Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Ja det er jeg ret sikker på! Jeg mener at de fleste krisecentre har tilknyttet psykologer og diverse rådgivere (f.eks. hvis du skal have juridisk hjælp eller hjælp til at tale med kommunen) De er uddannet til at kunne håndtere folk i din situation og de har erfaring med kvinder som flygter fra deres partnere.

Okay, godt. Det hr jeg brug for 

kan min læge henvise mig der til? Han har dog lige skrevet at enten skal han med ellers skal hans bror  altså til læge.. ved ikke lige hvordan jeg får det løst vil gerne ku snakke lige ud af posen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2017

Aristocats

Anonym skriver:

Ja også for mig, nok også derfor det har stået på så længe. Jeg har troede det bare var en dårlig periode  han blir ved at smse og skriver at vis jeg ikke svare osv blir det værst for mig selv.. det kan jeg vel melde imorgen og bruge som bevis ?  Han har taget de 1000kr jeg havde gemt, min svigerinde hr dog penge med til mig til turen imorgen.. men han vil virkelig gå langt for at Jeg bliver her.. han har lige spurgt om jeg vil ha ham eller hans bror med til læge imorgen, vil helst ikke ha nogen af dem med, vil helst kunne gå sikkert derfra.. så skrev bare at det kunne jeg godt selv 

Uanset hvad, så er det ALDRIG ok at behandle sin partner som han behandler dig! Dårlig periode eller ej! Man skal bare væk fra sådan nogle mennesker. 

Ja, gem alle sms'er og andet hvor han truer dig! Alt det kan bruges som beviser i forhold til eventuelt tilhold. Har du tænkt dig at tage til lægen eller vil du flygte når du forlader huset for at tage til lægen? 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Aristocats skriver:

Uanset hvad, så er det ALDRIG ok at behandle sin partner som han behandler dig! Dårlig periode eller ej! Man skal bare væk fra sådan nogle mennesker. 

Ja, gem alle sms'er og andet hvor han truer dig! Alt det kan bruges som beviser i forhold til eventuelt tilhold. Har du tænkt dig at tage til lægen eller vil du flygte når du forlader huset for at tage til lægen? 

Havde ikke tænkt mig at tage til læge, havde tænkt at tage hen på krisecenteret.. eller, måske det er en god ide forbi lægen først og få det hele skrevet i mine papir.. men det blir nok ikke det bedste vis en af dem skal med 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Kan jeg godt forstå du føler ! Men det er absolut ikke det bedste han får dig netop til at tænke og føle du bare lige så godt kan blive  det er jo det han vil !! 

Og du kan helt sikkert få en at snakke med om alt dette på krisecentret om ikke andet er du velkommen til at skrive til mig kæmpe kram til dig 

Min svigerinde er lige kommet nu, hun sidder nede i stuen og forsøger at snakke ham til fornuft, jeg gik ned da hun bankede på men han sagde jeg skulle blive ovenpå  men nu jeg hvertfald ikke alene 

Anmeld

2. april 2017

Aristocats

Anonym skriver:

Havde ikke tænkt mig at tage til læge, havde tænkt at tage hen på krisecenteret.. eller, måske det er en god ide forbi lægen først og få det hele skrevet i mine papir.. men det blir nok ikke det bedste vis en af dem skal med 

Jeg synes ikke du skal tage til lægen. Jeg synes netop at du skal tage direkte til et krisecenter i stedet for. Prøv at se om du ikke kan overbevise dem om at du tager til lægen så du kan køre alene. 

Anmeld

2. april 2017

Nel

Anonym skriver:

Okay, godt. Det hr jeg brug for 

kan min læge henvise mig der til? Han har dog lige skrevet at enten skal han med ellers skal hans bror  altså til læge.. ved ikke lige hvordan jeg får det løst vil gerne ku snakke lige ud af posen 

Ja, lægen bør kunne hjælpe. Det her står der på krisecentrenes hjemmeside:

" For at komme på et krisecenter, skal du henvende dig personligt eller via sagsbehandler, læge, politi eller skadestue."

Men det bliver godt nok kringlet hvis din "kæreste" eller hans bror tager med. Så må du insistere på gå alene ind til samtalen med lægen, når er kommet derhen. Det tænker jeg at de ikke kan modsige, når i er et sted med andre mennesker. Du har ret til at tale med lægen alene, det bestemmer du selv. Så kan du fortælle hvordan det hele hænger sammen.

Men nu må du se om han overhovedet får dig hen til lægen, jeg kunne godt tvivle på det, og at det bare er trusler.

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Aristocats skriver:

Jeg synes ikke du skal tage til lægen. Jeg synes netop at du skal tage direkte til et krisecenter i stedet for. Prøv at se om du ikke kan overbevise dem om at du tager til lægen så du kan køre alene. 

Prøver jeg.. men blir svært, han skriver bare nej! Har lige spurgt om min svigerinde ikke km tá med.. hun er lige kommet 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Ja, lægen bør kunne hjælpe. Det her står der på krisecentrenes hjemmeside:

" For at komme på et krisecenter, skal du henvende dig personligt eller via sagsbehandler, læge, politi eller skadestue."

Men det bliver godt nok kringlet hvis din "kæreste" eller hans bror tager med. Så må du insistere på gå alene ind til samtalen med lægen, når er kommet derhen. Det tænker jeg at de ikke kan modsige, når i er et sted med andre mennesker. Du har ret til at tale med lægen alene, det bestemmer du selv. Så kan du fortælle hvordan det hele hænger sammen.

Men nu må du se om han overhovedet får dig hen til lægen, jeg kunne godt tvivle på det, og at det bare er trusler.

Håber jeg  men blir bare endnu sværre og komme ud så vis ikke jeg skal til læge.. de har lige siddet og aftalt inden min svigerinde kom at jeg ikke skulle ud imorgen, og det lovede hans bror at sørge for hørte jeg 

Anmeld

2. april 2017

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Skulle din svigerinde ikke have dig med væk nu da ??? 

Du siger bare du gerne vil have hans bror med når lægen kalder dig ind siger du højt så alle høre det at du gerne vil alene ind og så beder du lægen om hjælp her og nu og siger du vil på krisecentret men din kæreste og bror holder dig fanget der hjemme

Ja vis han går med ind siger du præcis det samme de holder dig fanget og vil ikke lade dig gå 

Du kan osse sige til lægen du tror du har slem svamp om hun ikke vil kikke på det så kommer i ind i et rum alene eller beder i hans bror om at gå ud i mens 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Skulle din svigerinde ikke have dig med væk nu da ??? 

Du siger bare du gerne vil have hans bror med når lægen kalder dig ind siger du højt så alle høre det at du gerne vil alene ind og så beder du lægen om hjælp her og nu og siger du vil på krisecentret men din kæreste og bror holder dig fanget der hjemme

Ja vis han går med ind siger du præcis det samme de holder dig fanget og vil ikke lade dig gå 

Du kan osse sige til lægen du tror du har slem svamp om hun ikke vil kikke på det så kommer i ind i et rum alene eller beder i hans bror om at gå ud i mens 

Jo hun sidder nede og snakker med dem og prøver overbevise dem om at vi køre hjem til hende nu..

ja god ide med at sige at jeg vil alene ind mens alle høre det  det gør jeg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.