat. Det ved jeg hjalp hende rigtig meget. Så alle dine bekymre omkring hvad du så skal gøre efter at være taget derover, det skal de nok hjælpe dig med.
Du kan jo starte med at ringe til dem og fortælle om din situation?
Jeg er ikke i tvivl om at du er udsat for psykisk vold. Nu ved jeg ikke hvor meget du har fået læst på deres hjemmeside, ellers vil jeg lige dele det der står:
Psykisk vold er, når din kæreste, eller den du holder af, skader, skræmmer eller krænker dig ved at true, styre og dominere dig. Det kan f.eks. være, hvis din partner skælder dig ud, ignorerer dig eller forhører dig. Det kan også være, at du bliver truet, ydmyget eller får slynget beskyldninger i hovedet. Psykisk vold kan også være lange perioder med tavshed, kulde og afvisning, eller hvor den du holder af, manipulerer med dig og får tingene vendt om, så det lyder som om, du har et problem og ikke omvendt. Det kan være kontrol af dit tøj, dine madvaner, adfærd, hvem du omgås, og hvor du opholder dig
http://partnervold.um.dk/Former-for-vold/Psykisk-vold

Ja det passer så godt på os det der er beskrevet.. vil prøve om det kan lade sig gøre imorgen når han er på job. Men jeg er skrækslagne.. han kan jo se hvor min mobil er hele tiden.. og jeg er endnu mere bange for hvad min familie ville sige, de tror jo ikke på hvad jeg siger