Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2017

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nemlig og så godt du lytter til dig selv. 

Og godt du har hentet nyt simkort og gør det klar når du har energi og overskud men godt Du la. Få lukket ned så du ikke skal se på alle de SMS hele tiden 

Ja jeg sætter den op lige om lidt  og så slukker jeg deb her og så får personalet den her. 

Glæder mig til at jeg kan prøve tænke på noget andet end ham konstant, det blir det ikke nemmere af.. 

og tak fordi du gider bruge din tid på ar skrive 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2017

B&J

Anonym skriver:

Ja jeg sætter den op lige om lidt  og så slukker jeg deb her og så får personalet den her. 

Glæder mig til at jeg kan prøve tænke på noget andet end ham konstant, det blir det ikke nemmere af.. 

og tak fordi du gider bruge din tid på ar skrive 

sådan du er alt for sej virkelig virkelig meget 

og jeg vil gerne skrive med dig 

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

B&J skriver:

sådan du er alt for sej virkelig virkelig meget 

og jeg vil gerne skrive med dig 

Hvor er du sød 

jeg hr sat den nye op og den virker  troede kkke jeg ku sådan noget, oprettede endda nyt Apple-id  ved ikke om han kan spore noget på det gamle.. nu det hvertfald ordnet.. vis jeg ikke svare lige pludselig er det fordi jeg er gået i brædderne  jeg tror det er nogle bivirkninger af medicin / blandet med ro, samtalerne idag osv 

og det er jeg virkelig glad for at du gider 

Anmeld

4. april 2017

B&J

Anonym skriver:

Hvor er du sød 

jeg hr sat den nye op og den virker  troede kkke jeg ku sådan noget, oprettede endda nyt Apple-id  ved ikke om han kan spore noget på det gamle.. nu det hvertfald ordnet.. vis jeg ikke svare lige pludselig er det fordi jeg er gået i brædderne  jeg tror det er nogle bivirkninger af medicin / blandet med ro, samtalerne idag osv 

og det er jeg virkelig glad for at du gider 

JUBII... self kan du da det du kan en helt masse men det finder du ud af. Ved du hvad du skal ikke tænke på os her inde du skal tænke på dig selv og alt det du er igennem er de klart du er træt og helt færdig 

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

B&J skriver:

JUBII... self kan du da det du kan en helt masse men det finder du ud af. Ved du hvad du skal ikke tænke på os her inde du skal tænke på dig selv og alt det du er igennem er de klart du er træt og helt færdig 

Hehe ja 

ja det sagde hun var helt normalt . Men en anelse ubehageligt at være så træt 

Anmeld

4. april 2017

B&J

Anonym skriver:

Hehe ja 

ja det sagde hun var helt normalt . Men en anelse ubehageligt at være så træt 

Ja det er helt normalt og, fordi din krop er jo på

overarbejde, hele tiden så når du er træt så sov eller hvil dig, for du bruger så meget af dig selv 

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Ja det er helt normalt og, fordi din krop er jo på

overarbejde, hele tiden så når du er træt så sov eller hvil dig, for du bruger så meget af dig selv 

Ja det rigtig  

min psykolog, mig og personalet har aftalt at jeg skal spise pillerne til at sove på SENEST kl 21:30 så jeg også kan få en rytme  glæder mig til den dag energien er til at lave andet en at snakke med dem, og ellers bare hvile.. 

Anmeld

4. april 2017

B&J

Anonym skriver:

Ja det rigtig  

min psykolog, mig og personalet har aftalt at jeg skal spise pillerne til at sove på SENEST kl 21:30 så jeg også kan få en rytme  glæder mig til den dag energien er til at lave andet en at snakke med dem, og ellers bare hvile.. 

Det lyder rigtig godt og sundt for dig og det bliver du rigtig glad for

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det lyder rigtig godt og sundt for dig og det bliver du rigtig glad for

Det håber jeg hvertfald . Glæder mig virkelig til alt det her er overstået.. 

jeg har heldigvis en lukkede opsparing med pengene fra min mor. Dem mp jeg 'låne' til indskud osv. Skal jo starte forfra med alt 

Anmeld

4. april 2017

B&J

Det håber jeg hvertfald . Glæder mig virkelig til alt det her er overstået.. 

jeg har heldigvis en lukkede opsparing med pengene fra min mor. Dem mp jeg 'låne' til indskud osv. Skal jo starte forfra med alt 

Ej ikke de øjne. Ja du skal starte med alt men tænk på hvor meget du kan til den tid. 

Det bliver så stort og vildt. 

Jeg ved jo intet om dig men kan være du er mere klar til arbejde uddannelse nyt liv ny start 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.