Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Sådan, godt gået  

Det lyder også til at være ubehageligt   Men godt at du har en plan for hvad der skal ske, der er heldigvis ikke så lang tid til kl. 12. Som en anden også skrev, så husk at sig højt til dem, når lægen/sygeplejersken henter dig ind, at du vil alene derind. Så kan han ikke gøre noget, når de andre hører at du insisterer på det!

Ja, han siger bare at han går amok og rykker mig fra hinanden vis jeg begynder på noget 

han vil ha lægen til at tro jeg er til fare for mig selv og andre.. han sagde til lægen at jeg havde truet med at slå ham ihjel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2017

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Du er sej! Og du er meget stærkere, end du selv tror. Pyt med, at du skulle have gået fra ham for længe siden - du agerer NU, og du gør det skidegodt  Jeg hepper på dig! 

Hvor er du sød! Jeg er bare så skrækslagne.. han siger han rykker mig fra hinanden vis jeg ikke siger som han vil ha.. 

han sagde til lægen at jeg var selvmords truende og jeg havde truet med at slå han ihjel 

ja, det hr jeg brug for  er virkelig nervøs for den reaktion jeg får senere 

Anmeld

3. april 2017

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Hvor er du sød! Jeg er bare så skrækslagne.. han siger han rykker mig fra hinanden vis jeg ikke siger som han vil ha.. 

han sagde til lægen at jeg var selvmords truende og jeg havde truet med at slå han ihjel 

ja, det hr jeg brug for  er virkelig nervøs for den reaktion jeg får senere 

Husk på, at han kan ikke gøre NOGET så snart du er ude af døren og inde ved lægens konsultation. INGENTING. Al hans magt over dig ligger i hans ord og i din tro på dem. Han kan kun styre dig, så længe du lader ham gøre det og så længe du lader dig true. Når du først er ved lægen kan der ikke ske dig noget, hvis bare du får sagt til lægen at du bliver truet og holdt indespærret i dit eget hjem. Hvis du ikke får sagt det (fordi du er bange for det) lærer du både dig selv og ham, at han har magt over dig. Lov mig, at du får sagt noget til lægen, uanset hvor bange du er 

Anmeld

3. april 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Ja, han sagde bare igår at jeg ikke skulle begynde at sige noget overhoved henne ved lægen . Men vis vi først er der henne så gør jeg det

Selvfølgelig siger han det. Han truer dig til at holde mund. Men du er en stærk kvinde så du siger selvfølgelig noget. Lægen sender dig ikke hjem med ham bagefter så. Politiet vil blive tilkaldt og du får hjælp. 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Husk på, at han kan ikke gøre NOGET så snart du er ude af døren og inde ved lægens konsultation. INGENTING. Al hans magt over dig ligger i hans ord og i din tro på dem. Han kan kun styre dig, så længe du lader ham gøre det og så længe du lader dig true. Når du først er ved lægen kan der ikke ske dig noget, hvis bare du får sagt til lægen at du bliver truet og holdt indespærret i dit eget hjem. Hvis du ikke får sagt det (fordi du er bange for det) lærer du både dig selv og ham, at han har magt over dig. Lov mig, at du får sagt noget til lægen, uanset hvor bange du er 

Du har ret, ja det skal siges! Jeg har skrevet det til lægen også, sø det skal nok gå! 

Men jeg tror jeg bryder total sammen senere 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Selvfølgelig siger han det. Han truer dig til at holde mund. Men du er en stærk kvinde så du siger selvfølgelig noget. Lægen sender dig ikke hjem med ham bagefter så. Politiet vil blive tilkaldt og du får hjælp. 

Ja det er også det jeg håber sker! Altså at dmjeg blir hjulpet der over..

hpber virkelig der er nogle at snakke med der henne senere, jeg kan virkelig mærke jeg er på renden 

Anmeld

3. april 2017

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Du har ret, ja det skal siges! Jeg har skrevet det til lægen også, sø det skal nok gå! 

Hvad skrev du til lægen?

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Hvad skrev du til lægen?

Som det var. At han de sidste 6 mdrs tid harbehabdlet mig sådan, og nu siden igår har holdt mig spæret inde. At han ville ha lægen til at tro jeg er farlig for mig selv og andre.. jeg beskrev episoden igår hvor jeg forsøgte at tá afsted. Jeg beskrev nogle af sms'erne om hvad han ville ha jeg skulle sige osv. 

Jeg skrev at jeg havde været i kontakt med krisecenteret igår og at de gerne ville tá i mod mig. Men at jeg ikke kunne komme der hen. 

Jeg skrev at han overvåger min tlf med gps osv.. 

håber det er nok til at lægen kan se alvoren 

Anmeld

3. april 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Ja det er også det jeg håber sker! Altså at dmjeg blir hjulpet der over..

hpber virkelig der er nogle at snakke med der henne senere, jeg kan virkelig mærke jeg er på renden 

Det gør du. Hvis du bare fortæller det hele som det er. At han truer dig og holder dig indespærret. Samt at du er skrækslagen for ham. Så skal de hjælpe dig. 

Og der er også nogen at tale med. Du skal nok klare den. 

Anmeld

3. april 2017

Nel

Anonym skriver:

Det skal nok gå, du er så sej Du skal ikke tænke på om du bryder sammen, det tror jeg de fleste i din situation ville gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.