Anonym skriver:
Og det er lige præcis det jeg ikke kan finde ud af. Jeg er ikke vand til og have struktur på, jeg er vand til vi gør hvad han sys og hvornår.. jeg skal lærer at planlægge mit eget liv, og det er fandme svært. Jeg har ikke taget stilling til noget det sidste år, bare fulgt med.
Jeg har som du skriver i den grad brug for LUFT og frihed! Jeg kan ikke sove, jeg har intet spist siden i søndags. Jeg trænger til et normalt liv.
men i den grad savner jeg opbakning, jeg har ingen andre end jer her inde at 'snakke' med 
Det er virkelig voldsomt, det du har været igennem og det er helt forståeligt at det er meget svært lige nu.
Jeg synes, du skal forsøge at lægge tankerne og overvejelserne om at tage hen til din bror helt på hylden, og det samme angående sms'er fra din ekskæreste. Lige nu er det en rigtig dårlig ide og alt for risikabelt af flere årsager. Brug din energi på dig selv. Mærk efter i din krop, hvad har du brug for, hvad har du lyst til og hvad synes du. Det skal du vende dig til. Få fat i en notesbog og beskriv, hvad der sker i dit liv lige nu og det, du har været igennem. Beskriv dine tanker, og beskriv dine drømme og ønsker for fremtiden. Tænk på det gode liv du kan få, nu hvor du endelig er sluppet fri. Du ville ikke have fået et godt liv med din ekskæreste, dit liv var blevet et (endnu værre) mareridt end det har været indtil videre. Det gode liv kan du få med hjælpen fra de professionelle fra krisecentret, tag imod den hjælp og følg deres anbefalinger, de gør det for dit bedste. Nu har du vristet dig fysisk fri af den mand, nu skal du arbejde på at frigøre dig følelsesmæssigt. Det tager tid, men du vil kun blive gladere og gladere.
Rigtig meget held og lykke 
Anmeld