Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2017

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Jo hun sidder nede og snakker med dem og prøver overbevise dem om at vi køre hjem til hende nu..

ja god ide med at sige at jeg vil alene ind mens alle høre det  det gør jeg 

Eller ringer du bare til politiet nu og siger du bliver holdt fanget af de 2 mænd de sidder og planlægger hvordan de skal holde dig inde spærret og du er pisse bange  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Eller ringer du bare til politiet nu og siger du bliver holdt fanget af de 2 mænd de sidder og planlægger hvordan de skal holde dig inde spærret og du er pisse bange  

Ja overvejer jeg også.. er bare bange for konsekvensen vist de høre det, det tager jo politiet lidt tid at komme.. men vis ikke de finder en løsning på at vi kan gå så ringer jeg.. og så må jeg lade være at ligge på, så politiet kan høre det vis det sker noget 

Anmeld

2. april 2017

anna111

Anonym skriver:

Ja overvejer jeg også.. er bare bange for konsekvensen vist de høre det, det tager jo politiet lidt tid at komme.. men vis ikke de finder en løsning på at vi kan gå så ringer jeg.. og så må jeg lade være at ligge på, så politiet kan høre det vis det sker noget 

Det er jeg glad for at høre  

Bare du kommer væk idag det duer ikke du bliver der når din svigerinde køre 

Anmeld

2. april 2017

Nel

anna111 skriver:

Det er bare ikke nødvendigvis sikkert at politiet vil reagere Jeg ville lige afvente og se om hun kan komme ud på anden vis. Så længe svigerinden er der, tænker jeg at det er sikkert nok.

Til TS: hvis de får din svigerinde tage afsted igen, så ville jeg også ringe til politiet. Forklar dem at du blev tvunget til at tage med tilbage og at du er låst inde, at de ikke vil lade dig gå!

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Det er jeg glad for at høre  

Bare du kommer væk idag det duer ikke du bliver der når din svigerinde køre 

Min svigerinde har lovet ikke at kære uden mig 

Anmeld

2. april 2017

anna111

Anonym skriver:

Min svigerinde har lovet ikke at kære uden mig 

Det var godt 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Det er bare ikke nødvendigvis sikkert at politiet vil reagere Jeg ville lige afvente og se om hun kan komme ud på anden vis. Så længe svigerinden er der, tænker jeg at det er sikkert nok.

Til TS: hvis de får din svigerinde tage afsted igen, så ville jeg også ringe til politiet. Forklar dem at du blev tvunget til at tage med tilbage og at du er låst inde, at de ikke vil lade dig gå!

Er også det jeg er bange for, specielt vist de høre at jeg ringer og de så ikke vil komme.. er virkelig bange for at han blir voldig  ved slet ikke hvad han kan finde på. Jeg er bare glad for at de lader mig værre altså ved ikke at komme op.. han skriver stadig, og afviser at hun kan tá med. Han skriver at en af dem tar med og at jeg ikke skal begynde på noget inde ved lægen, for jeg blir fuldt hjem igen af en af dem.. 

min svigerinde har lovet at blive vis ikke jeg kan komme med ud

håber dog vis han mener det med lægen at lægen kan få mig der hen til krisecenteret på en eller anden måde  ellers må jeg tá lægens vindue ud  vis jeg kan komme ind alene altså

Anmeld

2. april 2017

anna111

Anonym skriver:

Er også det jeg er bange for, specielt vist de høre at jeg ringer og de så ikke vil komme.. er virkelig bange for at han blir voldig  ved slet ikke hvad han kan finde på. Jeg er bare glad for at de lader mig værre altså ved ikke at komme op.. han skriver stadig, og afviser at hun kan tá med. Han skriver at en af dem tar med og at jeg ikke skal begynde på noget inde ved lægen, for jeg blir fuldt hjem igen af en af dem.. 

min svigerinde har lovet at blive vis ikke jeg kan komme med ud

håber dog vis han mener det med lægen at lægen kan få mig der hen til krisecenteret på en eller anden måde  ellers må jeg tá lægens vindue ud  vis jeg kan komme ind alene altså

Ellers må du igen give mig nogle oplysninger så ringer jeg gerne for dig med det samme så høre han intet før de står der 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Det var godt 

Ja, og vi er også to vis der sku ske noget, så kan hun altid ringe efter hjælp / filme eller optage hvad de gør.. jeg skriver lige til hende at hun skal prøce se om hun kan komme til at optage det de snakker om som bevis.. jeg må ikke gå ned for min 'kæreste' 

kommer aaaaaaaaaaaaldrig til at stole på en mand igen 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Ellers må du igen give mig nogle oplysninger så ringer jeg gerne for dig med det samme så høre han intet før de står der 

Ja det ved jeg, og tak for dit tilbud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.