Jeg er nu på vej til et andet krisecenter hvor der står nogle mennesker og venter på mig, der kan give mig psykolog hjælp , osv.
Jeg vil lige skrive hvad der skete til jer der ønsker høre det
Og vil lige benytte lejligheden til at takke jer alle, helt dybt indefra 
uden jeres ord havde jeg ikke sagt fra og jeg havde været hjemme igen sammen med dem
Det har været en hård formiddag, men siden middag har jeg virkelig været lettet, glad og haft overskud
jeg ved godt det kun er indtil jeg lander hvor jeg skal bo et stykke tid 
Men hele formiddagen har han fortalt hvor meget han smadre mig, slår mig ihjel og hvordan han vil gøre det vis jeg sagde noget. På vej i bilen blev han ved og ved, flere gange tog han fat i mit knæ og maste alt hvad han kunne han sagde det var så jeg forstod alvoren..
da vi holdt udeforan lægehuset åbnede jeg bildøren, han hev mig tilbage og slog mig to gange i hovedet mens hans bror hamrede døren i og fik låst. Jeg kom åbenbart til at åbne døren for tidligt så hantroede jeg ville stikke af. På vej ind mod lægen gik de på hver sin side af mig, jeg overvejede flere gange at vende om og løbe men turde ikke.. da vi kom ind og hun kaldte på mig afviste hun min kærestes bror, da han ville med ind, og sagde at hun lige skulle snakke med mig alene.
Min kæreste sagde at de ventede ude i bilen, og at jeg skulle komme ud så snart jeg var færdig mens han sendte de vildeste dræberøjne. Inde ved lægen faldt jeg total sammen, jeg hylede! Og viste hende mærkerne på knæet og hun vurderede at jeg var/er så panisk at jeg skal have medicin mod angst og depression.. hun siger at jeg 'blir et stort arbejde at få samlet op igen' jeg viste hende sms'erne og jeg sagde til hende at jeg ikke kunne gå ud herfra for så ville han tvinge mig med hjem. Så hun besluttede og tilkalde politiet. Så blev jeg sendt ind i et andet rum og ventede på dem.
Da de ankom holdt de stadig uden for og de panikkede så meget at de kørte væk. Men han har skrevet og ringet mange gange siden
Han tigger og ber om at jeg skal komme hjem, og siger hav aldrig gør det igen, det er nok det hårdeste lige nu, det er mærkeligt at være fri.
Det virker Somom han virkelig fortryder det.. det gør det ikke nemmere for mig