Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2017

Pikku Myy

Anonym skriver:

Nej, de har nok styr på det håber jeg. Men sys det er ekstrem grænseoverskridende at spise piller man ikke lige ved hvad er .. 

min dømmekraft og realistiskesans er væk, og jeg kan ikke finde hoved og hale i mit eget hoved. Min krop SKRIGER og jeg føler virkelig jeg skal dø, jeg ryster og mit hjerte hamre afsted. 

Jeg er bange for det her nye. Jeg savner mit hjem og mit liv. Jeg kan ikke holde det her ud, jeg føler mig virkelig ensom. Jeg har ingen og skrive til, ingen opbakning hverken fra venner eller familie. Ingen ved noget. Det er SÅ frygteligt 

Jeg er virkelig glad og taknemmelig for den tid du bruger på de fantastiske svar 

Så er du det rigtige sted. De mennesker du har omkring dig nu, er uddannede til at passe på sådan en som dig. Hav tillid til dem. Lad dem styre. De hjælper dig ud på den anden side, hvor verden igen kommer til at give mening.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2017

Anonym trådstarter

sessen1984 skriver:

DU ER VERDENS SEJESTE KVINDE!!!!!!!! 

Tal endelig med psykologen om ALLE dine tanker. Også dem der giver dig lyst tilst tage hjem igen. Lov os at du endelig ikke gør det, og skriv gerne privat til mig, hvis du har brug for snak og støtte!  Bor godt nok i den anden ende af landet, men jeg vil super gerne støtte dig! 

Ellers tænker jeg, at du er jo på et sted med andre i samme situation. Så mon ikke du får nye veninder her..  

pøj pøj med det hele!!! 

Tak 

det er lidt svært at indse at det hele er godt sys jeg .. 

jeg vil rigtig gerne skrive til dig senere, har det ikke så godt lige nu 

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Så er du det rigtige sted. De mennesker du har omkring dig nu, er uddannede til at passe på sådan en som dig. Hav tillid til dem. Lad dem styre. De hjælper dig ud på den anden side, hvor verden igen kommer til at give mening.

Ja det er præcis det der er svært.. jeg vil utrolig gerne styre mit eget liv. Jeg kan bare ikke  

håber snart det hele blir bedre 

Anmeld

4. april 2017

Sandratoft

Anonym skriver:

Ja det er præcis det der er svært.. jeg vil utrolig gerne styre mit eget liv. Jeg kan bare ikke  

Alle steder er bedre end der hvor din kæreste låste dig inde. Skriver han stadig meget til dig? Regan bare heltligeglad med at du ikke svarer? 

Anmeld

4. april 2017

Baby2017

Anonym skriver:

Nu har jeg fulgt dig lidt på sidelinjen og må sige FUCK du er sej! 

Så godt du kom væk fra denne mand. Ingen fortjener psykisk eller fysisk vold! 

Nu er du det rigtige sted og de skal nok hjælpe dig, de ved hvad de har med at gøre og du skal nok få det godt igen, men med sådan en behandling skal du have al den hjælp du overhovedet kan få. 

Giver en kæmpe internet krammer. 

Du er så sej og stærk, husk det!! 

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Alle steder er bedre end der hvor din kæreste låste dig inde. Skriver han stadig meget til dig? Regan bare heltligeglad med at du ikke svarer? 

Ja han skriver stadig hele tiden  han stoppede kl 3 i nat og startede igen kl 6:45.. 

jeg svare ikke.. han virker bekymrede for mig 

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

Baby2017 skriver:

Nu har jeg fulgt dig lidt på sidelinjen og må sige FUCK du er sej! 

Så godt du kom væk fra denne mand. Ingen fortjener psykisk eller fysisk vold! 

Nu er du det rigtige sted og de skal nok hjælpe dig, de ved hvad de har med at gøre og du skal nok få det godt igen, men med sådan en behandling skal du have al den hjælp du overhovedet kan få. 

Giver en kæmpe internet krammer. 

Du er så sej og stærk, husk det!! 

Tak, det er rigtig dejligt at høre.. 

det føles godt nok ikke sådan, jeg er total ødelagt inden i og jeg savner mit liv noget så grusomt .

de virker heldigvis rigtig søde, men det er enormt svært og fine tillid og stole på de gør noget godt. Jeg er Van til det modsatte.. 

Anmeld

4. april 2017

Lilleguldklump

Du må altså også finde det punkt i dig selv hvor du husker HVORFOR du gik, og HVORFOR du var så målrettet. Hvorfor løb du ud i skoven? Hvorfor frygtede du for dit liv? Hvorfor sad du og sagde du ikke kunne blive en dag mere i hans selskab?

de ting der gjorder det har IKKE ændret sig.

Og tro mig, du er ikke syg. Jeg har selv flere diagnoser, jeg er syg. Men på trods af det skulle jeg ALDRIG behandles som han behandlede dig

på et tidspunkt når du er klar, så må du også sige stop til dig selv. Stop med disse tanker der destruerer dig. Stop med at tænke du savner ham, nogle gange må man tvinge sig selv til nogle til, få at kunne få et bedre liv ❤️

Anmeld

4. april 2017

B&J

Anonym skriver:

Ja han skriver stadig hele tiden  han stoppede kl 3 i nat og startede igen kl 6:45.. 

jeg svare ikke.. han virker bekymrede for mig 

Nej han er ikke bekymret han er kontrolerende og vil styre dig og dit liv. Jeg ved det er et kæmpe skridt det du har gang i og du skal have en kæmpe ros for det du har gjord ind til videre og du bliver så sund og stærk af det på længere sigt det du kan gøre er at give din mobil til personalet og få en til at købe dig et simkort og giv nummer til dem der skal have nr. På den måde kan han stadig ringe og skrive selv om dot simkort er taget ud 

Anmeld

4. april 2017

Anonym trådstarter

Lilleguldklump skriver:

Du må altså også finde det punkt i dig selv hvor du husker HVORFOR du gik, og HVORFOR du var så målrettet. Hvorfor løb du ud i skoven? Hvorfor frygtede du for dit liv? Hvorfor sad du og sagde du ikke kunne blive en dag mere i hans selskab?

de ting der gjorder det har IKKE ændret sig.

Og tro mig, du er ikke syg. Jeg har selv flere diagnoser, jeg er syg. Men på trods af det skulle jeg ALDRIG behandles som han behandlede dig

på et tidspunkt når du er klar, så må du også sige stop til dig selv. Stop med disse tanker der destruerer dig. Stop med at tænke du savner ham, nogle gange må man tvinge sig selv til nogle til, få at kunne få et bedre liv ❤️

Jeg ved det godt, det er dybt latterligt, at man blir 'afhængig' af sådan en idiot. Jeg savner ikke ham somhan er nu. Men den han var jeg glæder mig så neget til at det begynder at hjælpe, hpber det er snart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.