Vilde mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2017

Nel

Anonym skriver:

Tak  det virker også rigtig godt, jeg har panik angst lige nu. Så jeg har bare lyst til at blive under dynen resten af året 

Jeg ville også være fyldt med angst hvis jeg var i din situation. Det er kun forståeligt at du selvfølgelig har det super dårligt lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2017

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Hun er her om 15-20min heldigvis. Ja det rigtig svært  han har jo sagt sådanne ting i 6 mdr, dog aldrig truet mig at få mig indlagt  jeg vil fandme ikke på den lukkede. Han skrev alt muligt med at det ville jeg blive med det samme, og han skrev han bare ville sige jeg truede med at begå selvmord og at jeg ville slå ham ihjel (somom, han er så stor i forhold til mig, jeg er1.60 og vejer 59kg, han er 1.90 og vejer 100) han har ingen realistisk sans overhoved. 

Ja han prøver godt nok desperat lige nu at få dig under sin kontrol igen ! Men du må på ingen måde lytte bare nik og tal ham efter munden ! 

Godt din svigerinde er der om ikke så længe håber det lykkes for hende at få dig med elles må du have fat i politiet !!  

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

FrkC skriver:

Vil bare sende dig mit varmeste kram  Ved godt det ikke gør så meget, men du skal have det alligevel .. har ikke andre råd end dem der allerede er blevet givet .. godt din svigerinde er på vej .. håber du snart slipper ud af hans vold .. han kan ikke få dig indlagt på røde papirer, det kræver som tidligere nævnt at en læge vurderer at du er til fare for dig selv eller andre .. sender dig mine bedste tanker 

Mange tak  

i er virkelig så søde alle sammen 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Jeg ville også være fyldt med angst hvis jeg var i din situation. Det er kun forståeligt at du selvfølgelig har det super dårligt lige nu

Ja det er det 

kan man få nogle og snakke med om det her på et krise center ? 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Ja han prøver godt nok desperat lige nu at få dig under sin kontrol igen ! Men du må på ingen måde lytte bare nik og tal ham efter munden ! 

Godt din svigerinde er der om ikke så længe håber det lykkes for hende at få dig med elles må du have fat i politiet !!  

Ja og det er jo led de terro det er nemmest bare at blive  han blir ved og ved.. håber han ringer til min læge imorgen, så kan han ikke bearbejde mig når jeg fortæller tingene til hende.. 

Anmeld

2. april 2017

Aristocats

Anonym skriver:

Det håber jeg   Kan godt være det bare er en af hans numre igen for at få mig til at blive her og lytte til ham

jeg havde aldrig troede at den mand jeg engang elskede så højt ville blive sådan her 

forsptr slet ikke man kan behandle andre sådan 

Det ER det! Det er 100 % manipulation og trusler - du skal ikke lytte til det! 

Desværre kommer det tit som et chok at ens partner er voldelig og manipulerende. Det er bare godt du kommer væk nu. Intet er din skyld og du skal absolut ikke tro på noget han siger. 

Anmeld

2. april 2017

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Ja og det er jo led de terro det er nemmest bare at blive  han blir ved og ved.. håber han ringer til min læge imorgen, så kan han ikke bearbejde mig når jeg fortæller tingene til hende.. 

Kan jeg godt forstå du føler ! Men det er absolut ikke det bedste han får dig netop til at tænke og føle du bare lige så godt kan blive  det er jo det han vil !! 

Og du kan helt sikkert få en at snakke med om alt dette på krisecentret om ikke andet er du velkommen til at skrive til mig kæmpe kram til dig 

Anmeld

2. april 2017

Nel

Anonym skriver:

Ja det er det 

kan man få nogle og snakke med om det her på et krise center ? 

Ja det er jeg ret sikker på! Jeg mener at de fleste krisecentre har tilknyttet psykologer og diverse rådgivere (f.eks. hvis du skal have juridisk hjælp eller hjælp til at tale med kommunen) De er uddannet til at kunne håndtere folk i din situation og de har erfaring med kvinder som flygter fra deres partnere.

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

Aristocats skriver:

Det ER det! Det er 100 % manipulation og trusler - du skal ikke lytte til det! 

Desværre kommer det tit som et chok at ens partner er voldelig og manipulerende. Det er bare godt du kommer væk nu. Intet er din skyld og du skal absolut ikke tro på noget han siger. 

Ja også for mig, nok også derfor det har stået på så længe. Jeg har troede det bare var en dårlig periode  han blir ved at smse og skriver at vis jeg ikke svare osv blir det værst for mig selv.. det kan jeg vel melde imorgen og bruge som bevis ?  Han har taget de 1000kr jeg havde gemt, min svigerinde hr dog penge med til mig til turen imorgen.. men han vil virkelig gå langt for at Jeg bliver her.. han har lige spurgt om jeg vil ha ham eller hans bror med til læge imorgen, vil helst ikke ha nogen af dem med, vil helst kunne gå sikkert derfra.. så skrev bare at det kunne jeg godt selv 

Anmeld

2. april 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Kan jeg godt forstå du føler ! Men det er absolut ikke det bedste han får dig netop til at tænke og føle du bare lige så godt kan blive  det er jo det han vil !! 

Og du kan helt sikkert få en at snakke med om alt dette på krisecentret om ikke andet er du velkommen til at skrive til mig kæmpe kram til dig 

Ja han gør , tror også det er derfor han gør mig bange jeg er virkelig bange for ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.