Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2017

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Som det var. At han de sidste 6 mdrs tid harbehabdlet mig sådan, og nu siden igår har holdt mig spæret inde. At han ville ha lægen til at tro jeg er farlig for mig selv og andre.. jeg beskrev episoden igår hvor jeg forsøgte at tá afsted. Jeg beskrev nogle af sms'erne om hvad han ville ha jeg skulle sige osv. 

Jeg skrev at jeg havde været i kontakt med krisecenteret igår og at de gerne ville tá i mod mig. Men at jeg ikke kunne komme der hen. 

Jeg skrev at han overvåger min tlf med gps osv.. 

håber det er nok til at lægen kan se alvoren 

Ej, men du er simpelthen SÅ sej!  Nu hvor du har skrevet det der, så vil det vægte meget højere end det, kan måske kan tvinge dig til at sige derinde,  hvis du ikke kan komme alene ind til lægen. Men som de andre herinde også siger - du skal bare højt sige, at du gerne vil alene derind. Han kan ikke tiltvinge sig adgang til din konsultation. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2017

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Som det var. At han de sidste 6 mdrs tid harbehabdlet mig sådan, og nu siden igår har holdt mig spæret inde. At han ville ha lægen til at tro jeg er farlig for mig selv og andre.. jeg beskrev episoden igår hvor jeg forsøgte at tá afsted. Jeg beskrev nogle af sms'erne om hvad han ville ha jeg skulle sige osv. 

Jeg skrev at jeg havde været i kontakt med krisecenteret igår og at de gerne ville tá i mod mig. Men at jeg ikke kunne komme der hen. 

Jeg skrev at han overvåger min tlf med gps osv.. 

håber det er nok til at lægen kan se alvoren 

Hvilket lægehus har du evt ? 

Kan godt ringe for dig og advare dem inden du kommer behøver ikke dit navn eller noget da det ikke er sikkert de når at læse din e-mail idag. 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Hvilket lægehus har du evt ? 

Kan godt ringe for dig og advare dem inden du kommer behøver ikke dit navn eller noget da det ikke er sikkert de når at læse din e-mail idag. 

Min mail er læst, hun har skrevet tilbage at han ikke skal med ind og at hun nok skal hjælpe mig

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Ej, men du er simpelthen SÅ sej!  Nu hvor du har skrevet det der, så vil det vægte meget højere end det, kan måske kan tvinge dig til at sige derinde,  hvis du ikke kan komme alene ind til lægen. Men som de andre herinde også siger - du skal bare højt sige, at du gerne vil alene derind. Han kan ikke tiltvinge sig adgang til din konsultation. 

Lægen har svaret at han ikke må komme med ind, hun vil stoppe ham så jeg skal heller ikke selv sige det til ham 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Det skal nok gå, du er så sej Du skal ikke tænke på om du bryder sammen, det tror jeg de fleste i din situation ville gøre

Ja det tror jeg også.. jeg glæder mig til det er overstået  jeg skriver til jer senere 

Anmeld

3. april 2017

Nel

Anonym skriver:

Lægen har svaret at han ikke må komme med ind, hun vil stoppe ham så jeg skal heller ikke selv sige det til ham 

Rigtig godt! Det skal nok gå så 

Anmeld

3. april 2017

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Det er jeg godt nok glad for at høre 

Held og lykke med det hele 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Rigtig godt! Det skal nok gå så 

Ja det er helt vildt fantastisk 

min læge kender jeg heldigvis har altid haft den samme, så tænker hun godt ved det brænder på.. 

vi skal køre snart, og jeg vil utrolig gerne lige i bad først ig se om jeg kan få en lader i lommen, og så må alt andet være lige meget nu 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Det er jeg godt nok glad for at høre 

Held og lykke med det hele 

Ja også mig  jeg skriver lige til sig senere når det er overstået og jeg lige har overskud til der 

Anmeld

3. april 2017

Nel

Anonym skriver:

Ja det er helt vildt fantastisk 

min læge kender jeg heldigvis har altid haft den samme, så tænker hun godt ved det brænder på.. 

vi skal køre snart, og jeg vil utrolig gerne lige i bad først ig se om jeg kan få en lader i lommen, og så må alt andet være lige meget nu 

God plan - også med laderen. Den må næsten lige kunne gemmes i lommen. Godt at du kender din læge, det tror jeg hjælper. Men bare det at hun har svaret på din besked tyder på at hun ved den er gal. Held og lykke! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.