Anonym skriver:
Var lige inde og tjekke sms'erne se hvad han skriver 
Kære dig.
Du har kun lige været væk et døgn, din krop er stadig i fuld alarm beredskab og ønsker derfor st bevæge sig, være aktiv, handle, den vil ikke sidde hvor du sidder og den vil da slet ikke sove for DI er i fare. Det tager tid for kroppen og tankerne at forstå du ikke er i fare, at du ikke har behov for at flygte, at du ikke er indespærret men derimod er ikke bare i sikkerhed, men også et sted der ka. Hjælpe dig til at blive et helt menneske igen, et menneske der kan sove, et menneske der ikke kigger sig over skuldrene og er bange, et menneske der ikke er stresset.
Det er lettere sagt end gjort, men træf en beslutning; nu bliver jeg her en uge og så vurderer jeg igen. I den uge træffer jeg absolut ingen valg, men lader tingene køre som det gør dette sted og ud fra de erfaringer personalet har her. Giv dig og din krop den uge til at finde tilbage til et sted hvor du kan sove.
selvsagt vil du gerne lige nu være hos en der kender dig, en der tog dig i armene og passede på dig. Men det er ikke det bedste for dig lige nu, det bedste er de profesionelle. Selvom du havde verdens mest støttende familie skulle du stadig blive hvor du var, for du har brug for professionel hjælp og du har brug for at være er sted hvor sandsynligheden er mindre for din ex finder dig. Du har brug for omsorg, du har brug for råd, du har brug for en psykolog - ikke fordi du er syg, men fordi du er blevet manipuleret af et sygt menneske.
Anmeld