Anonym skriver:
Jeg skulle aldrig have slået den op her, i læser ikke hele tråden eller hva?
kald mig latterlig, smålig, egoistisk og andre onde ord. Bare fordi jeg ønsker en dag med min mor UDEN min søster - HVILKET jeg har skrevet ikke kan lade sig gøre da min mor tager min søster med hver gang vi laver en aftale. Alt fra børnepasning, til kaffehuse til cafetur
i kender heller ikke hele historien, i kender ikke min søster. I kender ikke min mor.
Jeg er et menneske med følelser og i har så smuk ikke kommet med noget som helst konstruktivt. Så jeg lader deb ligge her og ved at mit netværk /mand/veninde r forstår mig og kan komme noget mere konstruktivt end i et kommet med. Hvor er jeg dog glad for at jeg skrev tråden som anonym.
i havde ikke behøvet at hagle mig ned, fair nok i har jeres mening og i ikke er enige men er det nødvendigt at skrive det i så hård en tone. Er i osse sådan udenfor skærmen?
anyway - done is done
jeg bager ikke de skide klejner!
Jeg kan tildels godt forstå du gerne vil have alenetid med din mor. Jeg har det selv lidt svært med at min niece ALTID er hos mine forældre og min datter stort set aldrig har mine forældre for sig selv. Jeg har prøvet at italesætte det en gang, men det blev ikke taget godt imod. Jeg har prøvet at lure hvornår min bror og svigerinde en sjælden gang ikke er hos mine forældre hele weekenden og forsøger at få det passet ind der. Måske du kunne prøve at arrangere noget hygge med din mor de dage din søster er på arbejde? Hvis nu du var åben overfor også at hygge med din søster, så var det måske nemmere at arrangere noget kun din mor og dig når din søster er på arbejde?
kram til dig
Anmeld
Citér