Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2017

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Han fortryder ikke en skid. Han er bare bange for at det får konsekvenser for ham nu når politiet er indblandet. 

Du skal IKKE tage noget som helst fra hans kant for gode varer og i det hele taget lade være med at svare. Bare hold fast i den gode beslutning om at skride. 

Sådan her skriver han

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Det vil "sådan nogle som ham" altid skrive/sige! ALTID. Han gør det udelukkende pga. ham selv, han er skide hamrende ligeglad med dig. Ellers havde han aldrig behandlet dig sådan som han gjorde i første omgang. Når han kan gøre som han har gjort indtil nu, så vil han blive ved med at gøre det.

Men jeg er sikker på at du er sej og stærk nok til ikke at falde for det. Og nu er du heldigvis i gode hænder, med både krisecenter og politi involveret.

Tak for updaten forresten Det er så godt at det lykkedes.

Ja du har ret!du kan se nogle af hans sms'er på næste side  årh det svært

Anmeld

3. april 2017

Nel

Anonym skriver:

Sådan her skriver han

Han prøver SÅ meget på at manipulere med dig! Han er den sidste i verden du skal have "hjælp" af.  Du skal absolut ikke tro på noget som helst af det han skriver.

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Han prøver SÅ meget på at manipulere med dig! Han er den sidste i verden du skal have "hjælp" af.  Du skal absolut ikke tro på noget som helst af det han skriver.

Ja, nu kom jeg godt nok til at offentlig gære hvad hans bror hedder..ja han er god til at manipulere og det har også virket godt

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Jeg har lige brug for at vide noget , der går nogle timer inden jeg er fremme..

kan de hjælpe mig med at holde fast i min beslutning? Jeg er så bange for at jeg bukker under hans sms'er  jeg har jo bukket under alle de andre gange 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Og tror du de kn hjælpe mig med og snakke med min familie? De ved intet endnu  

Anmeld

3. april 2017

Dorthe1986

Du skal blokere hans nummer så du ikke kan læse det.

Og derudover så elsker han dig ikke, man behandler ikke en man elsker sådan.

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Du skal blokere hans nummer så du ikke kan læse det.

Og derudover så elsker han dig ikke, man behandler ikke en man elsker sådan.

Politiet siger jeg ikke skal blokere for det ville være godt i forhold til tilhold at det kn vises hvor meget han skriver. 

Tror han hr skrevet 100 beskeder siden kl 14

Anmeld

3. april 2017

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Jeg har lige brug for at vide noget , der går nogle timer inden jeg er fremme..

kan de hjælpe mig med at holde fast i min beslutning? Jeg er så bange for at jeg bukker under hans sms'er  jeg har jo bukket under alle de andre gange 

Hvis du overvejer at bukke under, så læs tråden igen - læs, hvor bange du har været. Læs, hvordan han holdt dig indespærret, og hvordan du blev nødt til at udregne hvordan du kunne flygte fra ham. Flygte! Man bliver ikke nødt til at flygte fra en, som påstår at han elsker en! Desuden, det lykkedes dig at flygte den her gang - tror du, at du ville kunne gøre det igen? Nu ved han jo, hvad du er i stand til. 

Ej, jeg håber virkelig, at du holder dig stærk, for der er så mange historier om kvinder som dig, der går tilbage, og så eskalerer volden bare. Og så får de børn med idioten. Og så begynder han at slå børnene. Og langsomt begynder hun at tro på, at hun ikke kan klare sig uden ham - og så bliver både hun selv, men i høj grad også hendes børn ofrer for en voldelig mand, som bare ikke stopper. 

Kan du se dig selv i det billede? Ville du kunne tilgive dig selv? 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Hvis du overvejer at bukke under, så læs tråden igen - læs, hvor bange du har været. Læs, hvordan han holdt dig indespærret, og hvordan du blev nødt til at udregne hvordan du kunne flygte fra ham. Flygte! Man bliver ikke nødt til at flygte fra en, som påstår at han elsker en! Desuden, det lykkedes dig at flygte den her gang - tror du, at du ville kunne gøre det igen? Nu ved han jo, hvad du er i stand til. 

Ej, jeg håber virkelig, at du holder dig stærk, for der er så mange historier om kvinder som dig, der går tilbage, og så eskalerer volden bare. Og så får de børn med idioten. Og så begynder han at slå børnene. Og langsomt begynder hun at tro på, at hun ikke kan klare sig uden ham - og så bliver både hun selv, men i høj grad også hendes børn ofrer for en voldelig mand, som bare ikke stopper. 

Kan du se dig selv i det billede? Ville du kunne tilgive dig selv? 

Nej! Også derfor jeg skal holde fast.. men det er pisses svært når han skriver sådan.. jeg ville aldrig turde.. aldrig om jeg skal ind i er hus med ham og hans bror alene , jeg prøver overbevise mig selv om at de ting han sagde han ville gøre ved mig er rigtigt og at det ville komme til at ske vis jeg tog der hen .. 

jeg ved godt at han prøver få mig hjem, for at starte forfra (med alt det er kaos)  - og for at få mig til at undlade politianmeldelse .. jeg er sikker på jeg mister tlf og alt hvis han får fingeren i mig igen, og jeg blir isoleret totalt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.