Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du går ind på "indstillinger", ruller ned til "meddelelser" og går ind på den. Der ruller du ned på "beskeder", og kan slå det fra på både startskærm, låseskærm og banner.

Og tak for hjælpen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Og tak for hjælpen 

Det var da så lidt

Anmeld

3. april 2017

Aristocats

Han prøver på at såkaldt "gaslighte" dig, når han siger at du jo er psykisk syg og har brug for hjælp og det er derfor du flygter væk fra ham og ikke fordi han er yderst voldelig overfor dig. Han prøver at få dig til at tvivle på din egen forstand. Det er rendyrket manipulation for at gøre dig svagere og opnå kontrol over dig, fordi formålet med det er at du ikke længere er i stand til at stole på din egen forstand, fordi han konstant bilder dig ting ind, selvom de ikke er rigtigte - på den måde kommer du til at tvivle på alt hvad du oplever og om han nu også er så slem osv. og så kan han styre dig på den måde. 

Du skal ikke hoppe på NOGET som helst!! Alt det han gør og prøver på er så klassisk for en voldelig partner! Det er også en yderst kendt cirkel han går ind i nu - voldelig partner laver lort i den - voldelig partner undskylder og tigger og beder efter hændelsen og lover at de aldrig vil gøre det igen - det er godt i et lille stykke tid efter dette også kaldt "the honeymoon phase" - næste episode optrapper så og det hele gentager sig. Der er intet usædvanligt i mønsteret i hans opførsel. Det vigtigste er bare at du ved disse ting og at du aldrig nogensinde skal tro på noget - du skal heller ikke hoppe på at han er ked af det, ligemeget hvor mange gange han undskylder og ligger på knæ for dig, selvom det kan være hårdt at ignorere. Han er super manipulerende og vil bare have dig tilbage, så han igen kan have kontrol over dig og behandle dig forfærdeligt. Alt dette han gør nu er velkendte "tricks" som du skal tage med et gran salt. 

Anmeld

3. april 2017

Sandratoft

Anonym skriver:

Og tak for hjælpen 

Vil bare lige sige at du er mega sej, tager virkelig hatten af for dig håber at du efter omstændighederne har det godt og at du kan få en god nats søvn  

I dag er den første dag i resten af dit liv 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Aristocats skriver:

Han prøver på at såkaldt "gaslighte" dig, når han siger at du jo er psykisk syg og har brug for hjælp og det er derfor du flygter væk fra ham og ikke fordi han er yderst voldelig overfor dig. Han prøver at få dig til at tvivle på din egen forstand. Det er rendyrket manipulation for at gøre dig svagere og opnå kontrol over dig, fordi formålet med det er at du ikke længere er i stand til at stole på din egen forstand, fordi han konstant bilder dig ting ind, selvom de ikke er rigtigte - på den måde kommer du til at tvivle på alt hvad du oplever og om han nu også er så slem osv. og så kan han styre dig på den måde. 

Du skal ikke hoppe på NOGET som helst!! Alt det han gør og prøver på er så klassisk for en voldelig partner! Det er også en yderst kendt cirkel han går ind i nu - voldelig partner laver lort i den - voldelig partner undskylder og tigger og beder efter hændelsen og lover at de aldrig vil gøre det igen - det er godt i et lille stykke tid efter dette også kaldt "the honeymoon phase" - næste episode optrapper så og det hele gentager sig. Der er intet usædvanligt i mønsteret i hans opførsel. Det vigtigste er bare at du ved disse ting og at du aldrig nogensinde skal tro på noget - du skal heller ikke hoppe på at han er ked af det, ligemeget hvor mange gange han undskylder og ligger på knæ for dig, selvom det kan være hårdt at ignorere. Han er super manipulerende og vil bare have dig tilbage, så han igen kan have kontrol over dig og behandle dig forfærdeligt. Alt dette han gør nu er velkendte "tricks" som du skal tage med et gran salt. 

