Anonym skriver:
Politiet siger jeg ikke skal blokere for det ville være godt i forhold til tilhold at det kn vises hvor meget han skriver.
Tror han hr skrevet 100 beskeder siden kl 14
Ja så er du jo tvunget til at glo på det lort. Men alene mængden af sms'er er helt vanvittig.
Jeg havde engang en kæreste, boede heldigvis ikke sammen med ham, men boede hjemme. Jeg var 16 han var 24. Men en aften havde min mobil lagt til opladning på mit værelse i to timer, mens jeg havde været i stuen. Da jeg kom derned var der 140 sms'er og 90 ubesvarede opkald. Han var sikker på jeg var utro. Havde jeg ikke skrevet godmorgen i tide, så var den gal osv. Han endte med at fysisk voldelig i en meget farlig grad.
Tro mig det bliver kun værre og værre. Og alt det her han siger nu, er kun for at få dig til at stoppe en evt anmeldelse. Han er røvbange lige nu og han kan slet ikke klare han ikke har kontrollen. Hver gang du virker svag, så er det en triumf i hans øjne. Så svar ham ikke, han er ikke det værd. Virkelig han er faktisk det laveste du kan være: tænk at ødelægge et andet menneske og finde det helt acceptabelt.
Han virker som om han fortryder, men ved du hvad han fortryder? At han lod dig have mobilen, at han tog dig til lægen, for det gav dig chancen. Han fortryder og er sur over at han ikke havde tænkt det ordentligt igennem. Han fortryder ikke at have behandlet dig dårligt, for han mener han er berettiget til det. Han fortryder ikke han har kuet dig. Se den SMS hvor der står du er psykisk syg? Han prøver her at tale til at du jo er svag og han nok skal hjælpe og passe på dig. Det er ham der er syg. Han gør alt det modsatte end at passe på dig. Og ja jeg forstår det her er svært, for du er i svær tilstand lige nu. Du er både skrøbelig og smadret og ødelagt. Men samtidig er du pissestærk - Shit mand du har lige brudt ud af et voldeligt forhold og det er voldeligt! Det kan virke som det letteste at vende tilbage, for det kender du jo og alt det der ligger foran virker skræmmende og er ukendt. Men ved du hvad sammen med ham, bliver du aldrig glad, aldrig lykkelig. For han vil aldrig ændre sig. Tværtimod vil det med al sandsynlighed blive værre. Men den anden vej, den lange hårde proces i bruddet med ham og helingen af dig selv, det er det der vil gøre dig stærk, og i sidste ende vil du stå som en glad og selvsikker kvinde. Du vil have friheden til at gøre det DU vil. Du vil have muligheden for at finde en mand, en dejlig mand, der oprigtigt vil passe på dig og give dig et dejligt liv. Du vil få chancen for at blive lykkelig, men kun hvis du kæmper kampen væk fra det uhyre.
Anmeld