Anonym skriver:
Vi er færdige, og jeg er helt færdig nu. Jeg har aldrig været så træt før.
Hun vil gå stille og rolig igang, for at skabe tillid
hun var super sød og forstående.
Vi brugte meget af tiden op at få snakket med min familie som hun hjalp mig med.
Min mor er død, og min far ku vi ikke få fat på.
Men vi fik fat i min storebror, han vidste det godt
og tilbød jeg kunne bo hos ham, og at han gerne ville hente mig idag. Men jeg er splittet, vis han vidste det, hvorfor har han så ikke ringet/skrevet? Han hr altid været gode venner med min (eks) kæreste. Jeg er bange for det bare er et nummer. Så jeg ved ikke om jeg tør tá hen til ham.. han spurgte om vi ikke sku gi det en chance eller i det mindste snakke om det og finde ud af det ordentligt..
jeg lukker tlfen ned lidt, har brug for at tænke mig om.. jeg går en lille tur, ig så går jeg tilbage her til og sover lidt 
Du skal blive på krisecentret. Dem ved du, at du kan stole på, og der kan du få hjælp til at hele.
Vær stærk
Du har klaret det så flot, fortsæt med det. En dag ad gangen.
Ikke for at skræmme dig, men pas på med hvor du går tur lige pt. Du tvivler på dig selv, og det er meget normalt, at manden finder frem til hvor kvinden befinder sig. Gå ikke udenfor krisecentret alene. Der skal være nogen til at hjælpe dig.
Har du nogen veninder? Eller har han fået dig til at droppe alle?
Jeg hjalp dig i går med hvordan du undgår at læse hans beskeder, men det lyder til du fortsat læser, måske endda har svaret? For din egen skyld, lad være med at læse dem. Han bliver ved med at skrive fordi han mangler sin krykkestok=dig.
Det er ni år siden, jeg blev skilt. Han prøver stadig at manipulere mig. Han har ikke direkte adgang til mig, så nu foregår det gennem statsforvaltningen, kommunen, udb dk og børnene. Godt du ikke har børn med ham, det er dem det går ud over. Myndighederne er slet ikke rustet til at spotte den slags mænd. Det er så farligt, hvis børn tilkendes samvær med en sådan mand. Min ældste er skadet, og er begyndt at efterligne faren.
Jeg har fået rigtig meget hjælp, og har det godt, men jeg er for altid skadet. Jeg var sammen med ham i 10 år. Jeg er så skadet, at jeg nok aldrig kommer til at være i et forhold igen.
Du kan godt. Du er det rigtige sted, på krisecenter.