Er det normalt i jeres familie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2016

Sprit25

Flødebollen skriver:

Ja. 

Jeg synes du er latterlig. Vær taknemlig for den familie du har og som vil dig. Tænk hvis de havde det sådan med dig. Nøj jeg ville være ked af det, hvis min søster foragtede mig og samvær med mig så meget. Der findes folk der ville give sin højre arm for familie. Og du behandler din som skidt. Ja, undskyld mig. Men så fortjener du heller ikke familie. Øv. 

Så fordi at nogle ikke har familie, skal alle andre elske deres familie?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2016

CarinaSB

Flødebollen skriver:

Ja. 

Jeg synes du er latterlig. Vær taknemlig for den familie du har og som vil dig. Tænk hvis de havde det sådan med dig. Nøj jeg ville være ked af det, hvis min søster foragtede mig og samvær med mig så meget. Der findes folk der ville give sin højre arm for familie. Og du behandler din som skidt. Ja, undskyld mig. Men så fortjener du heller ikke familie. Øv. 

Den sidste linje var da godt nok hård! 

Anmeld Citér

16. december 2016

Muhmi

Jeg skulle aldrig have slået den op her, i læser ikke hele tråden eller hva?

kald mig latterlig, smålig, egoistisk og andre onde ord. Bare fordi jeg ønsker en dag med min mor UDEN min søster - HVILKET jeg har skrevet ikke kan lade sig gøre da min mor tager min søster med hver gang vi laver en aftale. Alt fra børnepasning, til kaffehuse til cafetur

i kender heller ikke hele historien, i kender ikke min søster. I kender ikke min mor. 

Jeg er et menneske med følelser og i har så smuk ikke kommet med noget som helst konstruktivt. Så jeg lader deb ligge her og ved at mit netværk /mand/veninde r forstår mig og kan komme noget mere konstruktivt end i et kommet med. Hvor er jeg dog glad for at jeg skrev tråden som anonym.

i havde ikke behøvet at hagle mig ned, fair nok i har jeres mening og i ikke er enige men er det nødvendigt at skrive det i så hård en tone. Er i osse sådan udenfor skærmen?

anyway - done is done 

jeg bager ikke de skide klejner!

Læste nu hele tråden inden jeg svarede... Men må indrømme at du opfører dig ret umodent... Ikke fordi du skal hagles yderligere, det er ikke det der er meningen her, men du spurgte om du var latterlig, du fik svar og de fleste mener at - ja, du opfører dig latterligt, det er tarveligt overfor din mor, men endnu mere overfor din søster.. Hvis hun ikke VED, hvad hun gør galt overfor dig, hvordan dælen skal hun så kunne ændre sig? Det virker jo på din søster som om hun ELSKER at bruge tid med dig OG din mor samtidig, men at du så lukker hende ude, uden en forklaring, er da vildt tarveligt og unfair.

Jeg kan godt forstå at du føler dig ramt og haglet ned, men du spurgte og altså, med den begrænsede viden vi har om jeres situation, så kan vi jo kun svare ud fra informationer vi får i første indlæg - ydermere så skriver du nu at vi egentlig bare kan rende dig, fordi vi ikke har samme mening som dig. Så kan man jo godt se hvor opførslen stammer fra.. Du er vant til at få din vilje og når tingene ikke lige følger dit hoved, ja så kan de skide klejner jo også bare være ligemeget, for så meget betød tiden jo ikke sammen med din mor også selvom den inkluderede din søster.

Anmeld Citér

16. december 2016

Flødebollen

CarinaSB skriver:

Den sidste linje var da godt nok hård! 

Muligvis. Jeg synes rigtig mange ting i ts' indlæg er hårde. 

Anmeld Citér

16. december 2016

Flødebollen

Sprit25 skriver:

Så fordi at nogle ikke har familie, skal alle andre elske deres familie?

Det siger jeg ikke. Eller det var ikke ment så firkantet. Jeg synes måske bare hurtigt msn kan glemme hvor beriget man er når man har familie. Lidt ala, du ved ikke hvad du har haft, før du mister det. Og jeg synes det er umodent og ikke særlig pænt eller familiært at ønske sin / dele af sin familie så lidt. 

Anmeld Citér

16. december 2016

CarinaSB

Flødebollen skriver:

Muligvis. Jeg synes rigtig mange ting i ts' indlæg er hårde. 

Jo jo .. men lige frem at skrive at hun ikke burde have familie .. ja undskyld mig med det er fandme ondt at skrive .. Jeg hader min mormor og min mors mand mere end noget andet i verden... så burde jeg heller ikke have familie eller? For det er sq for latterligt .. :O

Anmeld Citér

16. december 2016

Flødebollen

CarinaSB skriver:

Jo jo .. men lige frem at skrive at hun ikke burde have familie .. ja undskyld mig med det er fandme ondt at skrive .. Jeg hader min mormor og min mors mand mere end noget andet i verden... så burde jeg heller ikke have familie eller? For det er sq for latterligt .. :O

Nu synes jeg klart der kan være nuancer som gør,  at man bryder sig mere eller mindre om familiemedlemmer. Men af en årsag som er, at personen ønsker at være med til aktiviteter og andet samvær, så synes jeg det er vildt forkælet. Nu var det hendes indlæg og hendes opførsel, reaktion mv., der fik mig til at skrive som jeg gjorde. 

Anmeld Citér

16. december 2016

CarinaSB

Flødebollen skriver:

Nu synes jeg klart der kan være nuancer som gør,  at man bryder sig mere eller mindre om familiemedlemmer. Men af en årsag som er, at personen ønsker at være med til aktiviteter og andet samvær, så synes jeg det er vildt forkælet. Nu var det hendes indlæg og hendes opførsel, reaktion mv., der fik mig til at skrive som jeg gjorde. 

Jeg kan godt forstå at hun engang imellem har brug for alene tid med hendes mor .. Jeg er 29 og har også brug for at have min mor alene i ny og næ .. det ser jeg virkelig ikke noget forkert i .. 

Anmeld Citér

16. december 2016

Sprit25

Flødebollen skriver:

Det siger jeg ikke. Eller det var ikke ment så firkantet. Jeg synes måske bare hurtigt msn kan glemme hvor beriget man er når man har familie. Lidt ala, du ved ikke hvad du har haft, før du mister det. Og jeg synes det er umodent og ikke særlig pænt eller familiært at ønske sin / dele af sin familie så lidt. 

Helt enig det er nemt at glemme. I en mødregruppe jeg har bliver jeg tit mindet om hvor heldig vi er med vores venner! 

Men derfor har jeg stadig lyst til at rykke hovedet af dem ind imellem 

Anmeld Citér

16. december 2016

Flødebollen

CarinaSB skriver:

Jeg kan godt forstå at hun engang imellem har brug for alene tid med hendes mor .. Jeg er 29 og har også brug for at have min mor alene i ny og næ .. det ser jeg virkelig ikke noget forkert i .. 

Næeh... det er nok mere formuleringerne om søsteren,  jeg står af på 

Og det må jeg vel gerne synes

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.