Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Ja selvfølgelig men han har 4 timer i nu til at finde det så må du ligge det ind i din bh eller ned i dine underbukser. 

Men det bedste er nok at ødelægge den 

Ja det rigtigt.. har ødelagt det, det ville være en stor chance at tage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2017

Lilleguldklump

Du må simpelthen LOVE dig selv at når du kommer derhen siger du HØJT at du vil derind selv. Sig til lægen HØJT du godt vil snakke alene med ham. Og hold fast i det! Det her er din sidste chance 

og når du er der inde siger du tydeligt at de holder der indespærret derhjemme og du vil på et krisecenter fordi du frygter for dit eget ve og vel. Vis beskederne og sig at hvis du går nu med dem kommer du aldrig videre. Få lægen til at ringe til politiet så de kan komme og hjælpe. Dette er IKKE ok, og han må ikke få dig med hjem...

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Prøv at gå ind på iCloud (på nettet) og så se om du kan resette dit password. Der bliver sendt mails til din mailadresse, så hvis han også har den, kan det blive er problem. Vær desuden opmærksom på, at der er noget der hedder "iMessage" på computeren, hvor man også kan sende sms'er fra - alle dine sms'er og dem du sender kan ses der, hvis han har installeret iMessage med dit kodeord. 

Jeg kan ikke komme til pc, den hr han.. jeg må få fat i mit nem id inden vi skal afsted og så bestiller jeg en ny tlf 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Lilleguldklump skriver:

Du må simpelthen LOVE dig selv at når du kommer derhen siger du HØJT at du vil derind selv. Sig til lægen HØJT du godt vil snakke alene med ham. Og hold fast i det! Det her er din sidste chance 

og når du er der inde siger du tydeligt at de holder der indespærret derhjemme og du vil på et krisecenter fordi du frygter for dit eget ve og vel. Vis beskederne og sig at hvis du går nu med dem kommer du aldrig videre. Få lægen til at ringe til politiet så de kan komme og hjælpe. Dette er IKKE ok, og han må ikke få dig med hjem...

Ja det var også min plan at gøre det sådan.. 

håber det hele flasker sig. Uanset hvad kan han jo ikke blive ved at blive hjemme fra arbejde, forstår ikke ar han ikke bare stopper nu.  Det kan jo ikke forsætte sådan her i længere tid med at han ikke møder på job. 

Det er en syg verden vi lever i 

Anmeld

3. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ja det gør hun vel nok. Jeg skal nok komme herfra idag, ellers må jeg ringe til politiet. Han siger stadig at han ringer til lægen idag, og jeg må jo tá chancen og sige noget der og håbe at lægen lytter selv om en af dem sidder der 

Skriv til lægen på e-konsultation. Fortæl hvordan hele situationen er. Også at du ikke kan få lov at komme alene, så er lægen forberedt+hvis du ikke kommer hen til lægen, kan han tilkalde hjælp.

Efter du har skrevet til lægen sletter du cookies, så han ikke kan se hvilke sider du har været på.

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Skriv til lægen på e-konsultation. Fortæl hvordan hele situationen er. Også at du ikke kan få lov at komme alene, så er lægen forberedt+hvis du ikke kommer hen til lægen, kan han tilkalde hjælp.

Efter du har skrevet til lægen sletter du cookies, så han ikke kan se hvilke sider du har været på.

Det var fandme en god ide! det vil jeg gøre.  

Jeg for noget strikket sammen med det samme og så sender jeg det øjeblikkeligt 

Anmeld

3. april 2017

Nel

Jeg håber det lykkes for dig! Jeg synes det er en god ide at få skrevet det ned til lægen, på den ene eller anden måde. Og som de andre også skriver - insister på at gå alene ind til lægen! jeg er ret sikker på at din kæreste vil prøve at komme med ind, når han prøver at overbevise dem om at du er til fare for dig selv og andre Men du skal nok klare det Husk du altid kan få en af os herinde til at ringe til politiet, hvis det går helt galt det hele. Men rigtig god ide at skrive over e-konsultation til lægen, har du fået det gjort endnu?

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Jeg håber det lykkes for dig! Jeg synes det er en god ide at få skrevet det ned til lægen, på den ene eller anden måde. Og som de andre også skriver - insister på at gå alene ind til lægen! jeg er ret sikker på at din kæreste vil prøve at komme med ind, når han prøver at overbevise dem om at du er til fare for dig selv og andre Men du skal nok klare det Husk du altid kan få en af os herinde til at ringe til politiet, hvis det går helt galt det hele. Men rigtig god ide at skrive over e-konsultation til lægen, har du fået det gjort endnu?

Jep det hr jeg, og har fået kvittering på den er modtaget 

det skal lykkedes idag, det er yderst ubehageligt at være her hjemme.. han har lige siddet og fortalt hvad han vil ha jeg skal sige til lægen 

Anmeld

3. april 2017

Nel

Anonym skriver:

det skal lykkedes idag, det er yderst ubehageligt at være her hjemme.. han har lige siddet og fortalt hvad han vil ha jeg skal sige til lægen 

Sådan, godt gået  

Det lyder også til at være ubehageligt   Men godt at du har en plan for hvad der skal ske, der er heldigvis ikke så lang tid til kl. 12. Som en anden også skrev, så husk at sig højt til dem, når lægen/sygeplejersken henter dig ind, at du vil alene derind. Så kan han ikke gøre noget, når de andre hører at du insisterer på det!

Anmeld

3. april 2017

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Du er sej! Og du er meget stærkere, end du selv tror. Pyt med, at du skulle have gået fra ham for længe siden - du agerer NU, og du gør det skidegodt  Jeg hepper på dig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.