Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2017

B&J

Anonym skriver:

Nej præcis. Tør heller ikke selv tænke på det .

ja heldigvis nåede han ikke andet. Det er jeg ikke i tvivl om at han ville blive.. han prøver også over SMS stadig jo  utroligt han ikke gir op

Fordi det er hans måde at få sig tilbage på og holde dig fanget hjemme ved ham 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2017

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Helt sikkert har du ret  men det skal han ikke ha, og jeg gør mit for det ikke blir sådan.. 

jeg skriver senere, hende psykologen kommer nu 

Anmeld

4. april 2017

B&J

Anonym skriver:

Helt sikkert har du ret  men det skal han ikke ha, og jeg gør mit for det ikke blir sådan.. 

jeg skriver senere, hende psykologen kommer nu 

Fantastisk håber du får en masse ud af psykologen og ikke mindst en start 

Anmeld

4. april 2017

Baby2017

Anonym skriver:

Tak, det er rigtig dejligt at høre.. 

det føles godt nok ikke sådan, jeg er total ødelagt inden i og jeg savner mit liv noget så grusomt .

de virker heldigvis rigtig søde, men det er enormt svært og fine tillid og stole på de gør noget godt. Jeg er Van til det modsatte.. 

Kan godt forstå dig. Det er svært og især at bryde gamle "vaner" men husk at du er mere værd og fortjener mere end den tilværelse du kommer fra 

Anmeld

4. april 2017

Aristocats

Det er normalt at voldelige partnere truer med selvmord. Det er mega manipulation. Ignorer det. 

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Vi er færdige, og jeg er helt færdig nu. Jeg har aldrig været så træt før. 

Hun vil gå stille og rolig igang, for at skabe tillid  hun var super sød og forstående. 

Vi brugte meget af tiden op at få snakket med min familie som hun hjalp mig med. 

Min mor er død, og min far ku vi ikke få fat på. 

Men vi fik fat i min storebror, han vidste det godt  og tilbød jeg kunne bo hos ham, og at han gerne ville hente mig idag. Men jeg er splittet, vis han vidste det, hvorfor har han så ikke ringet/skrevet? Han hr altid været gode venner med min (eks) kæreste. Jeg er bange for det bare er et nummer. Så jeg ved ikke om jeg tør tá hen til ham.. han spurgte om vi ikke sku gi det en chance eller i det mindste snakke om det og finde ud af det ordentligt.. 

jeg lukker tlfen ned lidt, har brug for at tænke mig om.. jeg går en lille tur, ig så går jeg tilbage her til og sover lidt 

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

Aristocats skriver:

Det er normalt at voldelige partnere truer med selvmord. Det er mega manipulation. Ignorer det. 

Hun vil gå stille og rolig igang, for at skabe tillid hun var super sød og forstående.

Vi brugte meget af tiden op at få snakket med min familie som hun hjalp mig med.

Men vi fik fat i min storebror, han vidste det godt og tilbød jeg kunne bo hos ham, og at han gerne ville hente mig idag. Men jeg er splittet, vis han vidste det, hvorfor har han så ikke ringet/skrevet? Han hr altid været gode venner med min (eks) kæreste. Jeg er bange for det bare er et nummer. Så jeg ved ikke om jeg tør tá hen til ham.. han spurgte om vi ikke sku gi det en chance eller i det mindste snakke om det og finde ud af det ordentligt..

jeg lukker tlfen ned lidt, har brug for at tænke mig om.. jeg går en lille tur, ig så går jeg tilbage her til og sover lidt

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

Baby2017 skriver:

Kan godt forstå dig. Det er svært og især at bryde gamle "vaner" men husk at du er mere værd og fortjener mere end den tilværelse du kommer fra 

Hun vil gå stille og rolig igang, for at skabe tillid hun var super sød og forstående.

Men vi fik fat i min storebror, han vidste det godt og tilbød jeg kunne bo hos ham, og at han gerne ville hente mig idag. Men jeg er splittet, vis han vidste det, hvorfor har han så ikke ringet/skrevet? Han hr altid været gode venner med min (eks) kæreste. Jeg er bange for det bare er et nummer. Så jeg ved ikke om jeg tør tá hen til ham.. han spurgte om vi ikke sku gi det en chance eller i det mindste snakke om det og finde ud af det ordentligt..

Anmeld

4. april 2017

ErDetSnartNU

Du fortalte ikke din bror, hvor du er, vel? Jeg ville ikke stole på ham, hvis jeg var dig. Bare det, at han ved, at du er flygtet til et krisecenter og tager det så lidt seriøst, at han foreslår at du kommer hjem så du og din eks kan finde ud af det?!  Han burde bakke dig op og tage dig seriøst, ikke prøve at overtale dig til at komme hjem!

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Du fortalte ikke din bror, hvor du er, vel? Jeg ville ikke stole på ham, hvis jeg var dig. Bare det, at han ved, at du er flygtet til et krisecenter og tager det så lidt seriøst, at han foreslår at du kommer hjem så du og din eks kan finde ud af det?!  Han burde bakke dig op og tage dig seriøst, ikke prøve at overtale dig til at komme hjem!

Nej, han spurgte flere gange - men jeg ville ikke sige det..

han sagde jeg ku bo hos ham indtil jeg fandt noget andet eller vi kunne finde ud af det, han sys det var flovt at hans søster er på et krisecenter sagde han . Jeg frygter bare det er en planB hvor min eks så bare kommer og tvinger mig med hjem. 

Min bror forstår ikke alvoren i det her (fordi jeg havde det RIGTIG svært da vores mor døde for 4 år siden, jeg var kun 19) Han tror det er rigtigt hvad min eks siger netop fordi han altid er så sød og rar ud af til, og fordi jeg ind i mellem stadig er ked af det over min mor døde .  Men jeg vidste også godt der ikke ville være opbakning fra min familie .. det gør mig mega usikker at han siger han godt ved det men ikke har tager kontakt..

men jeg skal tænke mig om, for måske er det opbakning han vil gi mig, men det kan også være en planB..

jeg går en lille tur, nu.. trænger virkelig til luft og så sover jeg lige på den. Jeg svare nok først i eftermiddag, skal også ud efter ny tlf senere idag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.