Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Hvis der ikke ringes NU kommer du ikke væk foreløbig. 

Hvorfor tillader din svigerinde overhovedet det her hvis hun skal forstille sig at være på din side? Hvorfor har hun ikk ringet til politiet da hun kørte hjemmefra på vej hjem til dig? Hun er jo medskyldig i din indespærring. ?

Det ved jeg ikke, ved for at prøve løse det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Jeg ville også ønske, at du eller en anden ringede til politiet Det er ulovligt det han har gang i, fordi han frihedsberøver dig. Desuden er han truende. Det virker ikke som et særlig godt tegn, at han sygemelder sig for at holde øje med dig. Det er helt langt ude! 

Nej, det er også det rene vanvid at han blir væk fra job, kan han da tænke sig til han ikke kan for altid.. 

jeg har en god mavefornemmelse over at komme afsted idag  jeg sku ha ventet til idag, så havde jeg slet ikke stået i situationen nu 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Kan godt forstille mig det er svært men tror din største chance for at komme der fra er vis jeg ringer nu 

Tror dagen med ham i morgen bliver endnu værre for dig desværre 

Kan ikke rigtig forstille mig at den kan blive værre end igår.. uanset hva er jeg ude af huset idag.. 

Anmeld

3. april 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Det ved jeg ikke, ved for at prøve løse det.. 

Men hun løser jo intet ved ikke at få dig ud og ringe til politiet. 

Hun støtter jo din kærestes adfærd ved at føje ham. 

Ring til politiet nu og afsted til krisecenter. Væk fra ham 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Men hun løser jo intet ved ikke at få dig ud og ringe til politiet. 

Hun støtter jo din kærestes adfærd ved at føje ham. 

Ring til politiet nu og afsted til krisecenter. Væk fra ham 

Ja det gør hun vel nok. Jeg skal nok komme herfra idag, ellers må jeg ringe til politiet. Han siger stadig at han ringer til lægen idag, og jeg må jo tá chancen og sige noget der og håbe at lægen lytter selv om en af dem sidder der 

Anmeld

3. april 2017

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Ja det gør hun vel nok. Jeg skal nok komme herfra idag, ellers må jeg ringe til politiet. Han siger stadig at han ringer til lægen idag, og jeg må jo tá chancen og sige noget der og håbe at lægen lytter selv om en af dem sidder der 

Håber så meget for dig du kommer væk idag 

Og ja sig højt du ønsker selv at gå ind så både læge og alle andre der sidder der høre det  og vis han siger nej så sig det højt igen og igen så han ikke får mulighed for at komme med ind. 

Om ikke andet så bed lægen om at ringe til politiet for dig vis du fortæller de troer dig med tæsk når du kommer ud vis du sagde noget.. 

Anmeld

3. april 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Men det er jo ikke sikkert du kan få en tid ved lægen idag bare så du tænker den vej osse 

Anmeld

3. april 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Godt. ! Du kan bede om at komme alene ind. Det skal lægen respekterer. Hvis en af dem stadig vil med så skal lægen nægte dem adgang. 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Håber så meget for dig du kommer væk idag 

Og ja sig højt du ønsker selv at gå ind så både læge og alle andre der sidder der høre det  og vis han siger nej så sig det højt igen og igen så han ikke får mulighed for at komme med ind. 

Om ikke andet så bed lægen om at ringe til politiet for dig vis du fortæller de troer dig med tæsk når du kommer ud vis du sagde noget.. 

Det skal jeg .. jeg påtænker at vise lægen at vise sms'erne så hun kan se det.. 

han mente at han holder fri idag, nu jeg bare spændt på om han ringer til lægen også.. gør han ikke det må jeg bare løbe, der er heldigvis næsten altid folk på gaden 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Godt. ! Du kan bede om at komme alene ind. Det skal lægen respekterer. Hvis en af dem stadig vil med så skal lægen nægte dem adgang. 

Ja, han sagde bare igår at jeg ikke skulle begynde at sige noget overhoved henne ved lægen . Men vis vi først er der henne så gør jeg det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.