Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2017

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Jeg tror min krop er i chok, han blev voldig i bilen på vej, og maste mit knæ og slog mig i hovedet to gange  fordi jeg åbenbart åbnede bildøren for hurtigt i følge ham.. men det kommer nok senere 

Altså, selvom det er ubehageligt at blive slået, så er det da næsten heldigt i den situation, da du måske har fået nogle mærker der kan dokumenteres ved lægen? 

Jeg glæder mig til at høre om det hele! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det var fandme en god ide! det vil jeg gøre.  

Jeg for noget strikket sammen med det samme og så sender jeg det øjeblikkeligt 

Jeg er glad for, det kunne hjælpe dig.

Jeg har læst din opdatering, hvor er jeg glad på dine vegne. 

Ønsker alt det bedste❤

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Altså, selvom det er ubehageligt at blive slået, så er det da næsten heldigt i den situation, da du måske har fået nogle mærker der kan dokumenteres ved lægen? 

Jeg glæder mig til at høre om det hele! 

Ja, han brugte lang tid i bilen på at fortælle hvor meget jeg ville komme til og lide hvis jeg gjorde noget, hvordan han ville slå mig ihjel osv. Virkelig ubehageligt 

men ja, jeg havde røde mærket på knæet, desværre ikke noget i hovedet endnu hvertfald.. men jeg er øm. Lægen har selvf noteret det

jg skal nok skrive det hele senere 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er glad for, det kunne hjælpe dig.

Jeg har læst din opdatering, hvor er jeg glad på dine vegne. 

Ønsker alt det bedste❤

Ja tak  

uden jer havde jeg været på vej hjem nu, og havde nok bare sagt som han havde sagt jeg skulle 

tak 

Anmeld

3. april 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Ja tak  

uden jer havde jeg været på vej hjem nu, og havde nok bare sagt som han havde sagt jeg skulle 

tak 

Ser frem til Update når du har overskud. Men tænk nu på dig selv først og fremmest 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Ser frem til Update når du har overskud. Men tænk nu på dig selv først og fremmest 

Ja  lige pt har jeg det rigtig fint 

Anmeld

3. april 2017

Nel

Årh hvor er jeg glad for at høre, at det gik godt!! Sikke en kæmpe psykopat han er. Jeg håber virkelig at politiet tager det seriøst, han skal simpelthen have et forbud mod at nærme sig dig.

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Årh hvor er jeg glad for at høre, at det gik godt!! Sikke en kæmpe psykopat han er. Jeg håber virkelig at politiet tager det seriøst, han skal simpelthen have et forbud mod at nærme sig dig.

Ja alt det der hjælper de med på krisecenteret.. 

ja han er virkelig syg, havde aldrig troede han ville begynde slå mig   Men han troede jeg ville løbe væk, da jeg åbnede bil døren hos lægen. Så han hev mig tilbage og hans bror fyrede døren i og låste den  

så flovt der ude med i det hele 

Anmeld

3. april 2017

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Ja tak  

tak 

Er godt nok glad for at høre du er sluppet væk 

Når du ser dit snit til det så få ringet til banken og spærret alt så han ikke går ind og laver kæmpe gæld i det navn 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Er godt nok glad for at høre du er sluppet væk 

Når du ser dit snit til det så få ringet til banken og spærret alt så han ikke går ind og laver kæmpe gæld i det navn 

Ja det sagde lægen at de ville hjælpe mig med på krisecenteret, mit nem id har jeg fået fat i.  Men han har mit hævekort og sygesikring .. 

jeg blir flyttet hen til centeret i Herning, men jeg har sagt at jeg ikke kan blive der. Jeg skal længere væk idag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.