B&J skriver:
Du kan tro han ved det.
også der for han prøver at vinde dig tilbage med alle de søde ord han kommer med og du skal komme hjem. Fordi han mener han er den eneste der kan gøre det bedste for dig og han gør dig kun fysisk og psysisk skade. Desværre sker det rigtig tit med folk der selv har oplevet det i deres liv.
og du skal huske det han gjorde var ikke for at beskytte dig eller kærlighed eller omsorg, det er rent kontrol fra hans side.
Mig jeg ved du er meget stærke ind det og det er nemlig det du skal til at bevise for dig selv nu. For se hvor stærk du var ved at skrive til læge og nu er et sted hvor de vil hjælpe dig det er så fantastisk også stærkt og sejt. Du skal være så stolt.
Ja jeg er også glad for min beslutning! Endnu mere nu..
har virkelig svært ved at forstå at man som voksen kan have sådan et sygt behov.
Ja det er også det han skriver, at han er den eneste der kan hjælpe mig, fordi han er den eneste der kender mig ud og ind.. han holder på sit at han kun slog mig igår fordi han ville vise at det var alvor og at jeg var nød til at sige til lægen jeg er syg osv..
det blir nogle lange dage her tror jeg, men jeg ved også at jeg ikke skal hjem til ham, jeg tør ikke mere .. føler selv jeg er sluppet 'billigt' i forhold til han kun trykkede på mit knæ og slog mig to gange. Jeg får aldrig muligheden igen, hvis jeg bare lander fem min i huset igen. Damen igår i toget sagde da vi snakkede lidt at nu ved han nemlig hvad han ikke skal gøre næste gang, jeg vil højest sandsynlig miste min tlf med det samme, og så ville han enten selv eller få hans bror til at sidde hjemme døgnet rundt
den tanke skræmmer livet af mig.
Anmeld