Det er så skrækkelig mundlarm jeg er over dit indlæg.
Jeg HAR EN bror og en søster og mor. Mine søskende er også yngre end mig, så jeg også den ældste som har mand og barn.
Men hvor vil jeg ønske at jeg ser dem tit og samles hver gang omkrend vores mor og hygge os ligesom i de gode gamle tider men kan desværre ikke da alt kontakten brugt mellem mig og min familie. 

Det er en lang historie men det er noget persondeligt og følsomt emne for mig at jeg ikke har lyst til at skrive det i sådan åbent forrum som dette.
Men pointen er at jeg vil ønske og elske at være med min famile mega tit hvis jeg kunnet.
Så ja du er mega barnelig. Og du skulle forstille at være den voksen af jer to?! Sådan som du skriver, lyder du som om at DU er MEGET YNGRE end hende.
Plus det er for poker din LILLE SØSTER, ikke et eller anden fremmede person.
Du sku heller tag og være taknemmelig over de søskende/famile du har. For tænkt hvis det ene øjeblik er de i dit liv og det næste øjeblik er de væk.
Nu skriver jeg ikke anonymt pga jeg ikke vil genkendes her af JER. Men hver gang det kan omhandle om min familie så har jeg det bedst med at være anonym.
Anmeld
Citér