Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2017

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Jeg kan godt forstå, at du har det rigtig svært lige nu - du skal til at redefinere hele dit liv, og hvordan du skal være i det. Jeg kan forestille mig, at han længe har taget alle beslutninger for dig, og at du ikke har måtte bestemme ret meget selv? Nu står du selv med ansvaret for dit liv. Hvad vil du bruge det til? Hvad har du lavet indtil nu? Er der en en bestemt uddannelse du gerne vil have? Der er mange muligheder, men med mange muligheder kommer også megen usikkerhed, for du bliver kastet direkte ud på åbent vand. 

Men tænk på det som en process - hvor længe var I sammen? Du skrev, at du ikke havde elsket ham de sidste 6 måneder, så længere end det, i hvert fald. Du kan ikke forvente, at du kan det hele på en gang nu - forvent at det bliver svært, og forvent, at du får lyst til at vende om på vejen. I stedet for at dunke dig selv i hovedet med at du savner ham (selvom du ved at det er forkert) og at du ikke ved, hvilket ben du skal stå på lige nu, så ros dig selv for hvert skridt du tager fremad - du har lige brudt en dårlig cirkel inden den helt ødelagde dig, og det er SÅ sejt!

Hold fast i det - selv små fremskridt er milepæle lige nu 

Her kl14:45 skal jeg snakke med min kontakt person om det, min psykolog fraråder meget kraftigt at jeg tager der op. Hun sys også ud fra hvad min bror sagde i tlfen at det virker lidt opstillet

og hun siger man ser det igen og igen at man havner hjemme igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Her kl14:45 skal jeg snakke med min kontakt person om det, min psykolog fraråder meget kraftigt at jeg tager der op. Hun sys også ud fra hvad min bror sagde i tlfen at det virker lidt opstillet

og hun siger man ser det igen og igen at man havner hjemme igen

Du har været der i 1 dag. Det er ingenting. Der er jo ikke tale om at du skal blive der for tid og evighed. Lad være med at lade dig overtale til ting af din bror når han ikke hidtil har været til nogen hjælp i forhold til eksen. 

Det er da også helt vildt at du kun havde sammen med ham i et par måneder før han nærmest tog fuld kontrol over dit liv. Og så mindes du alligevel starten af forholdet som godt. 

Tag nu og giv det tid og lyt til de folk omkring dig på cebteret som har set det der tusind gange før. 

Anmeld

4. april 2017

B&J

Anonym skriver:

Ja, jeg kan ikke falde i søvn . Men jeg ligger ig hviler. 

Ja vil bare gerne være sammen med en jeg kender og en der kender mig. 

Min storebror lovede mig ikke ar sige noget til min eks. Men jeg har virkelig mine tvivl 

Hvis du er i tvivl så skal du ikke få ham på besøg og ja det er ensomt men vær stærk som om det er svært.

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Du har været der i 1 dag. Det er ingenting. Der er jo ikke tale om at du skal blive der for tid og evighed. Lad være med at lade dig overtale til ting af din bror når han ikke hidtil har været til nogen hjælp i forhold til eksen. 

Det er da også helt vildt at du kun havde sammen med ham i et par måneder før han nærmest tog fuld kontrol over dit liv. Og så mindes du alligevel starten af forholdet som godt. 

Tag nu og giv det tid og lyt til de folk omkring dig på cebteret som har set det der tusind gange før. 

Ja, du har ret .. jeg sys bare det er så ensomt  

jeg har lige snakket med min kontaktperson, og hun siger at de selvf ikke kan bestemme det, men hun vil VIRKELIG anbefale jeg blev sagde hun. Ikke kun pga der sikkert er en planB i hans hensigt, men mest fordi jeg har brug for hjælp NU!/: den hjælp ville min bror ikke være i stand til at give mig 

jeg har skrevet til min bror at jeg hvertfald ikke kommer idag, og skrevet at jeg hr brug for psykolog hjælp hver dag i et lang stykke tid, der ud over har jeg sagt ærligt til ham at jeg ikke tør være i hans hus, og hvis han virkelig er på min side som han lovede så må han ku forstå det ikke er holdbart for mig. Min bror arbejder også hver dag og jeg vil ikke være alene. 

