Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

God plan - også med laderen. Den må næsten lige kunne gemmes i lommen. Godt at du kender din læge, det tror jeg hjælper. Men bare det at hun har svaret på din besked tyder på at hun ved den er gal. Held og lykke! 

Det er jeg sikker på!  Men som skrevet, så skriver jeg lige senere vis i er interesseret i en opdate 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2017

Dorthe1986

Det er dælme heldigt at han ikke tog din telefon ! 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Det er dælme heldigt at han ikke tog din telefon ! 

Ja, det tænkte jeg også igår at det var mærkeligt at han ikke gjorde.. det har han nemlig gjort engang.. men tror det fordi han blev ved at skrive  igår.. 

Anmeld

3. april 2017

Nel

Anonym skriver:

Det er jeg sikker på!  Men som skrevet, så skriver jeg lige senere vis i er interesseret i en opdate 

Kom meget gerne med en Update når der er noget nyt 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Kom meget gerne med en Update når der er noget nyt 

Det skal jeg nok.

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Det skal jeg nok.

Jeg er færdig hos læge, jeg kom ind allerede 11:45  

det er gået som det skulle.. der skal til at ske en masse ting nu, så der går nok noget tid før jeg svare. Jeg sidder stadig hos lægen og venter på transport  lige pt lever jeg på en lyserød sky over det er overstået. Reaktionen kommer nok først senere .. 

tak for ALT 

Anmeld

3. april 2017

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Jeg er færdig hos læge, jeg kom ind allerede 11:45  

det er gået som det skulle.. der skal til at ske en masse ting nu, så der går nok noget tid før jeg svare. Jeg sidder stadig hos lægen og venter på transport  lige pt lever jeg på en lyserød sky over det er overstået. Reaktionen kommer nok først senere .. 

tak for ALT 

Årh, jeg tuder næsten af lettelse på dine vegne. Hvor er du sej, og hvor er det stærkt gået! 

Anmeld

3. april 2017

Lilleguldklump

Jeg fik den største glæde da jeg læste din opdatering! Tillykke med at du fandt din indre styrke og vandt over ham! 

Jeg vil rigtig gerne høre hvad der skete hvis du en dag får overskud ❤️

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Årh, jeg tuder næsten af lettelse på dine vegne. Hvor er du sej, og hvor er det stærkt gået! 

Jeg tror min krop er i chok, han blev voldig i bilen på vej, og maste mit knæ og slog mig i hovedet to gange  fordi jeg åbenbart åbnede bildøren for hurtigt i følge ham.. men det kommer nok senere 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Lilleguldklump skriver:

Jeg fik den største glæde da jeg læste din opdatering! Tillykke med at du fandt din indre styrke og vandt over ham! 

Jeg vil rigtig gerne høre hvad der skete hvis du en dag får overskud ❤️

Jeg vil rigtig gerne fortælle det, politiet kommer om lidt og køre mig, da han stadig er uden for tør jeg ikke selv tá der hen. 

Jeg skriver hele smørren senere det lover jeg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.