Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2017

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nej han er ikke bekymret han er kontrolerende og vil styre dig og dit liv. Jeg ved det er et kæmpe skridt det du har gang i og du skal have en kæmpe ros for det du har gjord ind til videre og du bliver så sund og stærk af det på længere sigt det du kan gøre er at give din mobil til personalet og få en til at købe dig et simkort og giv nummer til dem der skal have nr. På den måde kan han stadig ringe og skrive selv om dot simkort er taget ud 

Jeg skal heldigvis ud idag og hente ny tlf og simkort , og så slukker jeg den her til politiet skal bruge den. Skræmmende at det er nødvendigt 

ved godt han ikke er bekymrede på den måde, men jeg får på en eller anden måde ondt af ham  og sidder med tanken om jeg har sagt rigtig fra, måske det kunne ha ændret sig uden det her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2017

Dorthe1986

Anonym skriver:

Jeg skal heldigvis ud idag og hente ny tlf og simkort , og så slukker jeg den her til politiet skal bruge den. Skræmmende at det er nødvendigt 

ved godt han ikke er bekymrede på den måde, men jeg får på en eller anden måde ondt af ham  og sidder med tanken om jeg har sagt rigtig fra, måske det kunne ha ændret sig uden det her 

Du har gjort det helt rigtige! Der var jo ingen anden vej. 

Derudover siger du, at du savner den han var. Men det her er hans sande jeg. Det søde og alt det her været en facade. Det er sådan det er... i starten er de fantastiske og langsomt bliver de monstre. Det er sådan man bliver fanget i deres net. De ville jo aldrig lokke en kvinde ind, hvis de fra starten var sådan.

Husk det du savner er den illusion han skabte.

Anmeld

4. april 2017

B&J

Anonym skriver:

Du har sagt fra du kunne ikke gøre andet ind at få den hjælp du skal amhave og har behov for og det har du gjord og det er så flot ved du godt det? Det er så sejt gjordt virkelig. Du skal virkelig være stolt af dig selv. 

Og du skal bestemt ikke være ondt af ham. Fordi han ved godt hvad det er han gør og det skal han selv indse at han gør noget der er forkert hvis han ikke indser det og ikke ser han har behov for hjælp ænder han sig aldrig, om det er dig eller 100 andre piger 

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Du har gjort det helt rigtige! Der var jo ingen anden vej. 

Derudover siger du, at du savner den han var. Men det her er hans sande jeg. Det søde og alt det her været en facade. Det er sådan det er... i starten er de fantastiske og langsomt bliver de monstre. Det er sådan man bliver fanget i deres net. De ville jo aldrig lokke en kvinde ind, hvis de fra starten var sådan.

Husk det du savner er den illusion han skabte.

Ja det er rigtigt  skræmmende.. det er jo en form for skitzofræni (staves?) uden at sætte folk i bås. Men det er helt rigtigt at han har været to forskellige mennesker .. 

jeg sys også bare jeg hr gjort meget klart for ham at jeg ikke kan li det han gør og siger så han burde ikke kunne være i tvivl om det.. føler lidt det er min skyld han var sådan overfor mig.. håber snart det blir bedre, jeg vil IKKE tilbage - jeg tør simpelthen ikke, men jeg savner ham stadig.. det håber jeg forsvinder med tiden.

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Du har sagt fra du kunne ikke gøre andet ind at få den hjælp du skal amhave og har behov for og det har du gjord og det er så flot ved du godt det? Det er så sejt gjordt virkelig. Du skal virkelig være stolt af dig selv. 

Og du skal bestemt ikke være ondt af ham. Fordi han ved godt hvad det er han gør og det skal han selv indse at han gør noget der er forkert hvis han ikke indser det og ikke ser han har behov for hjælp ænder han sig aldrig, om det er dig eller 100 andre piger 

Det rigtigt  

men tror det er mere fordi jeg er bange for det er min skyld han blev sådan overfor mig, men sys samtidig også at jeg har sagt tydeligt at jeg ikke kan li smhan snakker sådan til mig, eller holder mig fast. han blir ved at skrive alt muligt med at han sys det synd for mig jeg er så syg, og at han står klar til at hjælpe, at han gerne vil hente mig. Han skriver endda at han begår selvmord vis jeg ikke kommer hjem  ville virkelig være ked af det vis han gør det pga mig.. 

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Og tak for dine søde ord 

dethjælper meget! Rigtig dejligt med opbakning 

Anmeld

4. april 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Ja han skriver stadig hele tiden  han stoppede kl 3 i nat og startede igen kl 6:45.. 

jeg svare ikke.. han virker bekymrede for mig 

Bare det at han skriver og ringer så meget siger da alt om hvor langt ude han er. Det er jo fuldstændig manisk det der. 

Du skal ikke række ham så meget som en lillefinger. Stå nu fast. 

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Dvs den måde han ødelægger mig på, holder mig fast, og får mig til at tvivle på min egen forstand er han godt klar over ?? Altså han er godt klar over han nedbryder mig???  Troede ikke sådan nogle gjorde det bevidst 

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Bare det at han skriver og ringer så meget siger da alt om hvor langt ude han er. Det er jo fuldstændig manisk det der. 

Du skal ikke række ham så meget som en lillefinger. Stå nu fast. 

Enig, han er hvertfald desperat. 

Jeg skal ikke tilbage. Det tør jeg ikke 

Anmeld

4. april 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Dvs den måde han ødelægger mig på, holder mig fast, og får mig til at tvivle på min egen forstand er han godt klar over ?? Altså han er godt klar over han nedbryder mig???  Troede ikke sådan nogle gjorde det bevidst 

Det er da fuldt bevidst. Jo mere han får dig nedbrudt desto større er hans mulighed for at dominere og det ved han godt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.