Jeg aftalte med hende (kontankpersonen) at vi evt kunne gå en lille tur senere idag, jeg har VIRJELIG brug for luft inden jeg blir kvalt. Hun har desuden sat mig ind i medicinen. Bivirkningerne besluttede vi at jeg ikke fik afvide så jeg ikke spekulerede over dem

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Ja, du har ret .. jeg sys bare det er så ensomt  

jeg har lige snakket med min kontaktperson, og hun siger at de selvf ikke kan bestemme det, men hun vil VIRKELIG anbefale jeg blev sagde hun. Ikke kun pga der sikkert er en planB i hans hensigt, men mest fordi jeg har brug for hjælp NU!/: den hjælp ville min bror ikke være i stand til at give mig 

jeg har skrevet til min bror at jeg hvertfald ikke kommer idag, og skrevet at jeg hr brug for psykolog hjælp hver dag i et lang stykke tid, der ud over har jeg sagt ærligt til ham at jeg ikke tør være i hans hus, og hvis han virkelig er på min side som han lovede så må han ku forstå det ikke er holdbart for mig. Min bror arbejder også hver dag og jeg vil ikke være alene. 

Jeg aftalte med hende (kontankpersonen) at vi evt kunne gå en lille tur senere idag, jeg har VIRJELIG brug for luft inden jeg blir kvalt. Hun har desuden sat mig ind i medicinen. Bivirkningerne besluttede vi at jeg ikke fik afvide så jeg ikke spekulerede over dem

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Hvis du er i tvivl så skal du ikke få ham på besøg og ja det er ensomt men vær stærk som om det er svært.

Han vil ikke besøge mig, han vil ha jeg skal hjem til ham 

Anmeld

4. april 2017

B&J

Anonym skriver:

Han vil ikke besøge mig, han vil ha jeg skal hjem til ham 

Nej også er der ugler i mosen bliv du heller hvor du er ellers ender det hele bare forfra 

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Var lige inde og tjekke sms'erne se hvad han skriver 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Jeg kan godt forstå, at du har det rigtig svært lige nu - du skal til at redefinere hele dit liv, og hvordan du skal være i det. Jeg kan forestille mig, at han længe har taget alle beslutninger for dig, og at du ikke har måtte bestemme ret meget selv? Nu står du selv med ansvaret for dit liv. Hvad vil du bruge det til? Hvad har du lavet indtil nu? Er der en en bestemt uddannelse du gerne vil have? Der er mange muligheder, men med mange muligheder kommer også megen usikkerhed, for du bliver kastet direkte ud på åbent vand. 

Men tænk på det som en process - hvor længe var I sammen? Du skrev, at du ikke havde elsket ham de sidste 6 måneder, så længere end det, i hvert fald. Du kan ikke forvente, at du kan det hele på en gang nu - forvent at det bliver svært, og forvent, at du får lyst til at vende om på vejen. I stedet for at dunke dig selv i hovedet med at du savner ham (selvom du ved at det er forkert) og at du ikke ved, hvilket ben du skal stå på lige nu, så ros dig selv for hvert skridt du tager fremad - du har lige brudt en dårlig cirkel inden den helt ødelagde dig, og det er SÅ sejt!

Hold fast i det - selv små fremskridt er milepæle lige nu 

Var lige inde og tjekke Sms'erne 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. april 2017

lineog4

Anonym skriver:

Var lige inde og tjekke sms'erne se hvad han skriver 

Kære dig. 

Du har kun lige været væk et døgn, din krop er stadig i fuld alarm beredskab og ønsker derfor st bevæge sig, være aktiv, handle, den vil ikke sidde hvor du sidder og den vil da slet ikke sove for DI er i fare. Det tager tid for kroppen og tankerne at forstå du ikke er i fare, at du ikke har behov for at flygte, at du ikke er indespærret men derimod er ikke bare i sikkerhed, men også et sted der ka. Hjælpe dig til at blive et helt menneske igen, et menneske der kan sove, et menneske der ikke kigger sig over skuldrene og er bange, et menneske der ikke er stresset. 

Det er lettere sagt end gjort, men træf en beslutning; nu bliver jeg her en uge og så vurderer jeg igen. I den uge træffer jeg absolut ingen valg, men lader tingene køre som det gør dette sted og ud fra de erfaringer personalet har her. Giv dig og din krop den uge til at finde tilbage til et sted hvor du kan sove. 

selvsagt vil du gerne lige nu være hos en der kender dig, en der tog dig i armene og passede på dig. Men det er ikke det bedste for dig lige nu, det bedste er de profesionelle. Selvom du havde verdens mest støttende familie skulle du stadig blive hvor du var, for du har brug for professionel hjælp og du har brug for at være er sted hvor sandsynligheden er mindre for din ex finder dig. Du har brug for omsorg, du har brug for råd, du har brug for en psykolog - ikke fordi du er syg, men fordi du er blevet manipuleret af et sygt menneske. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.