Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2017

Anonym trådstarter

Nu jeg endelig landet   Jeg har sagt jeg gerne vil ha noget ro i dag,så alt starter op imorgen. de har fået fat i det medicin jeg skal tage, og har taget den. Damen der tog i mod os sagde jeg skulle regne med reaktionen kom enten i aften/nat eller imorgen. Jeg er vildt træt lige nu,og har det virkelig dårligt.. jeg savner mit hus og mit 'liv' 

her senere får jeg nogle piller til at sove på ellers vil jeg nok være vågen i nat også. 

Han ringer/skriver stadig hele tiden, og har gjort det siden middag. 

Jeg er så splittet  hvor ville jeg ønske at det her var en ond drøm 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2017

Lilleguldklump

Lige meget hvilket slags forhold man har været i, er det hårdt og gå. Man går mange måneder og føler sig ensom og fortryder. Lige indtil man vågner op med et smil, fordi alle bekymringer er væk

hæng i! Det kan kun blive bedre. Mennesker er skræmt for det ukendte og det er du også nu. Men det ukendte kan være drømme manden, børn, en glad familie. Det får du ikke ved at gå tilbage

Anmeld

3. april 2017

Nel

Anonym skriver:

Nu jeg endelig landet   Jeg har sagt jeg gerne vil ha noget ro i dag,så alt starter op imorgen. de har fået fat i det medicin jeg skal tage, og har taget den. Damen der tog i mod os sagde jeg skulle regne med reaktionen kom enten i aften/nat eller imorgen. Jeg er vildt træt lige nu,og har det virkelig dårligt.. jeg savner mit hus og mit 'liv' 

her senere får jeg nogle piller til at sove på ellers vil jeg nok være vågen i nat også. 

Han ringer/skriver stadig hele tiden, og har gjort det siden middag. 

Jeg er så splittet  hvor ville jeg ønske at det her var en ond drøm 

Jeg synes det lyder rigtig godt, både at du får noget ro og at de giver dig lidt medicin, jeg tror det er vigtigt at komme din reaktioner i forkøbet. Det er godt at de er opmærksomme på det.

Det vil garanteret føles som en ond drøm i noget tid, men du skal nok få arbejdet dig videre herfra. Du har været så stærk indtil nu Jeg håber alt det bedste for dig!

Anmeld

3. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det var nemlig det politiet sagde.. men sys virkelig det svært han skriver sådanne ting. Er så bange for hn har ret. Jeg er jo ramt af det her, lægen vil ha jeg skal tá medicin så jeg er jo syg. Det skræmmer mig. 

Jeg ville jo ønske det kunne fungere, men det kommer Det ikke til med hans opførsel 

En ting er, at politiet siger du ikke skal blokere ham. Men du behøver ikke at læse hvad han skriver. Slå notifikationer fra, så beskederne ikke bliver vist på din startskærm. Ellers bliver du hele tiden mindet om ham.

Igen, det var godt du kom væk. Nu skal du holde fast i beslutningen, og det kan du��

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Lilleguldklump skriver:

Lige meget hvilket slags forhold man har været i, er det hårdt og gå. Man går mange måneder og føler sig ensom og fortryder. Lige indtil man vågner op med et smil, fordi alle bekymringer er væk

hæng i! Det kan kun blive bedre. Mennesker er skræmt for det ukendte og det er du også nu. Men det ukendte kan være drømme manden, børn, en glad familie. Det får du ikke ved at gå tilbage

Nej ..  mister nok snarre livet ved det. Det er hvertfald det jeg siger til mig selv 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Jeg synes det lyder rigtig godt, både at du får noget ro og at de giver dig lidt medicin, jeg tror det er vigtigt at komme din reaktioner i forkøbet. Det er godt at de er opmærksomme på det.

Det vil garanteret føles som en ond drøm i noget tid, men du skal nok få arbejdet dig videre herfra. Du har været så stærk indtil nu Jeg håber alt det bedste for dig!

Ja jeg er enig.. det er bare skræmmende med medicin, jeg får først birvirkningerne og navnet på pillerne afvide imorgen. Så jeg aner intet om det endnu  det skræmmer mig enormt..  jeg er rigtig bange for at blive gjort 'syg' som han siger jeg er 

det var præcis det hun sagde da vi ankom, der kommer en krise psykolog halløj imorgen når jeg er vågnet osv og så skal jeg have samtaler med hende hver dag i et stykke tid  min familie ved ikke noget endnu 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

En ting er, at politiet siger du ikke skal blokere ham. Men du behøver ikke at læse hvad han skriver. Slå notifikationer fra, så beskederne ikke bliver vist på din startskærm. Ellers bliver du hele tiden mindet om ham.

Igen, det var godt du kom væk. Nu skal du holde fast i beslutningen, og det kan du��

Kan man det? Ja jeg savner ham lige nu  jeg skal virkelig hanke op i mig selv når han skriver hver 5 min for ikke at svare 

Anmeld

3. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Kan man det? Ja jeg savner ham lige nu  jeg skal virkelig hanke op i mig selv når han skriver hver 5 min for ikke at svare 

Ja, det kan man. Det har jeg selv, da det stresser mig, hvis de er slået til. Jeg har ptsd pga af et voldeligt forhold. Jeg tåler heller at have ringetone slået til. Bare at høre andres tlf gør mig dårlig.

Jeg kunne se på dit screenshot, at du har iphone ligesom jeg, derfor kan du også slå det fra

Anmeld

3. april 2017

Anonym

Ja, det kan man. Det har jeg selv, da det stresser mig, hvis de er slået til. Jeg har ptsd pga af et voldeligt forhold. Jeg tåler heller at have ringetone slået til. Bare at høre andres tlf gør mig dårlig.

Jeg kunne se på dit screenshot, at du har iphone ligesom jeg, derfor kan du også slå det fra

Du går ind på "indstillinger", ruller ned til "meddelelser" og går ind på den. Der ruller du ned på "beskeder", og kan slå det fra på både startskærm, låseskærm og banner.

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du går ind på "indstillinger", ruller ned til "meddelelser" og går ind på den. Der ruller du ned på "beskeder", og kan slå det fra på både startskærm, låseskærm og banner.

Tak, så er det slået fra

årh hvor gør det mig obdt du er blevet syg af et forhold. Frygter det blir det samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.