Ja du har ret i alt hvad du skriver, jeg ved det godt  men pyh hvor er det hårdt.. 

ja det er det store problem, jeg tvivler på om han har ret, jeg er bange for han har ret i at jeg er syg. Nu gir de mig også medicin fra lægen, jeg aner ikke hvad det er for noget og kender intet til bivirkningerne før imorgen. Normalt ville jeg aldrig tage sådan noget uden at vide hvad det er  jeg ved ikke hva ben jeg skal stå på. Jeg føler at han på nogle punkter mener hvad han skriver, og andet ikke. Han skriver stadig hele tiden og vil virkelig gerne have at jeg kommer hjem, jeg er så splittet af indvendig.. jeg er bange for Bukke under 

jeg savner ham, mit hjem og min (u)trykke base så at sige. Idiotiske tanker, kan nærmest grine af det.. jeg ligger og roder rundt, jeg kan slet ikke finde ro, hende damen her jeg snakkede med for lidt siden sagde at det er fordi jeg stadig er i chok over det vold han pludselig har gjort idag, og at han har holdt mig inde på den måde i knap 15 timer. Hun kommer med nogle også ukendte piller om en times tid så jeg kan få sovet til ca kl 9 hvor der kommer en krise psykolog jeg skal snakke med hver dag i et stykke tid.. 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Vil bare lige sige at du er mega sej, tager virkelig hatten af for dig håber at du efter omstændighederne har det godt og at du kan få en god nats søvn  

Det håber jeg er pisse bekymrede for det medicin lige nu  bruger vildt meget krudt på at tænke på det

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Og tak for opbakningen! Den betyder alt lige nu

Anmeld

3. april 2017

Nel

Du har højest sandsynlig fået noget beroligende/ angst dæmpende medicin. Og så får du sikkert nogle sovepiller eller andet type beroligende her for at kunne sove. Du skal ikke være nervøs for det ❤ held og lykke i morgen. Og tro på hvad der bliver skrevet herinde om din (eks) kæreste. Du skal se fremad og ikke tilbage nu 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Du har højest sandsynlig fået noget beroligende/ angst dæmpende medicin. Og så får du sikkert nogle sovepiller eller andet type beroligende her for at kunne sove. Du skal ikke være nervøs for det ❤ held og lykke i morgen. Og tro på hvad der bliver skrevet herinde om din (eks) kæreste. Du skal se fremad og ikke tilbage nu 

Nej, de har nok styr på det håber jeg. Men sys det er ekstrem grænseoverskridende at spise piller man ikke lige ved hvad er .. 

min dømmekraft og realistiskesans er væk, og jeg kan ikke finde hoved og hale i mit eget hoved. Min krop SKRIGER og jeg føler virkelig jeg skal dø, jeg ryster og mit hjerte hamre afsted. 

Jeg er bange for det her nye. Jeg savner mit hjem og mit liv. Jeg kan ikke holde det her ud, jeg føler mig virkelig ensom. Jeg har ingen og skrive til, ingen opbakning hverken fra venner eller familie. Ingen ved noget. Det er SÅ frygteligt 

Jeg er virkelig glad og taknemmelig for den tid du bruger på de fantastiske svar 

Anmeld

4. april 2017

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Nej, de har nok styr på det håber jeg. Men sys det er ekstrem grænseoverskridende at spise piller man ikke lige ved hvad er .. 

min dømmekraft og realistiskesans er væk, og jeg kan ikke finde hoved og hale i mit eget hoved. Min krop SKRIGER og jeg føler virkelig jeg skal dø, jeg ryster og mit hjerte hamre afsted. 

Jeg er bange for det her nye. Jeg savner mit hjem og mit liv. Jeg kan ikke holde det her ud, jeg føler mig virkelig ensom. Jeg har ingen og skrive til, ingen opbakning hverken fra venner eller familie. Ingen ved noget. Det er SÅ frygteligt 

Jeg er virkelig glad og taknemmelig for den tid du bruger på de fantastiske svar 

DU ER VERDENS SEJESTE KVINDE!!!!!!!! 

Tal endelig med psykologen om ALLE dine tanker. Også dem der giver dig lyst tilst tage hjem igen. Lov os at du endelig ikke gør det, og skriv gerne privat til mig, hvis du har brug for snak og støtte!  Bor godt nok i den anden ende af landet, men jeg vil super gerne støtte dig! 

Ellers tænker jeg, at du er jo på et sted med andre i samme situation. Så mon ikke du får nye veninder her..  

pøj pøj med det hele!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.