Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Men det er jo ikke sikkert du kan få en tid ved lægen idag bare så du tænker den vej osse 

Åh det havde jeg slet ikke tænkt over  hvis ikke jeg kan få en tid må jeg jo bare håbe døren til gangen blir låst op på et tidspunkt og så bare løbe ud.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Men det er jo ikke sikkert du kan få en tid ved lægen idag bare så du tænker den vej osse 

Jeg hr fået en tid kl 12. Jeg fik en af de akutte, han sagde til dem i tlfen at jeg var farlig for omgivelserne og for mig selv   Og det vil han ha jeg bekræfter hos lægen.  

Det gør jeg ikke. Jeg har skrevet ned på papir hvad lægen skal vide, og det gir jeg lægen..

Anmeld

3. april 2017

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Åh det havde jeg slet ikke tænkt over  hvis ikke jeg kan få en tid må jeg jo bare håbe døren til gangen blir låst op på et tidspunkt og så bare løbe ud.. 

Han kan jo ringe nu så bed ham om det sig han nok har ret i du har brug for noget medicin der kan hjælpe dig 

Anmeld

3. april 2017

ErDetSnartNU

Prøv at skifte koden til dit AppleId - der er igennem der, at man tilgår "find min iPhone" så hvis han ikke har din kode kan han ikke spore dig på den måde. Tjek også om du har "find my friend" installeret. 

Anmeld

3. april 2017

anna111

Anonym skriver:

Jeg hr fået en tid kl 12. Jeg fik en af de akutte, han sagde til dem i tlfen at jeg var farlig for omgivelserne og for mig selv   Og det vil han ha jeg bekræfter hos lægen.  

Det gør jeg ikke. Jeg har skrevet ned på papir hvad lægen skal vide, og det gir jeg lægen..

Uha pas på han ikke får fat i det stykke papir jeg ville ødelægge det vis jeg var dig vis han finder det kommer du aldrig væk.. 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Han kan jo ringe nu så bed ham om det sig han nok har ret i du har brug for noget medicin der kan hjælpe dig 

Jeg hr fået en tid kl 12

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Prøv at skifte koden til dit AppleId - der er igennem der, at man tilgår "find min iPhone" så hvis han ikke har din kode kan han ikke spore dig på den måde. Tjek også om du har "find my friend" installeret. 

Hvor ligger det ?

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Uha pas på han ikke får fat i det stykke papir jeg ville ødelægge det vis jeg var dig vis han finder det kommer du aldrig væk.. 

Ja det har du nok ret i.. var bare nemmere så jeg ikke sku sidde og sige det til lægen 

Anmeld

3. april 2017

anna111

Anonym skriver:

Ja det har du nok ret i.. var bare nemmere så jeg ikke sku sidde og sige det til lægen 

Ja selvfølgelig men han har 4 timer i nu til at finde det så må du ligge det ind i din bh eller ned i dine underbukser. 

Men det bedste er nok at ødelægge den 

Anmeld

3. april 2017

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Hvor ligger det ?

Prøv at gå ind på iCloud (på nettet) og så se om du kan resette dit password. Der bliver sendt mails til din mailadresse, så hvis han også har den, kan det blive er problem. Vær desuden opmærksom på, at der er noget der hedder "iMessage" på computeren, hvor man også kan sende sms'er fra - alle dine sms'er og dem du sender kan ses der, hvis han har installeret iMessage med dit kodeord. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.