Hej du,
Jeg har fulgt lidt med i din historie og jeg har en lignende at fortælle.
Jeg mødte den her charmerende fyr gennem min søster og den gang var han i forhold. Jeg vidste godt at han var lidt af en ballademager og tog stoffer hver weekend. Men han var sød overfor mig og jeg var ung og naiv og syntes at han var sej og at jeg var heldig at han overhovedet havde lagt mærke til mig.
Ca. 4-5 år senere møder vi hinanden igen. Han er single og det er jeg også. Selvfølgelig ender vi med at blive kærester og han fortæller mig at han har lagt sit badboy liv bag sig og jeg tror på ham.
Allerede i starten af vores forhold er han meget kontrollerende. Ringer hele tiden, vil vide hvem jeg er sammen med og hvor og hvad vi laver, osv. Jeg synes det er dejligt med al den opmærksomhed og har ingen anelser om at denne mand faktisk er en psykopat.
Snart begynder det at gå op for mig at noget er galt. Han kan slukke sin mobil i timevis og jeg kan ikke få fat i ham. Hvis jeg gør det samme så kan du tro han laver drama. Han har dog aldrig været voldelig.
Jeg hører rygter om at han er mig utro. Han benægter selvfølgelig. Indtil jeg en dag finder beskidte kvinde trusser i hans rejsetaske, da jeg vil gemme en gave til ham som overraskelse. Jeg får et kæmpe chok og kræver en forklaring. Han får endda vores fælles veninde til at sige at det er hendes trusser og at han må ha pakket dem med da vi var i sommerhus sammen den weekend (os to, hende og hendes kæreste oh to andre par).
Jeg slår op med ham og han gør ALT for at få mig tilbage. Det er som om at det er hans livs opgave at gå mig tilbage. Og det lykkedes ham. Fordi jeg elsker ham fordi jeg har vænnet mig til at have ham i mit liv. Fordi jeg er afhængig. Fordi jeg tror at jeg aldrig finder en som vil elske mig så højt som han gør.
Vi var sammen i halvandet år. Dette er bare en lille brøkdel af de ting jeg oplevede med ham. Han har taget stoffer og kørt som en sindssyg uden at jeg har vidst at det er pga. stofferne. Han har været sammen med andre alle de gange hans tlf var slukket. Hangar fået familien og vennerne til at lyve overfor mig. Han skyldte penge til alle mulige kriminelle som kom efter ham mens vi var sammen. Alt dette levede jeg med i halvandet år fordi han vidste hvordan han kunne manipulere med mig.
Sa jeg endeligt tog mig sammen til at forlade ham, truede han med selvmord. Græd som en baby. Ringede og skrev. Ville ikke lade mig være i fred.
Dengang var der ikke smart phones så telefonenblev hurtigt fyldt op med hans beskeder. Jeg blev ved med at slette og slette.
Han kunne finde på at dukke op og følge efter mig selvom han boede 70 km. væk fra mig. Jeg så ham om morgenen da jeg var på vej i skole eller hans bil holdt foran min lejlighed om natten. Han stalkede mig.
Jeg endte med at gå til politiet og de sagde at de ville tage en snak med ham. Efter det begyndte han at true mig. "Tror du politiet kan stoppe mig?" "Du har gjort det hele værre ved at gå til politiet. Pas på din ryg." "Jeg får min bror til at ordne dig, så du lærer at opføre dig ordentligt" (hans bror var kriminel og at "ordne" mig betød gennembanke mig).
Beskederne tikkede ind en efter en og tlf blev fyldt op igen. Gik til politiet og de sagde at jeg bare skulle lade være med at kigge på dem men gemme dem.
Jeg fik fred da jeg valgte at købe en ny tlf og et nyt nr.
Jeg så ham efter det et par gange men han kom aldrig tæt på mig da jeg altid var sammen med nogen.
Han stoppede også med at stalke mig da han fik en ny kæreste.
Mødte ham så efter mange år igen til en koncert. Han prøvede at komme i kontakt med mig og råbte at han stadig elskede mig. WTF????
anyways, for at komme væk fra din ex skal du simpelthen lade være med at have kontakt til ham. Slet ham fra alle medier og sælg din gamle mobil og opsig dit gamle abn. Det er den eneste måde du kan frigøre dig selv på. Sålænge han kan skrive til dig eller overlevere beskeder så vil han altid kunne manipulere dig på den ene eller anden måde.
Jeg ønsker dig det bedste og håber at du kommer ud af det her hurtigst muligt.