Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2017

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Ej ikke de øjne. Ja du skal starte med alt men tænk på hvor meget du kan til den tid. 

Det bliver så stort og vildt. 

Jeg ved jo intet om dig men kan være du er mere klar til arbejde uddannelse nyt liv ny start 

Ja det blir dejligt.. jeg har ikke gået i skole i 1år, var midt i en uddannelse som jeg stoppede på fordi der ikke er så mange piger i det fag, og det ville han ikke have. Men det skal genoptages. Og det går jeg igang med så snart jeg har fundet ud af hvor jeg skal bo 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2017

B&J

Ja det blir dejligt.. jeg har ikke gået i skole i 1år, var midt i en uddannelse som jeg stoppede på fordi der ikke er så mange piger i det fag, og det ville han ikke have. Men det skal genoptages. Og det går jeg igang med så snart jeg har fundet ud af hvor jeg skal bo 

Hvor bliver det fedt. Og bliv endelig ved med at tænke som du gør, for du vil nå at udrette så meget i dit liv

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Hvor bliver det fedt. Og bliv endelig ved med at tænke som du gør, for du vil nå at udrette så meget i dit liv

Ja du har ret 

det skønt  jeg tror jeg finder en eller anden og får mine piller nu, jeg er sindsyg træt. Psykologen kommer allerede kl 9, hun satser på 45min samtale  hun siger jeg ikke kan sidde der for længe..

jeg skriver imorgen. Sov godt 

Anmeld

4. april 2017

B&J

Anonym skriver:

Ja du har ret 

det skønt  jeg tror jeg finder en eller anden og får mine piller nu, jeg er sindsyg træt. Psykologen kommer allerede kl 9, hun satser på 45min samtale  hun siger jeg ikke kan sidde der for længe..

jeg skriver imorgen. Sov godt 

Sov godt 

og dejligt du har personalet til at hjælpe dig

Anmeld

4. april 2017

FrkC

Du er en af de sejeste mennesker jeg 'kender' - du ved hvad jeg mener :) Du har min vildeste respekt for at du turde handle i en fuldstændig frygtelig situation !! Er glad for du nu er et sted hvor der er professionelle folk til at støtte dig på din vej tilbage til 'livet' om man så må sige :) 

Sov rigtig godt 

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Sov godt 

og dejligt du har personalet til at hjælpe dig

Det er jeg nød til, ellers tager jeg dem ikke. Heller ej dem jeg skal ha om morgenen.. jeg kan ikke huske det.. min hukommelse er stortset væk, og jeg skal VIRKELIG anstrenge mig for at prøve huske .. desværre 

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

FrkC skriver:

Du er en af de sejeste mennesker jeg 'kender' - du ved hvad jeg mener :) Du har min vildeste respekt for at du turde handle i en fuldstændig frygtelig situation !! Er glad for du nu er et sted hvor der er professionelle folk til at støtte dig på din vej tilbage til 'livet' om man så må sige :) 

Sov rigtig godt 

Hvor er du sød  Det gør de, og de er så gode til athhælpe mig med at huske osv.jeg kan ikke huske hvor jeg var for en time siden . De hjælper mig med at huske medicin osv . Jeg gør ikke noget uden at snakke med dem først (det jeg osse vand til jo) frks i middags var jeg på vej ud og gå en tur uden at tænke over hvilken konsekvens det kunne ha fået - det blev jeg lige mindet om i farten 

Anmeld

4. april 2017

B&J

Anonym skriver:

Det er jeg nød til, ellers tager jeg dem ikke. Heller ej dem jeg skal ha om morgenen.. jeg kan ikke huske det.. min hukommelse er stortset væk, og jeg skal VIRKELIG anstrenge mig for at prøve huske .. desværre 

Også der for det er godt du har dem. 

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Også der for det er godt du har dem. 

Ja helt sikkert.. ville min storbror aldrig ha været i stand til 

Anmeld

4. april 2017

Nel

Det er så godt at du er på krisecenteret og at du er åben over for den hjælp de tilbyder. Lige nu tager du alle de rigtige valg og det er SÅ skide godt gået af dig.

Sov rigtig godt og held og lykke med dagen i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.