Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2017

Anonym trådstarter

Min mobil går ud for strøm om lidt, jeg prøver lige se om jeg kan få fat i en lader 

fandt en 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Det er bare ikke nødvendigvis sikkert at politiet vil reagere Jeg ville lige afvente og se om hun kan komme ud på anden vis. Så længe svigerinden er der, tænker jeg at det er sikkert nok.

Til TS: hvis de får din svigerinde tage afsted igen, så ville jeg også ringe til politiet. Forklar dem at du blev tvunget til at tage med tilbage og at du er låst inde, at de ikke vil lade dig gå!

Der er ikke noget at gøre idag, jeg får ikke lov at køre. Hun har fået lov at overnatte på sofaen sammen med min kærestes bror. Han siger jeg skal blive her oppe, og at han melder sig syg imorgen. imorgen vil han ringe til lægen og holder på at en af de to skal med ind, og den anden venter i bilen og truer mig med tæsk vis jeg siger det mindste forkerte der inde   Jeg mister snart modet, jeg er bange for aldrig at komme herfra.  min svigerinde skriver at vi ikke skal ringe til politiet idag, for de vil sandsynligvis ikke komme ud og de vil begge to neden under blive voldsomme vis det sker. Og ærligt så tør jeg heller ikke begynde sige alt muligt til dem vis de kommer her ud. 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Det var godt 

Der er ikke noget at gøre idag, jeg får ikke lov at køre. Hun har fået lov at overnatte på sofaen sammen med min kærestes bror. Han siger jeg skal blive her oppe, og at han melder sig syg imorgen. imorgen vil han ringe til lægen og holder på at en af de to skal med ind, og den anden venter i bilen og truer mig med tæsk vis jeg siger det mindste forkerte der inde Jeg mister snart modet, jeg er bange for aldrig at komme herfra. min svigerinde skriver at vi ikke skal ringe til politiet idag, for de vil sandsynligvis ikke komme ud og de vil begge to neden under blive voldsomme vis det sker. Og ærligt så tør jeg heller ikke begynde sige alt muligt til dem vis de kommer her ud.

Anmeld

2. april 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Der er ikke noget at gøre idag, jeg får ikke lov at køre. Hun har fået lov at overnatte på sofaen sammen med min kærestes bror. Han siger jeg skal blive her oppe, og at han melder sig syg imorgen. imorgen vil han ringe til lægen og holder på at en af de to skal med ind, og den anden venter i bilen og truer mig med tæsk vis jeg siger det mindste forkerte der inde Jeg mister snart modet, jeg er bange for aldrig at komme herfra. min svigerinde skriver at vi ikke skal ringe til politiet idag, for de vil sandsynligvis ikke komme ud og de vil begge to neden under blive voldsomme vis det sker. Og ærligt så tør jeg heller ikke begynde sige alt muligt til dem vis de kommer her ud.

Selvfølgelig ville politiet gøre noget når du bliver holdt indespærret og truet med tæsk ! 

Men sikke en øv situation du er i ville ønske jeg kunne hjælpe dig 

Vil dog ikke mene du skal være bange for dem vis politiet er der. 

Vis du ikke gør noget nu tror jeg desværre ikke du bare lige kommer der fra.  

Især ikke når han begynder at melde sig syg for at holde styr på dig og netop truer dig til ikke at måtte sige noget. 

(De ville heller ikke opdage det vis jeg ringede for dig)

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Selvfølgelig ville politiet gøre noget når du bliver holdt indespærret og truet med tæsk ! 

Men sikke en øv situation du er i ville ønske jeg kunne hjælpe dig 

Vil dog ikke mene du skal være bange for dem vis politiet er der. 

Vis du ikke gør noget nu tror jeg desværre ikke du bare lige kommer der fra.  

Især ikke når han begynder at melde sig syg for at holde styr på dig og netop truer dig til ikke at måtte sige noget. 

(De ville heller ikke opdage det vis jeg ringede for dig)

Nej men han truer mig jo så jeg ikke tør, ved godt det lyder ånsvagt men jeg tør ikke gå i mod ham når han er her 

jeg åbner op for lægen imorgen, og så må jeg håbe hun ikke lader mig gå derfra, når de er med.. men får hjulpet mig der over, vis ikke jeg kan overtale ham til at jeg går selv.. 

Anmeld

2. april 2017

Aristocats

Jeg tror det bedste er at du får Anna til at ringe... eventuelt anmelde det som husspetakler. De plejer altså at komme ud til sådan noget - især også når de holder dig indespærret. 

Anmeld

2. april 2017

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Nej men han truer mig jo så jeg ikke tør, ved godt det lyder ånsvagt men jeg tør ikke gå i mod ham når han er her 

jeg åbner op for lægen imorgen, og så må jeg håbe hun ikke lader mig gå derfra, når de er med.. men får hjulpet mig der over, vis ikke jeg kan overtale ham til at jeg går selv.. 

Kan godt forstille mig det er svært men tror din største chance for at komme der fra er vis jeg ringer nu 

Tror dagen med ham i morgen bliver endnu værre for dig desværre 

Anmeld

2. april 2017

AnoMom

Hvis der ikke ringes NU kommer du ikke væk foreløbig. 

Hvorfor tillader din svigerinde overhovedet det her hvis hun skal forstille sig at være på din side? Hvorfor har hun ikk ringet til politiet da hun kørte hjemmefra på vej hjem til dig? Hun er jo medskyldig i din indespærring. ?

Anmeld

2. april 2017

Nel

Jeg ville også ønske, at du eller en anden ringede til politiet Det er ulovligt det han har gang i, fordi han frihedsberøver dig. Desuden er han truende. Det virker ikke som et særlig godt tegn, at han sygemelder sig for at holde øje med dig. Det er helt langt ude! 

Anmeld

3. april 2017

Anonym trådstarter

Aristocats skriver:

Jeg tror det bedste er at du får Anna til at ringe... eventuelt anmelde det som husspetakler. De plejer altså at komme ud til sådan noget - især også når de holder dig indespærret. 

Ja kan jeg også godt se , men jeg tør ikke  jeg skal nok komme afsted idag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.